Vacka SDI vs TDI

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

A ventily a pružiny si použil z SDI ? alebo akú kombináciu si zvolil ?
celkom ma to zaujíma
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Bizonn
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 10 bře 2019, 22:11
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Bizonn »

Nie iba vacka sa prehodila a cierne hydrostely ale dobre spravis ked pouzijes pruziny s sdi.
Seat Ibiza 1.9tdi 252PS 520NM
11mm pump J+podavačka,Race 520 0,280,GTB2260VK+prevodnik by UchoTD,4 bar MAP,
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37

Příspěvek od Gardner »

A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
peter l
Přispěvovatel
Příspěvky: 317
Registrován: 17 úno 2013, 15:45

Příspěvek od peter l »

Umna sdi vacka trochu sklamalo,cakal som od toho viac....jj je pravda ze sa vytaca motor lepsie ale niekto tu pisal ze cca 10% by malo pridat ale zdaleka to tolko nebude....sucastne pouzivam sdi hlavu s vacku a pruzinou z sdi...fen fuka 1,68b uvidime ako to bude chodit po softe sGTB 1756...je pravda ze nevedne az do 5200ot
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“