Fotodokumentace vlastních přestaveb
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
asi tak , průtok jsem nenašel, jdu cestou pokusu a omylu, rád bych to o víkendu rozjel, motor mám 1.4 tak že průtok nebude až zas tak velký, zároveň počítám a úpravou ventilu na větší průtok co to půjde, dále do toho poteče předehřátý olej přes výměník, tak že buď a nebo to pak celé zahodím každopádně koukám na cenu vzledem k pořizovací ceně vozu (4tis)
Tak že konečně namontováno, ten ventil má samozřejmě opravdu malej průchod protože je na vzduch, abych to jen tak nevyhodil použij jsem spodní část ventilu a je v něm otočné pozdro jako přepouštěcí ventil, myslím že není třeba to mít na elektriku tak jsem udělal ovládání pod volantem natáhnul bowden alá škoda 100 za 70 Kč.Když to vezmu od začátku, u spolujezdce je nádrž, vracečka 6mm, hlavní 10mm aby to snáze prošlo, hned za ní je balonek na čerpání, nevýhoda kanystru je že se to přelévá, chtělo by to přepážky, dál to vede pod hliníkem kolem malého okruhu, ohřeje to na 35 st., ještě bude předehřev ale ten ještě nemám.Pak to jde na směšovací ventily, teoreticky se to dá při částečném otevření míchat dle postavení páky( ale jezdím 100% a nebo 100%)a pak přes filtr do čerpadla, zpátečka to samé.Teploměr digitál -50/+110 za 90Kč.Nevím kam dát předehřev jestli hned za nádrž nebo před ventil nebo čerpadlo ?? více na fotu
spotřebu budu měřit ale lehnul mi tachometr, už je na skladě jinej jen ho potřebuji přehodit, první zkušební nádrž je cca 7L vlastní esterifikace co jsem uvařil a dolito cca 10L olejem v Alberta 22 Kč, další palivo je ve vyjednávání, výkonově žádná změna jede to pořád stejně, přes nádrž mám deku a přitápím mu topením na nohy, při jízdě se to pěkně nahřeje i za přispění zpátečky z motoru.
JEŠTĚ ZNOVU OTÁZKA KAM PŘEDEHŘEV:
1) hned za nádrž, půjde to teplý celou trasu, na motoru to moc neschladne když je to kolem vody, filtr je na motoru tedy částečně taky vyhříván
2) až před ventil - k ventilu to bude vlažný a pak OK
3) až před čerpadlo- a zapínat jen na olej, na naftu vypnuto
JEŠTĚ ZNOVU OTÁZKA KAM PŘEDEHŘEV:
1) hned za nádrž, půjde to teplý celou trasu, na motoru to moc neschladne když je to kolem vody, filtr je na motoru tedy částečně taky vyhříván
2) až před ventil - k ventilu to bude vlažný a pak OK
3) až před čerpadlo- a zapínat jen na olej, na naftu vypnuto
kritické místo pro chladné období je jemný palivový filtr - v něm je největší riziko zatuhnutí oleje. Pokud ale přepínáš na olej až po zahřátí motoru a nádrž máš v interiéru - tak to už není tak kritické a můžeš ohřívat co nejblíže k nádrži.croz píše:spotřebu budu měřit ale lehnul mi tachometr, už je na skladě jinej jen ho potřebuji přehodit, první zkušební nádrž je cca 7L vlastní esterifikace co jsem uvařil a dolito cca 10L olejem v Alberta 22 Kč, další palivo je ve vyjednávání, výkonově žádná změna jede to pořád stejně, přes nádrž mám deku a přitápím mu topením na nohy, při jízdě se to pěkně nahřeje i za přispění zpátečky z motoru.
JEŠTĚ ZNOVU OTÁZKA KAM PŘEDEHŘEV:
1) hned za nádrž, půjde to teplý celou trasu, na motoru to moc neschladne když je to kolem vody, filtr je na motoru tedy částečně taky vyhříván
2) až před ventil - k ventilu to bude vlažný a pak OK
3) až před čerpadlo- a zapínat jen na olej, na naftu vypnuto
Mercedes-Benz W210 300D
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Mě by ještě zajímalo jestli jsi zkoušel nebo budeš zkoušet převodovej nebou hydraulickej olej na dvounádrž...?croz píše:spotřebu budu měřit ale lehnul mi tachometr, už je na skladě jinej jen ho potřebuji přehodit, první zkušební nádrž je cca 7L vlastní esterifikace co jsem uvařil a dolito cca 10L olejem v Alberta 22 Kč, další palivo je ve vyjednávání, výkonově žádná změna jede to pořád stejně, přes nádrž mám deku a přitápím mu topením na nohy, při jízdě se to pěkně nahřeje i za přispění zpátečky z motoru.
JEŠTĚ ZNOVU OTÁZKA KAM PŘEDEHŘEV:
1) hned za nádrž, půjde to teplý celou trasu, na motoru to moc neschladne když je to kolem vody, filtr je na motoru tedy částečně taky vyhříván
2) až před ventil - k ventilu to bude vlažný a pak OK
3) až před čerpadlo- a zapínat jen na olej, na naftu vypnuto
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice