Vacka SDI vs TDI

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Bizonn
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 10 bře 2019, 22:11
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Bizonn »

Aha cize ja mam D-čidlo😜.daval som 4-bar
Seat Ibiza 1.9tdi 252PS 520NM
11mm pump J+podavačka,Race 520 0,280,GTB2260VK+prevodnik by UchoTD,4 bar MAP,
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Nie všetky vačky sú úplne totožné. Ak by ťa to úplne zaujímalo tak v podstate SDI vačka má o 5 stupňov dlhší intake a o 21 dlhší exhaust, používa však kratšie výfukové aj nasávacie ventily a iné pružiny neviem teraz z hlavy o koľko boli ale myslím že výfuk 0,5 a sací o 0,3mm.

Obrázek
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Bizonn
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 10 bře 2019, 22:11
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Bizonn »

Mhmm...dakujem za podrobne vysvetlenie.
Seat Ibiza 1.9tdi 252PS 520NM
11mm pump J+podavačka,Race 520 0,280,GTB2260VK+prevodnik by UchoTD,4 bar MAP,
peter l
Přispěvovatel
Příspěvky: 317
Registrován: 17 úno 2013, 15:45

Příspěvek od peter l »

A ventily su hlbsie zapustene v hlave...
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
Bizonn
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 10 bře 2019, 22:11
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Bizonn »

Rozumiem.ale nikde nepisu ked kupim dbilas ostru vacku ze treba upravovat ventily a pruziny a to je viac ostrejsia ako sdi-čkova.
Seat Ibiza 1.9tdi 252PS 520NM
11mm pump J+podavačka,Race 520 0,280,GTB2260VK+prevodnik by UchoTD,4 bar MAP,
peter l
Přispěvovatel
Příspěvky: 317
Registrován: 17 úno 2013, 15:45

Příspěvek od peter l »

Sdi pruziny su tvrdsie ako tdi...o dbilas tu nie je rec a osobne nepoznam tie vacky ale su aj dbilas pruziny pre tdi ale je to mimo temy
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
peter l
Přispěvovatel
Příspěvky: 317
Registrován: 17 úno 2013, 15:45

Příspěvek od peter l »

Obrázek

Tdi vs Sdi (vyfukova vacka)pre porovnanie
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
Bizonn
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 10 bře 2019, 22:11
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Bizonn »

Jasne rozumiem.no to keby som vedel osadim komplet sdi hlavu...uz to rozoberat nebudem to je navyse tesnenie+sroby hlavy☹
Seat Ibiza 1.9tdi 252PS 520NM
11mm pump J+podavačka,Race 520 0,280,GTB2260VK+prevodnik by UchoTD,4 bar MAP,
Bizonn
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 10 bře 2019, 22:11
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Bizonn »

Ano videl som to vcera nazivo 🤓
Seat Ibiza 1.9tdi 252PS 520NM
11mm pump J+podavačka,Race 520 0,280,GTB2260VK+prevodnik by UchoTD,4 bar MAP,
peter l
Přispěvovatel
Příspěvky: 317
Registrován: 17 úno 2013, 15:45

Příspěvek od peter l »

Ja som to riesil spolu s sdi hlavou,s portovanymi vyfukovymi kanalmi,sacie jemne upravene kolo sediel s pruzinami sdi+podlozky,..da sa pekne pohrat s hlavou len chce to mat cas a chut do prace...a nieco otom vediet
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
Bizonn
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 10 bře 2019, 22:11
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Bizonn »

Motor sme zlozili a nastartovali na zemi na plac (startovaci sprej) a pohoda funguje👍
Seat Ibiza 1.9tdi 252PS 520NM
11mm pump J+podavačka,Race 520 0,280,GTB2260VK+prevodnik by UchoTD,4 bar MAP,
Bizonn
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 10 bře 2019, 22:11
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Bizonn »

Tak moje skusenosti motor zalozeny a vyskladany ako som uz pisal akorat spicky som menil za 0.26 sdi vacka funguje super obmedzovac 6000ot./min.👍 motor sa chova ako benzinak tym ze mam 2260-ku turbo nabieha dost neskoro ale stoji to zato tlak turba 2,5bar. este dame prekopat mapu a bude dobre.
Seat Ibiza 1.9tdi 252PS 520NM
11mm pump J+podavačka,Race 520 0,280,GTB2260VK+prevodnik by UchoTD,4 bar MAP,
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2863
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

ake 0,260 si daval?
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Bizonn
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 10 bře 2019, 22:11
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Bizonn »

Dieselparts race520 0.26.Preco?
Seat Ibiza 1.9tdi 252PS 520NM
11mm pump J+podavačka,Race 520 0,280,GTB2260VK+prevodnik by UchoTD,4 bar MAP,
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2863
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

pretoze sa o rotackove 3sky zaujimam uz dlho a uz vela mi ich preslo rukami.
;)
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“