*prosim ta mozes mi este poradit kde najdem ten kabel bo to nemozem najst dikesHuml píše:+15 je +, který se objeví po zapnutí klíčku zapalování
* ja mam na cidle teploty motora štyri vývody a dva sa modro/hnede mozes mi prosim ta poradit ???
dikes
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Dalsi varianta je natunit RJ.V servisu meni pri spatnem startu starter,proto ze startovaci otacy jsou 250ot/min a to vadny starter na tolik motor neriztoci.U dobreho tuningu jsou startovaci otacky posunute na 0 ot/min a motor chytne na drc.Toto je zrejme kvuli emisim.autistamsedlak píše:Startovací dávku Vagem pomůže jen málo, lepší je ten odpor(popř, termistor) hodnoty kolem 1KR.Mám to taky v autě a funguje super.Ale repase startéru mě čeká taky, jelikož můj startér točí už tak tak.
A nevies ako resp. cez aky soft tie startovacie otacky nastavit na 0 ot/min???Autista píše:
Dalsi varianta je natunit RJ.V servisu meni pri spatnem startu starter,proto ze startovaci otacy jsou 250ot/min a to vadny starter na tolik motor neriztoci.U dobreho tuningu jsou startovaci otacky posunute na 0 ot/min a motor chytne na drc.Toto je zrejme kvuli emisim.autista
Mám pocit, že taková tabulka (odpor/teplota) pro čidlo ECT je v Autodatech 3.18 ... bohužel to teď nemám u sebe...go.vojta píše:ještě jedna věc. ten odpor co tam je je asi kolik jakoby stupnů?? pokud to je mín jak 5 stupnů tak to potom žhavý i teplý a když víc tak to zase nežhavý v zimě.. to taky není ideální..
Samotné čidlo teploty chlď. kapaliny má při teplotě 90°C odpor asi 200 ohmů, při 0°C asi 6000 ohmů/podobně jako u Felície na obrázku/.Příd. odporem dodáme ŘJ zkreslenou informaci o teplotě motoru /jako by byl chladnější /. ŘJ zabezpečí vyšší dodávku paliva a je-li součet odporu čidla teploty chl. kapaliny a přídavného odporu větší než asi 4500 ohmů, začíná žhavení.. Tím jsou vytvořeny lepší podmínky pro vznícení směsi ve válci při spouštění. Po spuštění se příd. odpor odpojí.go.vojta píše:ještě jedna věc. ten odpor co tam je je asi kolik jakoby stupnů?? pokud to je mín jak 5 stupnů tak to potom žhavý i teplý a když víc tak to zase nežhavý v zimě.. to taky není ideální..