Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » FAQ - časté dotazy - řešení, postupy » Teplý start...návod na odpor Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 24, 25, 26  Další
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
Teplý start...návod na odpor
PříspěvekZaslal: pá duben 21, 2006 12:12 pm Citovat
Sokolda
Přispěvovatel
Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 279
Bydliště: Příbram




Vím že se to tu probíralo 1000x,ale chtěl bych poprosit dobrou duši u podrobný návod jak a kam dát ten odpor pro zvýšení start. dávky paliva za tepla(klasika při teplym motoru,nestartuje,po vytažení konektoru čidla teploty naskočí na drc) zajímalo by mě jak jste to vyřešily s tím relátkem atd.

Myslím že to pomůže více lidem ,v mém případě jde o Octu 81kW,r.v.01.

_________________
Seat CordobaTDI / AFN - 176 HP
Seat Alhambra TDI / AFN - 171 HP
Škoda Fabia SDI / ASY - Nemá HP
Ford C-Max 1,6 Tdci - 80kW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: pá duben 21, 2006 2:50 pm Citovat
dodo24943
Přispěvovatel
Založen: 24.1.2006
Příspěvky: 52
Bydliště: Levice




ten odpor by som tam nedaval pretoze ti auto zacne viac chlipat a to nie je dobre skor by som sa zameral k rele pripojit externy časovač s nastavitelnou dobou spinania zhruba od 3-do 8 sec a pri kazdom starte ti to bude zhavit a samozrejme aj dobre startovat ked tam das odpor do serie asi 200 ohm bude to zhavit ale aj zrat asi tak odskusane...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Re: Teplý start...návod na odpor
PříspěvekZaslal: pá duben 21, 2006 8:00 pm Citovat
travel242fx
Přispěvovatel
Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 759
Bydliště: Bratislava




Sokolda napsal:
Vím že se to tu probíralo 1000x,ale chtěl bych poprosit dobrou duši u podrobný návod jak a kam dát ten odpor pro zvýšení start. dávky paliva za tepla(klasika při teplym motoru,nestartuje,po vytažení konektoru čidla teploty naskočí na drc) zajímalo by mě jak jste to vyřešily s tím relátkem atd.

Myslím že to pomůže více lidem ,v mém případě jde o Octu 81kW,r.v.01.


kolko mas nalitane km? u oktavii bol problem zo starterom

_________________
VW GOLF IV TDI 66KW ,ALH,r.v.99, EGR - off
firemny voz: Renault KANGOO 1,5dci r.v.2010
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Re: Teplý start...návod na odpor
PříspěvekZaslal: pá duben 21, 2006 9:48 pm Citovat
Sokolda
Přispěvovatel
Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 279
Bydliště: Příbram




travel242fx napsal:
Sokolda napsal:
Vím že se to tu probíralo 1000x,ale chtěl bych poprosit dobrou duši u podrobný návod jak a kam dát ten odpor pro zvýšení start. dávky paliva za tepla(klasika při teplym motoru,nestartuje,po vytažení konektoru čidla teploty naskočí na drc) zajímalo by mě jak jste to vyřešily s tím relátkem atd.

Myslím že to pomůže více lidem ,v mém případě jde o Octu 81kW,r.v.01.


kolko mas nalitane km? u oktavii bol problem zo starterom

Asi 160.000km

_________________
Seat CordobaTDI / AFN - 176 HP
Seat Alhambra TDI / AFN - 171 HP
Škoda Fabia SDI / ASY - Nemá HP
Ford C-Max 1,6 Tdci - 80kW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: pá duben 21, 2006 10:58 pm Citovat
Jarda_V
Přispěvovatel
Založen: 25.1.2006
Příspěvky: 133




Jaký časový spínání to je na nic. Stačí když tam dáš relátko, které se sepne napájení kotvy startéru a to připojí do serie odpor na čidlo teploty vody k ECU. Jakmile přestaneš startovat odpor se odpojí a ECU nic nepozná a nenahlásí ani chybu
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá duben 21, 2006 11:17 pm Citovat
kevino
Aktivista
Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 4674




radsej sprav starter Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: so duben 22, 2006 10:29 pm Citovat
Huml
Aktivista
Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 10724
Bydliště: Brno




správné a fungující

nebo takto, možná ještě lepší


Naposledy upravil Huml dne st prosinec 30, 2009 10:00 pm, celkově upraveno 5 krát.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne duben 23, 2006 7:52 am Citovat
Sokolda
Přispěvovatel
Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 279
Bydliště: Příbram




To Huml : Mrknut? Přesně tak jsem to myslel,děkuji mockrát,zkusíme nejdřív ten startér(když to nepomůže,tak to bude v rámci údržby) a jinak se udělá odpor,nedá se svítit.

_________________
Seat CordobaTDI / AFN - 176 HP
Seat Alhambra TDI / AFN - 171 HP
Škoda Fabia SDI / ASY - Nemá HP
Ford C-Max 1,6 Tdci - 80kW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: ne duben 23, 2006 9:56 am Citovat
origoš
Aktivista
Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 4138
Bydliště: Kladno




Velikost odporu není kritická, něco klolem 500 ohmů.

_________________
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PříspěvekZaslal: ne duben 23, 2006 11:35 pm Citovat
supsak
Přispěvovatel
Založen: 16.2.2006
Příspěvky: 421
Bydliště: Slovensko




Ahojte.
Ja som to riesil casovacom a rele ktory drzi pri zapnuti zapalovania umelo pripojeny odpor v serii s cidlom teploty asi cca 30 sekund, spociatku som mal take zapojenie ako nakreslil HUML, ale sa neosvedcilo, lebo RJ motoru, musi na zaklade hodnoty odporu cidla, respekt. nasho umeleho odporu urcit startovaciu davku uz pred startom, a nie az pocas startovania .
Skuste si pozriet startov. davku Vagom toho relatkoveho zapojenia od startera, je maloco zmenena od orginalu.Pouzival som odpor 1Kohm, ale ked som to riesil casovacom, ktory po zopnuti zapalovania pripojil tam odpor 1Kohm, tak tam bola skoro 2 nas start.davka.

Jaro

supsak@zoznam.sk
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po duben 24, 2006 9:16 am Citovat
dodo24943
Přispěvovatel
Založen: 24.1.2006
Příspěvky: 52
Bydliště: Levice




a spotreba paliva?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: po duben 24, 2006 9:20 pm Citovat
origoš
Aktivista
Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 4138
Bydliště: Kladno




Spotřeba paliva je prakticky stejná, přidává to jen pro start.

_________________
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PříspěvekZaslal: út květen 16, 2006 11:26 pm Citovat
Anonymní




Nechci do toho moc kecat, ale myslím si že je mnohem jednoduší zvednout startovací dodávku paliva VAGem v ŘJ.... Řešil jsem to takhle už mnohokrát a funguje to zatím všem.
PříspěvekZaslal: st květen 31, 2006 8:27 pm Citovat
Sokolda
Přispěvovatel
Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 279
Bydliště: Příbram




Koukám že jsem nenapsal jak to dopadlo, Takže děkuji všem za rady : Odpor s relátem Funguje SUPER, auto chytá dobře i za tepla... Děkuji a potvrzuji funkčnost. (děláno dle návodu a obrázku co je víše.) Jazyk

_________________
Seat CordobaTDI / AFN - 176 HP
Seat Alhambra TDI / AFN - 171 HP
Škoda Fabia SDI / ASY - Nemá HP
Ford C-Max 1,6 Tdci - 80kW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: ne září 03, 2006 4:00 pm Citovat
msedlak
Sběrač informací
Založen: 25.1.2006
Příspěvky: 42




Startovací dávku Vagem pomůže jen málo, lepší je ten odpor(popř, termistor) hodnoty kolem 1KR.Mám to taky v autě a funguje super.Ale repase startéru mě čeká taky, jelikož můj startér točí už tak tak.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Teplý start...návod na odpor
 Obsah fóra Dieselpower forum » FAQ - časté dotazy - řešení, postupy
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 1 z 26  
Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 24, 25, 26  Další
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.