to opravdu nefungujeAnonymous píše:Nechci do toho moc kecat, ale myslím si že je mnohem jednoduší zvednout startovací dodávku paliva VAGem v ŘJ.... Řešil jsem to takhle už mnohokrát a funguje to zatím všem.
Teplý start...návod na odpor
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 29
- Registrován: 28 říj 2009, 17:38
- Bydliště: jihlava
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 29
- Registrován: 28 říj 2009, 17:38
- Bydliště: jihlava
Prosim poradte, skusal som to dnes zapojit...podla schemy na 21. strane, kde je dokreslena aj dioda a poistka, ale nieco bolo zrejme zle, lebo mi po 10 sec. zacala striekat kyselina z baterky
Mozno som to zle napojil na D+...spravil som to tak, ze som na svorku z alternatora zapojil aj relatko a aj povodny modry som nechal zapojeny. A 15 som zobral z ventilu cerpadla.
Diky
Mozno som to zle napojil na D+...spravil som to tak, ze som na svorku z alternatora zapojil aj relatko a aj povodny modry som nechal zapojeny. A 15 som zobral z ventilu cerpadla.
Diky
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 29
- Registrován: 28 říj 2009, 17:38
- Bydliště: jihlava
Možno veľa ludí nebude so mnou súhlasiť, ale dlhé obtiažne štarty u Octavie I 1,9tdi 66,81kw sú spôsobené opotrebovaním štartra. Ono to vôbec pri startovaní nejak nepoznať, ale po repase štrartra (prepúzdrovaní) sa probém s dlhým a obtiažnym štartovaním stratí. Čo som si tiež všimol, často sú v autách namontované snímače teploty od výmyslu sveta. (čína,facet, snímače s modrým konektorom alebo žltým krúžkom,čierne uni a pod.), proste to čo tam nemá byť.
Len pre info , treba použiť snímač so zelený konektorom (059919501,059919501A)
Len pre info , treba použiť snímač so zelený konektorom (059919501,059919501A)
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4148
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Tak já jsem jeden z nich. Když jsem byl mladý, tak jsem dokázal nastartovat Pragu V3S klikou. To ne proto, že by startér točil pomaleji, než já tou klikou, ale protože nebyly baterky k sehnání. Když jsem měl Octávku TDI, tak mi startovala i když baterka točila hu_hu_hu. Startovala proto, že měla v pořádku čerpadlo a tlaky. Je naprostou samozřejmostí, že čím rychleji startér točí, tím snazší je start a i ten nejvyčochtanější diesel se dá nastartovat roztažením.Možno veľa ludí nebude so mnou súhlasiť
Měla by se ale odstranit příčina a né následek. Po repasi starteru to bude nějaký čas fungovat, ale po určité době se závada objeví znovu a pokud baterka nebude stoprocentní, tak to ani s repasovaným starterem nachrchlat nepůjde.
Tohle téma řeší levnou opravu, odporem za pár Kč. Repas starteru nebo úprava softu (a to považuji za nejlepší řešení) stojí podstatně víc peněz.
Tvrzení
je naprostý blud, přesto, že se dá i takto závada odstranit.ale dlhé obtiažne štarty u Octavie I 1,9tdi 66,81kw sú spôsobené opotrebovaním štartra
Úpravou softu, nebo oblbnutí odporem neudělá nic jiného, než že donutí jednotku nastavit maximální startovací dávku. Pokud se používala čerpadla s odstředivým regulátorem, tak tam to maximum bylo automaticky a opotřebení čerpadla se nikterak neprojevilo. Jenže tehle systém při startu parádně zahulil z výfuku. Pokud má auto splnit emisní limity, tak nesmí zahulit za žádných okolností a řízení čepadla je k tomu náležitě naprogramováno. No a když při teplé naftě všechen tlak uteče netěsností kolem rotačního pístu, tak ze vstřikovače nemusí nafta vůbec stříkat.
Potom jsou jenom dvě řešení:
1. Zvětšit dodávané množství, aby píst přece jenom něco protlačil vstřikovačem.
2. Zatočit rychleji motorem, aby všechna nafta nestačila netěsností utéct.
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1995
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
to je jenom na pd.ka-spel píše:A máte v pořádku snímač vačky? Taky jsem špatně startoval teplé a po výměně na drc. Je fakt, že diagnostika vadný snímač ukazovala.
Teply start resim uz spoustu roku kdy jsem prisel jak to vlastne navrhli v sw upravou dat a vzdy funguje. Uprava je korektni a setrna, nejake rele donuti nejen davku zvednout ale rozcasuji motor a vse spojne s tim ze ecu zaznamenaji studeny motor. Kdezto zmenou dat upravim jen a pouze davku pro start.
Ted jsem tady mel oktu kde nekdo nabastlil rele, zavada snimace v ecu a start takovej ze motor malem vybehl prez kapotu, hromada koure a samozrejme setrvak a ulozeni motoru ko z takove rany kdy to napali nekontrolovane davku na plnej kotel. Nepocitam s tim ze to i 15s zhavilo zbytecne. No hnus. Dokonce jsem videl ohorelej motor po bastleni rele nekym kdo to delal dle intrernetu a jaksi mu to zkratovalo. Lidi jsou dneska internetem uplne vymazani. Samozrejme okta mela hlavni problem v tom, ze nakej chytrak dal pod dva vstriky po dve podlozky a na jeden vstrik nebyla zadna a ve vstricich chinske bosch trysky.
Zase vymena podle internetu. tuning vole.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
se nediv když každej šetří a bastlí to v garáži u souseda podle rad z netu při tom stačí mít seřízený motor v pořádku čidlo teploty startér a baterii...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
TDIfun: on taky bude problém v tom, že lidi nerozumí psanému textu a závadu popsanou u nePD zevšeobecní pro všechny TDI. Další problém jsou pak výměňáři v servisech stylem vyměníme toto a pak se uvidí, pak zase toto atd. Pak se lidi nechají přesvědčit na nějakou jednoduchou levnou úpravu - prasárnu.
Felicia 1,6 kombi LPG->Octavia II 1,9 BXE TDI kombi .
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 29
- Registrován: 28 říj 2009, 17:38
- Bydliště: jihlava