Vacka SDI vs TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vacka SDI vs TDI
Nazdar chlapi pisalo sa tu uz o vacke z SDI ale vacsinou iba okrajovo tak by som sa chcel opytat:
Ako sa sprava SDI vacka na TDI motore v nizkych, strednych a vysokych otackach?
Aky prirastok vykonu je schopna priniest?
Pri akych vykonoch sa oplati ist do tejto upravy?
Treba vymenit komplet hlavu alebo staci len vacka?
Ako sa sprava SDI vacka na TDI motore v nizkych, strednych a vysokych otackach?
Aky prirastok vykonu je schopna priniest?
Pri akych vykonoch sa oplati ist do tejto upravy?
Treba vymenit komplet hlavu alebo staci len vacka?
Kolotoč TUNING
vačka SDI=1Z=AHU??
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... di+va%E8ka
To znamená že 1z a AHU majú rovnakú vačku ako SDI???
inak odpoveď na tento príspevok stále nepoznám
To znamená že 1z a AHU majú rovnakú vačku ako SDI???
inak odpoveď na tento príspevok stále nepoznám
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
Ono je to ještě trochu složitější než psal Huml, ale v podstatě se podívej jak má položený vrchol kroutáku SDi a TDi. Proč má asi SDi krouťá položený výš?. Protože by s vačkou z TDi neměl v max. otáčkách výkon. U TDi to dotlačej turbem.
U svého prvního mTDi jsem použil vačku z TD a zvedl se mi krouták na 350 Nm ve 2330 ot. což je posunutí o cca 400ot. výš. Krouťák byl ale 250Nm už v 1750ot. a ve 4000ot byl ještě kolem 200. tak se podívejte jaký byl rozdíl oproti seriové vačce. S tou by se takové hodnoty nedocílily. Motor měl úplně seriové turbo a vstřiky AFN.
U golfa co má Mvolesko je to trochu složiťější- skutěčně jde točit hravě přez 5tisíc, ale i přez to jsem byl schopem mít v 1950 otáčkách maximální plnící tlak. Hodně záleží jak se vše sladí. Čao.
U svého prvního mTDi jsem použil vačku z TD a zvedl se mi krouták na 350 Nm ve 2330 ot. což je posunutí o cca 400ot. výš. Krouťák byl ale 250Nm už v 1750ot. a ve 4000ot byl ještě kolem 200. tak se podívejte jaký byl rozdíl oproti seriové vačce. S tou by se takové hodnoty nedocílily. Motor měl úplně seriové turbo a vstřiky AFN.
U golfa co má Mvolesko je to trochu složiťější- skutěčně jde točit hravě přez 5tisíc, ale i přez to jsem byl schopem mít v 1950 otáčkách maximální plnící tlak. Hodně záleží jak se vše sladí. Čao.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň