Stránka 1 z 5
Vacka SDI vs TDI
Napsal: 03 pro 2007, 11:07
od Sifon
Nazdar chlapi pisalo sa tu uz o vacke z SDI ale vacsinou iba okrajovo tak by som sa chcel opytat:
Ako sa sprava SDI vacka na TDI motore v nizkych, strednych a vysokych otackach?
Aky prirastok vykonu je schopna priniest?
Pri akych vykonoch sa oplati ist do tejto upravy?
Treba vymenit komplet hlavu alebo staci len vacka?
Napsal: 03 pro 2007, 11:33
od Jim
to by mě taky docela zajímalo, jak až velký smysl má...

Napsal: 03 pro 2007, 12:02
od váha
Jim píše:to by mě taky docela zajímalo, jak až velký smysl má...

se zeptejte mvoleska,jaký má zkušenosti s jeho "race" vačkou

Napsal: 03 pro 2007, 19:47
od Tomasvw
tiez by som sa to rád dozvedel

vačka SDI=1Z=AHU??
Napsal: 11 pro 2007, 20:33
od Tomasvw
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... di+va%E8ka
To znamená že 1z a AHU majú rovnakú vačku ako SDI???
inak odpoveď na tento príspevok stále nepoznám

Napsal: 11 pro 2007, 20:37
od Sifon
Chcelo by to viac infoooo

Napsal: 11 pro 2007, 21:34
od Huml
je to blbost, stejnou vačku má D a TD, končí písmenem G, SDI končí E, TDI končí F, každá je jiná, SDI vačka má větší otevření výfukovýho ventilu a SDI má proti TDI o 0,5mm (0,3mm dle č. motoru a jen sací) kratší ventily

Napsal: 11 pro 2007, 21:56
od Sifon
Ak som spravne pochopil tak treba vymenit komplet hlavu...Da sa to napasovat na obidve platformy A3 aj A4 alebo su tam nejake rozdiely?
Napsal: 11 pro 2007, 22:00
od Huml
v obou platformách se dělali SDI, takže by to mělo jít jak u A3 tak i u A4, tam to jde určitě, jelikož to tak měl Holz a po něm mvolesko

Napsal: 11 pro 2007, 22:04
od Sifon
Na teba je vzdy spolah Humle ty to vzdy nejako zachranis a objasnis veci tak ako su

...Inac ako sa to sprava v nizkych strednych a vysokych otackach? Aky prinos vykonu to vie napachat?

Napsal: 11 pro 2007, 22:09
od Huml
já to neaplikoval, takže zkušenosti s tím nemám, mvolesko psal, že to má trochu horší spodek, ale pak to nevadne klidně až do 5000ot.
Napsal: 11 pro 2007, 22:22
od tomáš karbus
no, ale dost horší spodek, mě by to docela vadilo
Napsal: 11 pro 2007, 22:44
od Holz-tdi
Ono je to ještě trochu složitější než psal Huml, ale v podstatě se podívej jak má položený vrchol kroutáku SDi a TDi. Proč má asi SDi krouťá položený výš?. Protože by s vačkou z TDi neměl v max. otáčkách výkon. U TDi to dotlačej turbem.
U svého prvního mTDi jsem použil vačku z TD a zvedl se mi krouták na 350 Nm ve 2330 ot. což je posunutí o cca 400ot. výš. Krouťák byl ale 250Nm už v 1750ot. a ve 4000ot byl ještě kolem 200. tak se podívejte jaký byl rozdíl oproti seriové vačce. S tou by se takové hodnoty nedocílily. Motor měl úplně seriové turbo a vstřiky AFN.
U golfa co má Mvolesko je to trochu složiťější- skutěčně jde točit hravě přez 5tisíc, ale i přez to jsem byl schopem mít v 1950 otáčkách maximální plnící tlak. Hodně záleží jak se vše sladí. Čao.
Napsal: 11 pro 2007, 23:27
od mvolesko
s SDI vackou neni problem mit klidne 1.9bar i v 1800ot a pritom tocit 5500, neznamena to ze se tam ten motor vytoci na volnobeh ale klidne se tam necha vytocit i na 5st porad tahne jak zbesilej, vyzkouseno mam 5200ot na 6st 240kmh tacho
Napsal: 12 pro 2007, 01:43
od tomáš karbus
asi by to šlo i daleko líp udělat, ale měl jsem obtokové turbo a pak to auto zrušil, ale i tak mi ten spodek přišel horší, ale pak je to takový rovnější