Teplý start...návod na odpor

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Sokolda
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 23 led 2006, 00:12
Bydliště: Příbram

Teplý start...návod na odpor

Příspěvek od Sokolda »

Vím že se to tu probíralo 1000x,ale chtěl bych poprosit dobrou duši u podrobný návod jak a kam dát ten odpor pro zvýšení start. dávky paliva za tepla(klasika při teplym motoru,nestartuje,po vytažení konektoru čidla teploty naskočí na drc) zajímalo by mě jak jste to vyřešily s tím relátkem atd.

Myslím že to pomůže více lidem ,v mém případě jde o Octu 81kW,r.v.01.
Seat CordobaTDI / AFN - 176 HP
Seat Alhambra TDI / AFN - 171 HP
Škoda Fabia SDI / ASY - Nemá HP
Ford C-Max 1,6 Tdci - 80kW
dodo24943
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 24 led 2006, 10:53
Bydliště: Levice

Příspěvek od dodo24943 »

ten odpor by som tam nedaval pretoze ti auto zacne viac chlipat a to nie je dobre skor by som sa zameral k rele pripojit externy časovač s nastavitelnou dobou spinania zhruba od 3-do 8 sec a pri kazdom starte ti to bude zhavit a samozrejme aj dobre startovat ked tam das odpor do serie asi 200 ohm bude to zhavit ale aj zrat asi tak odskusane...
Uživatelský avatar
travel242fx
Přispěvovatel
Příspěvky: 771
Registrován: 23 led 2006, 16:28
Bydliště: Bratislava

Re: Teplý start...návod na odpor

Příspěvek od travel242fx »

Sokolda píše:Vím že se to tu probíralo 1000x,ale chtěl bych poprosit dobrou duši u podrobný návod jak a kam dát ten odpor pro zvýšení start. dávky paliva za tepla(klasika při teplym motoru,nestartuje,po vytažení konektoru čidla teploty naskočí na drc) zajímalo by mě jak jste to vyřešily s tím relátkem atd.

Myslím že to pomůže více lidem ,v mém případě jde o Octu 81kW,r.v.01.
kolko mas nalitane km? u oktavii bol problem zo starterom
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
Uživatelský avatar
Sokolda
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 23 led 2006, 00:12
Bydliště: Příbram

Re: Teplý start...návod na odpor

Příspěvek od Sokolda »

travel242fx píše:
Sokolda píše:Vím že se to tu probíralo 1000x,ale chtěl bych poprosit dobrou duši u podrobný návod jak a kam dát ten odpor pro zvýšení start. dávky paliva za tepla(klasika při teplym motoru,nestartuje,po vytažení konektoru čidla teploty naskočí na drc) zajímalo by mě jak jste to vyřešily s tím relátkem atd.

Myslím že to pomůže více lidem ,v mém případě jde o Octu 81kW,r.v.01.
kolko mas nalitane km? u oktavii bol problem zo starterom
Asi 160.000km
Seat CordobaTDI / AFN - 176 HP
Seat Alhambra TDI / AFN - 171 HP
Škoda Fabia SDI / ASY - Nemá HP
Ford C-Max 1,6 Tdci - 80kW
Jarda_V
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Registrován: 25 led 2006, 22:11

Příspěvek od Jarda_V »

Jaký časový spínání to je na nic. Stačí když tam dáš relátko, které se sepne napájení kotvy startéru a to připojí do serie odpor na čidlo teploty vody k ECU. Jakmile přestaneš startovat odpor se odpojí a ECU nic nepozná a nenahlásí ani chybu
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03

Příspěvek od kevino »

radsej sprav starter :)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

správné a fungující
Obrázek
nebo takto, možná ještě lepší
Obrázek
Naposledy upravil(a) Huml dne 30 pro 2009, 22:00, celkem upraveno 5 x.
Uživatelský avatar
Sokolda
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 23 led 2006, 00:12
Bydliště: Příbram

Příspěvek od Sokolda »

To Huml : ;) Přesně tak jsem to myslel,děkuji mockrát,zkusíme nejdřív ten startér(když to nepomůže,tak to bude v rámci údržby) a jinak se udělá odpor,nedá se svítit.
Seat CordobaTDI / AFN - 176 HP
Seat Alhambra TDI / AFN - 171 HP
Škoda Fabia SDI / ASY - Nemá HP
Ford C-Max 1,6 Tdci - 80kW
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4148
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Velikost odporu není kritická, něco klolem 500 ohmů.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
supsak
Přispěvovatel
Příspěvky: 421
Registrován: 16 úno 2006, 00:05
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od supsak »

Ahojte.
Ja som to riesil casovacom a rele ktory drzi pri zapnuti zapalovania umelo pripojeny odpor v serii s cidlom teploty asi cca 30 sekund, spociatku som mal take zapojenie ako nakreslil HUML, ale sa neosvedcilo, lebo RJ motoru, musi na zaklade hodnoty odporu cidla, respekt. nasho umeleho odporu urcit startovaciu davku uz pred startom, a nie az pocas startovania .
Skuste si pozriet startov. davku Vagom toho relatkoveho zapojenia od startera, je maloco zmenena od orginalu.Pouzival som odpor 1Kohm, ale ked som to riesil casovacom, ktory po zopnuti zapalovania pripojil tam odpor 1Kohm, tak tam bola skoro 2 nas start.davka.

Jaro

supsak@zoznam.sk
dodo24943
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 24 led 2006, 10:53
Bydliště: Levice

Příspěvek od dodo24943 »

a spotreba paliva?
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4148
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Spotřeba paliva je prakticky stejná, přidává to jen pro start.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Nechci do toho moc kecat, ale myslím si že je mnohem jednoduší zvednout startovací dodávku paliva VAGem v ŘJ.... Řešil jsem to takhle už mnohokrát a funguje to zatím všem.
Uživatelský avatar
Sokolda
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 23 led 2006, 00:12
Bydliště: Příbram

Příspěvek od Sokolda »

Koukám že jsem nenapsal jak to dopadlo, Takže děkuji všem za rady : Odpor s relátem Funguje SUPER, auto chytá dobře i za tepla... Děkuji a potvrzuji funkčnost. (děláno dle návodu a obrázku co je víše.) :P
Seat CordobaTDI / AFN - 176 HP
Seat Alhambra TDI / AFN - 171 HP
Škoda Fabia SDI / ASY - Nemá HP
Ford C-Max 1,6 Tdci - 80kW
msedlak
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 25 led 2006, 18:15

Příspěvek od msedlak »

Startovací dávku Vagem pomůže jen málo, lepší je ten odpor(popř, termistor) hodnoty kolem 1KR.Mám to taky v autě a funguje super.Ale repase startéru mě čeká taky, jelikož můj startér točí už tak tak.
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“