Vacka SDI vs TDI

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Bydliště: Bratislava

Vacka SDI vs TDI

Příspěvek od Sifon »

Nazdar chlapi pisalo sa tu uz o vacke z SDI ale vacsinou iba okrajovo tak by som sa chcel opytat:
Ako sa sprava SDI vacka na TDI motore v nizkych, strednych a vysokych otackach?
Aky prirastok vykonu je schopna priniest?
Pri akych vykonoch sa oplati ist do tejto upravy?
Treba vymenit komplet hlavu alebo staci len vacka?
Kolotoč TUNING
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

to by mě taky docela zajímalo, jak až velký smysl má... :)
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Uživatelský avatar
váha
Aktivista
Příspěvky: 3872
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Jim píše:to by mě taky docela zajímalo, jak až velký smysl má... :)
se zeptejte mvoleska,jaký má zkušenosti s jeho "race" vačkou (rofl)
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Tomasvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 584
Registrován: 16 zář 2007, 11:05
Bydliště: Piešťany(skoro)

Příspěvek od Tomasvw »

tiez by som sa to rád dozvedel :)
Tomasvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 584
Registrován: 16 zář 2007, 11:05
Bydliště: Piešťany(skoro)

vačka SDI=1Z=AHU??

Příspěvek od Tomasvw »

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... di+va%E8ka
To znamená že 1z a AHU majú rovnakú vačku ako SDI???
inak odpoveď na tento príspevok stále nepoznám :(
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

Chcelo by to viac infoooo :roll:
Kolotoč TUNING
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

je to blbost, stejnou vačku má D a TD, končí písmenem G, SDI končí E, TDI končí F, každá je jiná, SDI vačka má větší otevření výfukovýho ventilu a SDI má proti TDI o 0,5mm (0,3mm dle č. motoru a jen sací) kratší ventily ;)
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

Ak som spravne pochopil tak treba vymenit komplet hlavu...Da sa to napasovat na obidve platformy A3 aj A4 alebo su tam nejake rozdiely?
Kolotoč TUNING
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

v obou platformách se dělali SDI, takže by to mělo jít jak u A3 tak i u A4, tam to jde určitě, jelikož to tak měl Holz a po něm mvolesko ;)
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

Na teba je vzdy spolah Humle ty to vzdy nejako zachranis a objasnis veci tak ako su ;) ...Inac ako sa to sprava v nizkych strednych a vysokych otackach? Aky prinos vykonu to vie napachat? :?
Kolotoč TUNING
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

já to neaplikoval, takže zkušenosti s tím nemám, mvolesko psal, že to má trochu horší spodek, ale pak to nevadne klidně až do 5000ot.
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

no, ale dost horší spodek, mě by to docela vadilo
Holz-tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 22 led 2006, 21:16
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Holz-tdi »

Ono je to ještě trochu složitější než psal Huml, ale v podstatě se podívej jak má položený vrchol kroutáku SDi a TDi. Proč má asi SDi krouťá položený výš?. Protože by s vačkou z TDi neměl v max. otáčkách výkon. U TDi to dotlačej turbem.
U svého prvního mTDi jsem použil vačku z TD a zvedl se mi krouták na 350 Nm ve 2330 ot. což je posunutí o cca 400ot. výš. Krouťák byl ale 250Nm už v 1750ot. a ve 4000ot byl ještě kolem 200. tak se podívejte jaký byl rozdíl oproti seriové vačce. S tou by se takové hodnoty nedocílily. Motor měl úplně seriové turbo a vstřiky AFN.
U golfa co má Mvolesko je to trochu složiťější- skutěčně jde točit hravě přez 5tisíc, ale i přez to jsem byl schopem mít v 1950 otáčkách maximální plnící tlak. Hodně záleží jak se vše sladí. Čao.
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

s SDI vackou neni problem mit klidne 1.9bar i v 1800ot a pritom tocit 5500, neznamena to ze se tam ten motor vytoci na volnobeh ale klidne se tam necha vytocit i na 5st porad tahne jak zbesilej, vyzkouseno mam 5200ot na 6st 240kmh tacho
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

asi by to šlo i daleko líp udělat, ale měl jsem obtokové turbo a pak to auto zrušil, ale i tak mi ten spodek přišel horší, ale pak je to takový rovnější
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“