Vacka SDI vs TDI

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Dovolil by som si ozivit tuto vyse roka mrtvu, ale velmi zaujimavu temu...
Uvazujem nad kupou motora - PD spodok, hlava z rotacky + SDI ventily a vacka...
Zaujimali by ma skusenosti ludi, co s SDI vackou a ventilami epxerimentovali - ako moc vzrastu spicky turbotlaku v dosledku pulzacie vyfukovych plynov sposobenej prekrytim ventilov SDI vacky??
V pripade ak by sa to nedalo odladit s mojim hybridnym turbom, je teoreticky mozne nechat motor v kope s SDI ventilami s tym, ze by sa nemusela davat dole hlava, ale vymenila by sa iba vacka za TDI?? Opat, ma niekto prakticke skusenosti s takouto kombinaciou??
Vopred dakujem za vycerpavajuce odpovede... prip. cislene vyjadrenia (ak mate zdokumentovane, alebo si pamatate) ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

nikdo nic, soudruzi? :P
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pter
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 18 pro 2007, 22:19

Příspěvek od pter »

servus soudruh,já to tak mám,protože mi už konečně po 260tis. praskl uSDI píst,bylo tam turbo pasat 130PD,trysky 764,IC sharan,otevřenej vejfuk,náporové sání,jo a jinak ty písty nejevily žádný znamky opotřebení,byla na nich ještě molika,těd jsem dal spodek 130PD hlavu SDI nejvyšší těsnění,jede to pěkně řj SDI,koně měřím akorát u závodáku,ale O2RS TDI mi na rozjezd nestačí,na hlavě mám udělaný sedla s rádiusem,podtočený dříky ventilu,zkrácený vodítka,zvětšený sací i výfukový kanál,hydroštely off,je to takovej benzínovej pruběh ovšem v omezenym počtu otáček,protože dle mýho nazoru kdo točí tyhle sračky přes 4800 je kaskadér
dudu
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 04 dub 2008, 19:06
Bydliště: ZL

Příspěvek od dudu »

pter píše:servus soudruh,já to tak mám,protože mi už konečně po 260tis. praskl uSDI píst,bylo tam turbo pasat 130PD,trysky 764,IC sharan,otevřenej vejfuk,náporové sání,jo a jinak ty písty nejevily žádný znamky opotřebení,byla na nich ještě molika,těd jsem dal spodek 130PD hlavu SDI nejvyšší těsnění,jede to pěkně řj SDI,koně měřím akorát u závodáku,ale O2RS TDI mi na rozjezd nestačí,na hlavě mám udělaný sedla s rádiusem,podtočený dříky ventilu,zkrácený vodítka,zvětšený sací i výfukový kanál,hydroštely off,je to takovej benzínovej pruběh ovšem v omezenym počtu otáček,protože dle mýho nazoru kdo točí tyhle sračky přes 4800 je kaskadér
velmi pěkná kombinace vačka sdi ?? šikovný ruce co tam maš za prevodovku sdi

diky
seat -vraj 200 ponikov ked sa zrátajů
Bizonn
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 10 bře 2019, 22:11
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Bizonn »

Nazdar borci.co sa stane alebo nestane ak pouzijem iba vacku sdi do hlavy tdi 81kw?spodok mam PD 96kw,cerpadlo rotacka 11mm z automata,turbo gtb2260vk,spicky 0,33.zaujima ma ked ste pisali ze su rozdielne dlzky ventilov ci to bude fungovat pripadne ci nieco nepokazim ked osadim iba vacku sdi do tdi hlavy.dik
Seat Ibiza 1.9tdi 252PS 520NM
11mm pump J+podavačka,Race 520 0,280,GTB2260VK+prevodnik by UchoTD,4 bar MAP,
peter l
Přispěvovatel
Příspěvky: 317
Registrován: 17 úno 2013, 15:45

Příspěvek od peter l »

Bizonn píše:Nazdar borci.co sa stane alebo nestane ak pouzijem iba vacku sdi do hlavy tdi 81kw?spodok mam PD 96kw,cerpadlo rotacka 11mm z automata,turbo gtb2260vk,spicky 0,33.zaujima ma ked ste pisali ze su rozdielne dlzky ventilov ci to bude fungovat pripadne ci nieco nepokazim ked osadim iba vacku sdi do tdi hlavy.dik
Tak hrozi stret ventilu s piestom..niekomu funguje niekomu nie...ja osobne jazdim v tdi sdi vackou ale aj s portovanou sdi hlavou+mierne upravy...zazraky to nedela ale v strednych otacok ide o cosi lepsie...spicky turba sa nezmenili,ak niekoho zaujima!..
Naposledy upravil(a) peter l dne 08 zář 2019, 20:06, celkem upraveno 1 x.
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
Bizonn
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 10 bře 2019, 22:11
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Bizonn »

Volal som chalanovi ma sdi vacku na 81kw motore a hovoril ze nieje problem.ja mam PD spodok neviem ale tam by nemal byt rozdiel.Ok dik za odpoved zalozim rozvody a skusim pretocit potom uvidim.
Seat Ibiza 1.9tdi 252PS 520NM
11mm pump J+podavačka,Race 520 0,280,GTB2260VK+prevodnik by UchoTD,4 bar MAP,
peter l
Přispěvovatel
Příspěvky: 317
Registrován: 17 úno 2013, 15:45

Příspěvek od peter l »

Inak stret hrozi v otackach nie...pretocenim...ale vyskusaj a daj vediet aby sme vedeli
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
Bizonn
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 10 bře 2019, 22:11
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Bizonn »

Tak myslim si ze pokial sa nestretnu volnym pretocenim tak sa nemozu ani v otackach.ci?
Seat Ibiza 1.9tdi 252PS 520NM
11mm pump J+podavačka,Race 520 0,280,GTB2260VK+prevodnik by UchoTD,4 bar MAP,
peter l
Přispěvovatel
Příspěvky: 317
Registrován: 17 úno 2013, 15:45

Příspěvek od peter l »

Jj...ma vyssi zdvih o 0,5mm a vyfuk o 20stup dlhsie otvoreny...mam sdi pruziny na ventiloch + podlozky..
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
peter l
Přispěvovatel
Příspěvky: 317
Registrován: 17 úno 2013, 15:45

Příspěvek od peter l »

Ale ako vravim niekomu funguje bez problemou,..ale vykonostne zazraky necakaj..mam stim bohatu skusenost
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
Bizonn
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 10 bře 2019, 22:11
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Bizonn »

To necakam ale ked uz znovu skladame tak ju tam fukneme.
Seat Ibiza 1.9tdi 252PS 520NM
11mm pump J+podavačka,Race 520 0,280,GTB2260VK+prevodnik by UchoTD,4 bar MAP,
peter l
Přispěvovatel
Příspěvky: 317
Registrován: 17 úno 2013, 15:45

Příspěvek od peter l »

Bizonn píše:To necakam ale ked uz znovu skladame tak ju tam fukneme.
Napis poznatky potom...ako to chodi...
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
Bizonn
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 10 bře 2019, 22:11
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Bizonn »

Ok.este otazka mas v popise C-čidlo.co to znamena?
Seat Ibiza 1.9tdi 252PS 520NM
11mm pump J+podavačka,Race 520 0,280,GTB2260VK+prevodnik by UchoTD,4 bar MAP,
peter l
Přispěvovatel
Příspěvky: 317
Registrován: 17 úno 2013, 15:45

Příspěvek od peter l »

3bar map senzor
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“