Zdravím olejáři, mám dotaz ohledně kamarádovo boxera 1.9TD, v zimě začal dostávat dost solidní přísun hydraulickýho oleje a začal na něj jezdit. Postupně měl tolik oleje že už lil jenom čistej i v -10 - vlastně celou zimu -(ačkoli sem mu nejmíň 5x říkal ať to nedělá a dá to v zime ASPOŇ 1:1), a teď mu ani za boha nenastartuje (startuje start sprejem ) a na volnoběh kolísají pravidělně otáčky nahoru-dolu nahoru-dolu, když se zahřeje prej se to chytne a drží... Dokud chvíly stojí chytne, pak už ne. Jde mi o to jestli někdo nevíte kde začít? Padající nafta? Vstřiky? Čerpadlo v hajzlu? Na svý 406ce 1.9TD sem dával nový vstřiky a přeťesňoval čerpadlo a celej palivovej systém (neustále padala nafta), tak sem mu nabídl že jestli chce tak mu čerpadlo a klidně i vstřiky udělám, ale nevim kde začít, a navíc jestli nemůže bejt to čerpadlo třeba vyběhlí nebo tak... Zatim proběhla jenom výměna filtru - beze změny.
Děkuju za radu
Kolísání otáček 1.9 TD peugeot
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Kolísání otáček 1.9 TD peugeot
BMW e46 320D touring 110/125kw
Re: Kolísání otáček 1.9 TD peugeot
Servuskebitch píše:Zdravím olejáři, mám dotaz ohledně kamarádovo boxera 1.9TD, v zimě začal dostávat dost solidní přísun hydraulickýho oleje a začal na něj jezdit. Postupně měl tolik oleje že už lil jenom čistej i v -10 - vlastně celou zimu -(ačkoli sem mu nejmíň 5x říkal ať to nedělá a dá to v zime ASPOŇ 1:1), a teď mu ani za boha nenastartuje (startuje start sprejem ) a na volnoběh kolísají pravidělně otáčky nahoru-dolu nahoru-dolu, když se zahřeje prej se to chytne a drží... Dokud chvíly stojí chytne, pak už ne. Jde mi o to jestli někdo nevíte kde začít? Padající nafta? Vstřiky? Čerpadlo v hajzlu? Na svý 406ce 1.9TD sem dával nový vstřiky a přeťesňoval čerpadlo a celej palivovej systém (neustále padala nafta), tak sem mu nabídl že jestli chce tak mu čerpadlo a klidně i vstřiky udělám, ale nevim kde začít, a navíc jestli nemůže bejt to čerpadlo třeba vyběhlí nebo tak... Zatim proběhla jenom výměna filtru - beze změny.
Děkuju za radu
čerpadlu nic není
má upálené svíčky a zamrdanné vstřiky.
vyměnit oškrábat jezdit
do dvou nádrží je to zpět
Nejezdí, ještě sem s nim ani nemluvil... Kamarád má v práci ultrazvukovou čističku, nebo jak se to nazývá, tak je dáme tam, to bude zadarmo. Anebo mám doma moje starý vstřiky, tak bych mu tam mohl dát ty. Dám vědět až s tim nějak hejbnem, jestli to ponohlo, ale kdyby ještě někoho něco napadlo, budu rád...
BMW e46 320D touring 110/125kw
Přesně, žhavičky a jedeš.. Žádný vymýšlění složitostí Jestli máte k dispozici ultrazvukovou pračku, tak vyčistit vstřiky a bude jezditt jako nové volnoběh houpe na hustý alternativy skoro u všeho, než se to ohřeje.. Žhavičky mu to bude odpalovat asi často, tak bud furt měnit, nebo termostart, nebo hadičku do kabiny a sprej a bude pořád jezdit
W210 290TD