Fotodokumentace vlastních přestaveb
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
bartjo píše: ...fotky toho našeho Golfa...
Zdar borci,
je mi to opravdu líto, ani se mi to nechce psát, ale minulý týden se bohužel asi "hryzlo" čerpadlo na Golfovi, všechno tomu nasvědčuje.
Zatím tam je přehozený motor 1,5 l bez turba, ale to skoro nic nejede a brácha sehnal celého Golfa 1,6 GTD (za 5000), tak se to nějak vyřeší.
Myslím si, že ho zabil použitý vyfrit, který nebyl dost vyfiltrovaný, v kombinaci s filtrem, co byl v autě (ten plastový průtokáč), který toho asi taky moc nechytí.
Zajímalo by mě, jak je to s opravama čerpadel, moc o tom nevím, a taky jestli už se to někomu stalo.
To víš že ti to zabil špatně vyčištěný vyfrit. A když Vám pořád říkám je to na hovno , je to na hovno tak by jste mně ukamenovali. To není jenom voda a hranolky, ale soli, pepř a jiné majdy.Ono to jede třeba 10 i 40 tisíc km, ale pak křup samozřejmě v čerpadle.Ty názory tady že nechat odstát 14 dní a pak přes pučochu a je to super. To vstřikovací čerpadlo nepracuje s milimetrovýni vůlemi to není sběrací vůz na slámu. Moje zkušenost po 250tisících kilometrech u řadového čerpadla, které jezdilo na olej je ta, že když chceš jezdit jen na naftu tak to má problém nastartovat a následně udržet volnoběh.( Motor 12 litr Renault ) Dodávka paliva na elementech je nyní už nastavena na max.Když to jede na olej je všechno v pořádku ( starty teplého motoru, volnoběh ). A to jezdí už dva roky jen na čistý rafinát, dříve vyfrit. Závěr je špatně udělaná přestavba od firmy, která už ani neexistuje a tak se předváděli jak spolupracují s Němci a pomalu s Pánem Bohem. Holt soudruzi v NSR a NDR mají sakra náskok.
Tak taky přispívám pro inspiraci
Dvoupláštový pal. filtr (ve stádiu výroby lepší fotku nemám)
Hliníkový výměník s příhřevem vody snímačem teploty a termospínačem pro
automatické vypnutí příhřevu a signalizaci, cca 2 metry stočené al trobičky
Nerezová nádrž cca 23 l s teplotním čidlem , plovákem a tepelným výměníkem
Elektrický příhřev z forda td ( supr věc ale musel se poupravit)
Jinak ještě tam je teplotní čidlo vstupu do čerpadla ale to jsem dodělal dodatečně tak na fotce není a přepínání pomocí jednoho třícestnýho a dvou dvoucestných ventilů
Dvoupláštový pal. filtr (ve stádiu výroby lepší fotku nemám)
Hliníkový výměník s příhřevem vody snímačem teploty a termospínačem pro
automatické vypnutí příhřevu a signalizaci, cca 2 metry stočené al trobičky
Nerezová nádrž cca 23 l s teplotním čidlem , plovákem a tepelným výměníkem
Elektrický příhřev z forda td ( supr věc ale musel se poupravit)
Jinak ještě tam je teplotní čidlo vstupu do čerpadla ale to jsem dodělal dodatečně tak na fotce není a přepínání pomocí jednoho třícestnýho a dvou dvoucestných ventilů
Alfa Romeo 159 1,9JTD 16V
Husqvarna SM 610
Husqvarna SM 610
No jo já myslím že forum je pro všechny jak ti co mají kombajn, tak naklaďák tak letadlo ( i tam se již zkouší biopaliva ). Jinak použité vstřikovací čerpadlo na našeho drobka stojí bratru 50tisíc. A i u toho osobáku je smysl jezdit levně, ale spolehlivě a ne ležet každý den pod autem a spát s lanem omotaným kolem krku na raní roztažení.pajda píše:No jo.Padne ti čerpadlo po 40tis.Tak koupíš za 3tis.jiný,přehodíš a jezdíš dál.A stejně vyděláš.Tady nejde o provoz kamionů,ale soukromníků s osobákem,který na tom stejně vydělaji.
motor Deutz
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 11:32, celkem upraveno 1 x.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice