Fotodokumentace vlastních přestaveb

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
pajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 680
Registrován: 25 lis 2007, 11:26

Příspěvek od pajda »

Některý motory,třeba Marea 100TD maji odvzdušňováky na čerpadle.Ale předpoklad je,že při zdravém potrubí a dobré naftě se to nezavzdušní.Nikdo při konstruování nepočítá s tím,že by to jezdilo na olej (noteeth)
bartjo
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 06 pro 2007, 14:41
Bydliště: východní Morava

Příspěvek od bartjo »

To jsou volové.
bobik43
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 05 pro 2006, 22:31

Foto prestavby

Příspěvek od bobik43 »

Foto moji prestavby. Je to Fiat 1.9Td
Obrázek
Vlevo ovladaci tlacitka, vpravo jiz mockrat zminovany PC teplomer
Obrázek
Pres zimu zaizolovany vedeni vcetne vstrikovacich trubek
Obrázek
Druhy palivovy filtr s el. ohrevem pro uplne oddeleni olejoveho provozu
Ventily LPG schovany pod prednim celem, 20ti deskovy nerezovy vymenik schovan pod vstrik cerpadlem. Na olej skratla zpatecka "natvrdo" V kufru zatim 15l kanistr na olej
Naposledy upravil(a) bobik43 dne 26 led 2008, 10:37, celkem upraveno 1 x.
wiguf
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 27 zář 2007, 10:58
Bydliště: Plzeň a okolí

lpg ventily

Příspěvek od wiguf »

to bobik43:

Čau kde si pls sehnal ty LPG ventily a kolik jich tam máš?
escort 1,8D Bosch již minulost
MB 124 200D
MB 190 250D
bobik43
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 05 pro 2006, 22:31

re

Příspěvek od bobik43 »

Lpg ventily sem sehnal starsi u borca co dela prestavby LPG. Mam 4ks na vstupu nafty, oleje a na zpatece do olejove nadrze a do naftove. Teoreticky by mne stacily i dva
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

:D ;)
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 11:19, celkem upraveno 1 x.
berlingo 97
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 26 led 2008, 21:18

Příspěvek od berlingo 97 »

má někdo zkušenost s citronem berlingo97 a jeho řestavbou na oil mam motor 1.9d. Zatím ředím 1l oil/4l nafta. :D :D :D
bartjo
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 06 pro 2007, 14:41
Bydliště: východní Morava

Re: Foto prestavby

Příspěvek od bartjo »

bobik43 píše:Foto moji prestavby...
Zdar,
máš to pěkné.
Koval(CZ)
Přispěvovatel
Příspěvky: 143
Registrován: 13 pro 2007, 22:51
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od Koval(CZ) »

Čus, já mám Fiata Tempru, to je skoro to samé a motor vypadá stejně jak ten můj. Uvažuji taky o takové přestavbě, ale nemám žádné zkušenosti. Zkouším sehnat někoho z okolí Ostravy kdo tomu rozumí.
Octavia 1.9TDI ALH, 2002, S764.
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

:)
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 11:14, celkem upraveno 1 x.
KUK
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 05 čer 2006, 15:55

Příspěvek od KUK »

WV T4

Olejová nádrž za předníma sedačkama cca 70 l.
Obrázek

Olejová nádrž za zadníma sedačkama cca 160 l.
Obrázek
Obrázek

Měření teplot z leva: v olejové nádrži, za filtrem, před vstřik.čerpadlem, na vstřikovací trubce před vstřikem.
Obrázek
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
pajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 680
Registrován: 25 lis 2007, 11:26

Příspěvek od pajda »

A neni to v autě cítit?
wiguf
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 27 zář 2007, 10:58
Bydliště: Plzeň a okolí

Příspěvek od wiguf »

to KUK: čau, ty nádrže máš udělaný luxusně!!! Kdepa si sehnal ty teploměry? a hlavně za kolik?
escort 1,8D Bosch již minulost
MB 124 200D
MB 190 250D
KUK
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 05 čer 2006, 15:55

Příspěvek od KUK »

Cítit to trochu je, když trochu vybryndám u tý menší nádrže. Mám tam hadry, do kterých se to případně vsakuje. Je pod ní výfuk topení a kromě toho, že to pěkně tu nádrž ohřívá zespoda, tak se případný úniky v mastnejch hadrech trochu odpařují. V létě to cítit ani moc není. Musím si dávat bacha při tankování.

Ty teploměry jsou z německa za cca 7-8 Euro/kus. Ale u nás je určitě mají taky, nebo podobný.
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

(LOL)
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 11:15, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“