Fotodokumentace vlastních přestaveb

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
peopleman
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 10 srp 2010, 20:07

Příspěvek od peopleman »

Tak nám to teda Frantík ukázal,jak se připravil na Den D... (rofl)
Jezdím na vše co teče..
Petr.C
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 25 kvě 2010, 16:05
Bydliště: Olomouc, Hradec Králové

Příspěvek od Petr.C »

Přemýšlím, že by jsem udělal přestavbu na 2 nádrže, do motorového prostoru by jsem někam přidělal 5 litrovou nádrž na naftu a pak by jsme tam dal jeden ventil - asi tento:
http://www.dstechnik.cz/12v-palivovy-ve ... 7528d4c376
Do olejového okruhu už by jsem nedal žádný ventil, protože si myslím, že palivo půjde cestou menšího odporu. Pokud by jsem otevřel ten naftový okruh, tak ten olej to nebude asi nasávat, protože klade větší odpor.
Co vy na to?
Ford Mondeo,1,8TD 1999,čerpadlo Lucas
Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Registrován: 30 lis 2009, 13:21

Příspěvek od Ferenzzo »

řeším teď takovou věc ... mají ty lpg ventily dostatečný průtok? jsou přece jenom dost úzké... nemá s tím někdo problémy?
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Ferenzzo píše:řeším teď takovou věc ... mají ty lpg ventily dostatečný průtok? jsou přece jenom dost úzké... nemá s tím někdo problémy?
kdyžto řešíš tk si vyřeš doma připoj hadičku nádobu na olej a uvidíš sám kolik ti nateče ;)
Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Registrován: 30 lis 2009, 13:21

Příspěvek od Ferenzzo »

a co tím poznám? na to jsem se neptal, jestli to tím proteče, ale když jede motor v režimu na plný plyn, jestli i tam ten průtok je dostačující (bo ten ventil má celkem malou světlost )
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
LADAIII
Přispěvovatel
Příspěvky: 115
Registrován: 22 čer 2008, 17:08

Příspěvek od LADAIII »

Ferrenzo, cim ted jezdis, rsp. do ceho se to snazis namontovat? :) Tu tvoji sadu mam jeste v garazi v krabici :)
Weba
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 12 čer 2012, 22:26

Příspěvek od Weba »

Petr.C píše:Přemýšlím, že by jsem udělal přestavbu na 2 nádrže, do motorového prostoru by jsem někam přidělal 5 litrovou nádrž na naftu a pak by jsme tam dal jeden ventil - asi tento:
http://www.dstechnik.cz/12v-palivovy-ve ... 7528d4c376
Do olejového okruhu už by jsem nedal žádný ventil, protože si myslím, že palivo půjde cestou menšího odporu. Pokud by jsem otevřel ten naftový okruh, tak ten olej to nebude asi nasávat, protože klade větší odpor.
Co vy na to?
Zajímavé, ale co zpátečka?
Fantomas
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 08 črc 2010, 16:13
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Fantomas »

a co již jezdit na 50olej, 45nafta, 5benzin a vif........horší starty, ale jedeto luxusně.
Hlavně v kanystru pořááááádně prošterchat.
Felicie 1.9D pick-up, 30tkm na vyfrit s naftou a jede líp, jak na naftu, až do -5C, pak už jen líná nafta :o)
koule
Přispěvovatel
Příspěvky: 472
Registrován: 10 srp 2007, 23:55
Bydliště: DOMA

Příspěvek od koule »

Tak tady je moje fiorino na olej. ohřívání paliva+el. ohřev z forda. ještě není zapojeno. ;) Obrázek
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
Uživatelský avatar
croz
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 26 kvě 2010, 19:07

Příspěvek od croz »

chystám se taky na přestavbu, koupil jsem tyto dva dvoucestné, jeden na přívod a druhý na zpátečku, á kus = 360,-Obrázek
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1095
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

croz píše:chystám se taky na přestavbu, koupil jsem tyto dva dvoucestné, jeden na přívod a druhý na zpátečku, á kus = 360,-
No spíš mi to přijde jako třícestný ventil, ale to je jedno :D Cena je dobrá. Co je to za výrobce, typ ventilu a kde jsi to koupil?
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Uživatelský avatar
croz
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 26 kvě 2010, 19:07

Příspěvek od croz »

tři díry tedy jeden vstup a dva přepínací výstupy - dvě cesty = dvoucestný :-) jinak já je koupil v Agrozetu, jinak třeba zde http://eshop.svetluska.cz/ventil-ev-68a ... a/d-78554/ , http://www.gamakladno.cz/elektropneum-v ... 13807.html , akorát pozor na typ já mám EV-68A/12V, jsou i 24V , a pak se liší koncovkama, tenhle typ má tyhle viz obr, to co kouká stočím na soustruhu na průměr 6 a 8 mm podle hadice, přívod/vracečkaObrázek
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

nevim nevim, mam ten ventil ve sklepe a myslim, ze jsem taky pocital s vyuzitim na kapalinu ale brzo jsem zjistil, ze asi vitr. Nevim uz proc, jestli k vuli strasne male svetlosti, ci co.
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1095
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

Koukal jsem na ty ventily a v tom 2 a 3 cestný mají prodejci dost guláš :D Mně bylo kdysi řečeno, že dvoucestný má 2 díry a třícestný 3 a tak jsem to bral, ale o to tu nejde.
Nebude mít ten ventil malou světlost? A bude mít dost silnou cívku, aby dokázala přitáhnout jádro a otevřít i ve ztuhlém oleji? Z jakého materiálu je těsnění, snese to friťák? Vypadá, že tělo je z mosazi a to asi taky není nejlepší materiál pro friťák...ale snad nebude tak strašná.
Jako ventily se doporučují třeba Peveka, ale ty jsou dost drahý :(
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Ja mam dojem, ze nechtel na 12V prepinat, protoze mam zrovna ten 24V. Ale uz fakt nevim, musim se mrknout. Lepsi jsou na tutovky hydraulicke elektromagneticke rozvadece.
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“