Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu » Fotodokumentace vlastních přestaveb Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Další
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
PříspěvekZaslal: po únor 03, 2014 8:50 pm Citovat
croz
Sběrač informací
Založen: 26.5.2010
Příspěvky: 41




asi tak , průtok jsem nenašel, jdu cestou pokusu a omylu, rád bych to o víkendu rozjel, motor mám 1.4 tak že průtok nebude až zas tak velký, zároveň počítám a úpravou ventilu na větší průtok co to půjde, dále do toho poteče předehřátý olej přes výměník, tak že buď a nebo to pak celé zahodím Very Happy každopádně koukám na cenu vzledem k pořizovací ceně vozu (4tis)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út únor 04, 2014 2:45 pm Citovat
truck
Přispěvovatel
Založen: 1.5.2006
Příspěvky: 222




croz napsal:
chystám se taky na přestavbu, koupil jsem tyto dva dvoucestné, jeden na přívod a druhý na zpátečku, á kus = 360,-


Pomooooc Sm?ch Bl?zen
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: út únor 04, 2014 5:54 pm Citovat
radluk
Aktivista
Založen: 6.6.2006
Příspěvky: 1672
Bydliště: Uherske Hradiste




Tyyy Trucku, ze to nebude fungovat. Proc mam jeste dojem, ze jakoze ventil v brzdovem okruhu jeden privod rozdeloval na dva vystupy, jinak je zavreny. Mrknut?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po únor 17, 2014 1:50 pm Citovat
croz
Sběrač informací
Založen: 26.5.2010
Příspěvky: 41




Tak že konečně namontováno, ten ventil má samozřejmě opravdu malej průchod protože je na vzduch, abych to jen tak nevyhodil použij jsem spodní část ventilu a je v něm otočné pozdro jako přepouštěcí ventil, myslím že není třeba to mít na elektriku tak jsem udělal ovládání pod volantem natáhnul bowden alá škoda 100 za 70 Kč.Když to vezmu od začátku, u spolujezdce je nádrž, vracečka 6mm, hlavní 10mm aby to snáze prošlo, hned za ní je balonek na čerpání, nevýhoda kanystru je že se to přelévá, chtělo by to přepážky, dál to vede pod hliníkem kolem malého okruhu, ohřeje to na 35 st., ještě bude předehřev ale ten ještě nemám.Pak to jde na směšovací ventily, teoreticky se to dá při částečném otevření míchat dle postavení páky( ale jezdím 100% a nebo 100%)a pak přes filtr do čerpadla, zpátečka to samé.Teploměr digitál -50/+110 za 90Kč.Nevím kam dát předehřev jestli hned za nádrž nebo před ventil nebo čerpadlo ?? více na fotu Zu?iv? Zu?iv?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po únor 17, 2014 7:37 pm Citovat
croz
Sběrač informací
Založen: 26.5.2010
Příspěvky: 41




ještě pohled na celkové zapojení , ventily mají po předelání průchod 7 mm
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po únor 17, 2014 9:34 pm Citovat
koil
Přispěvovatel
Založen: 16.6.2010
Příspěvky: 208




To je strojovna B??a Takovej dotaz na co vše ti to po přestavbě jezdí? A kolik si to vemě na sto s různýma oleji?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po únor 17, 2014 10:16 pm Citovat
croz
Sběrač informací
Založen: 26.5.2010
Příspěvky: 41




spotřebu budu měřit ale lehnul mi tachometr, už je na skladě jinej jen ho potřebuji přehodit, první zkušební nádrž je cca 7L vlastní esterifikace co jsem uvařil a dolito cca 10L olejem v Alberta 22 Kč, další palivo je ve vyjednávání, výkonově žádná změna jede to pořád stejně, přes nádrž mám deku a přitápím mu topením na nohy, při jízdě se to pěkně nahřeje i za přispění zpátečky z motoru.

JEŠTĚ ZNOVU OTÁZKA KAM PŘEDEHŘEV:

1) hned za nádrž, půjde to teplý celou trasu, na motoru to moc neschladne když je to kolem vody, filtr je na motoru tedy částečně taky vyhříván
2) až před ventil - k ventilu to bude vlažný a pak OK
3) až před čerpadlo- a zapínat jen na olej, na naftu vypnuto
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út únor 18, 2014 8:47 am Citovat
Stewa
Přispěvovatel
Založen: 13.5.2010
Příspěvky: 510
Bydliště: Brno




croz napsal:
spotřebu budu měřit ale lehnul mi tachometr, už je na skladě jinej jen ho potřebuji přehodit, první zkušební nádrž je cca 7L vlastní esterifikace co jsem uvařil a dolito cca 10L olejem v Alberta 22 Kč, další palivo je ve vyjednávání, výkonově žádná změna jede to pořád stejně, přes nádrž mám deku a přitápím mu topením na nohy, při jízdě se to pěkně nahřeje i za přispění zpátečky z motoru.

JEŠTĚ ZNOVU OTÁZKA KAM PŘEDEHŘEV:

1) hned za nádrž, půjde to teplý celou trasu, na motoru to moc neschladne když je to kolem vody, filtr je na motoru tedy částečně taky vyhříván
2) až před ventil - k ventilu to bude vlažný a pak OK
3) až před čerpadlo- a zapínat jen na olej, na naftu vypnuto

kritické místo pro chladné období je jemný palivový filtr - v něm je největší riziko zatuhnutí oleje. Pokud ale přepínáš na olej až po zahřátí motoru a nádrž máš v interiéru - tak to už není tak kritické a můžeš ohřívat co nejblíže k nádrži.

_________________
Mercedes-Benz W210 300D
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út únor 18, 2014 9:40 am Citovat
slovacek.milos
Aktivista
Založen: 23.12.2007
Příspěvky: 29603
Bydliště: Strážnice




já jednomu poradil na trakor malý bojler, palmu ohřeje na noční proud vyjezdí přepne na naftu, jsem zvědav jak vyřeší vratku ta by mu palmou zasrala naftu

prej už to nějak šlape Mrknut?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: út únor 18, 2014 9:23 pm Citovat
koil
Přispěvovatel
Založen: 16.6.2010
Příspěvky: 208




croz napsal:
spotřebu budu měřit ale lehnul mi tachometr, už je na skladě jinej jen ho potřebuji přehodit, první zkušební nádrž je cca 7L vlastní esterifikace co jsem uvařil a dolito cca 10L olejem v Alberta 22 Kč, další palivo je ve vyjednávání, výkonově žádná změna jede to pořád stejně, přes nádrž mám deku a přitápím mu topením na nohy, při jízdě se to pěkně nahřeje i za přispění zpátečky z motoru.

JEŠTĚ ZNOVU OTÁZKA KAM PŘEDEHŘEV:

1) hned za nádrž, půjde to teplý celou trasu, na motoru to moc neschladne když je to kolem vody, filtr je na motoru tedy částečně taky vyhříván
2) až před ventil - k ventilu to bude vlažný a pak OK
3) až před čerpadlo- a zapínat jen na olej, na naftu vypnuto


Mě by ještě zajímalo jestli jsi zkoušel nebo budeš zkoušet převodovej nebou hydraulickej olej na dvounádrž...?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st únor 19, 2014 9:45 pm Citovat
croz
Sběrač informací
Založen: 26.5.2010
Příspěvky: 41




zatím nebudu protože na cestě k hydr. oleji je kamarád co má kamna na olej a tam se to zasekne a ke mě už nedojde a vyjeták tak tam mám slíbenou výměnu za frit, přinesu vyjetej odnesu frit Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út únor 25, 2014 8:38 pm Citovat
Mitabajs
Přispěvovatel
Založen: 8.1.2011
Příspěvky: 154
Bydliště: Louny




Otazka: Nezavisle topeni ohreje motor a v tom okruhu je i palivovy filtr (vyhrivany vodou) - staci to?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt únor 27, 2014 7:52 pm Citovat
croz
Sběrač informací
Založen: 26.5.2010
Příspěvky: 41




dneska doplněno o předehřev, zapojeno přes relé, ovládáno z místa řidiče podsvětleným vypínačem, těploměr měří přímo na kostce, hřeje kolem 75 st., až udělám redukci budu měřit teplotu za.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá únor 28, 2014 10:39 am Citovat
pepe276
Přispěvovatel
Založen: 23.1.2010
Příspěvky: 928
Bydliště: Praha a okolí




Ta žhavka v ohřevu ti hřeje rovnou do nafty, nebo je v hliníku a až přes ten se pak převádí teplo do nafty? Předpokládám, že asi přes hliník.

_________________
Citroen Jumpy 1.9TD 1997 68kW
Citroen Xantia Break 1.9TD 66kW 1997 klima, ABS
Citroen BX 1.9D 51 kW 1993
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: pá únor 28, 2014 11:51 am Citovat
slovacek.milos
Aktivista
Založen: 23.12.2007
Příspěvky: 29603
Bydliště: Strážnice




pepe276 napsal:
Ta žhavka v ohřevu ti hřeje rovnou do nafty, nebo je v hliníku a až přes ten se pak převádí teplo do nafty? Předpokládám, že asi přes hliník.


proč by jsi ztrácel teplo přes nějaký hliník?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Fotodokumentace vlastních přestaveb
 Obsah fóra Dieselpower forum » Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 10 z 12  
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Další
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.