Stránka 1 z 2

Dávka paliva na volnoběh po přetryskování

Napsal: 21 dub 2006, 14:48
od Mart
Vyměnil jsem trysky v Oktávce z 90HP za 110HP podle návodu. Na VAG COM jsem si našel hodnotu při volnoběžných otáčkách - asi 1,2mg/r, zvednul jsem dodávku paliva na 4,5 ( snížení adaptační hodnoty cca o 100) vše podle návodu. Neni mi ale vůbec jasný, proč se množství paliva ještě zvedá, když už tak dodává ECU víc paliva, než si myslí. Jo a ještě bych měl dodat, že je tam 11mm hlava na čerpadle ( automat ).
Vysvětlete mi prosím někdo, jak to vlastně je.

Re: Dávka paliva na volnoběh po přetryskování

Napsal: 23 dub 2006, 14:50
od Mart
No tak, pěkně prosím, poradí mi někdo? :?

Napsal: 23 dub 2006, 21:00
od MirekX
Teď mě neberte za slovo, ale jak jsem to pochopil já:
Když ECU ukazuje, že na volnoběh dává třeba 2 mg a já jí řeknu (snížím hodnotu), že to je třeba 5 mg, tak dávka na volnoběh se nezmění, ta je furt stejná. Ale tímhle zásahem pak v celém rozsahu vlastně snížím dodávku paliva. Což je asi při montáži větších trysek správně, aby to nehulilo. Ale nemusí to být pravda, rád se taky konečně dozvím, jak to je :)

Napsal: 24 dub 2006, 11:00
od reesha
MirekX píše:Teď mě neberte za slovo, ale jak jsem to pochopil já:
Když ECU ukazuje, že na volnoběh dává třeba 2 mg a já jí řeknu (snížím hodnotu), že to je třeba 5 mg, tak dávka na volnoběh se nezmění, ta je furt stejná. Ale tímhle zásahem pak v celém rozsahu vlastně snížím dodávku paliva. Což je asi při montáži větších trysek správně, aby to nehulilo. Ale nemusí to být pravda, rád se taky konečně dozvím, jak to je :)
tak tak holá pravda

Napsal: 24 dub 2006, 14:21
od Mart
a platí to jen pro volnoběh nebo tím snížím dávku paliva vždy?

Napsal: 24 dub 2006, 19:49
od MirekX
Na volnoběh se dávka nezmění, ale změní se v celém rozsahu otáček nad volnoběhem.

Napsal: 19 čer 2010, 14:02
od midnight_man
tým pádom si mozem vagom a prisposobenim zvyšit davkovanie nafty..a tym padom zvysit vykon? treba k tomu nejaky login do RJ? pretoze som to chcel podvihnut, a viac to nejde ako tam je :(

Napsal: 19 čer 2010, 14:12
od Tomas.cz
12233

Napsal: 19 čer 2010, 14:23
od midnight_man
a to som myslim aj skusal :(

Re: Dávka paliva na volnoběh po přetryskování

Napsal: 19 čer 2010, 16:08
od TDI tech
Mart píše:Vyměnil jsem trysky v Oktávce z 90HP za 110HP podle návodu. Na VAG COM jsem si našel hodnotu při volnoběžných otáčkách - asi 1,2mg/r, zvednul jsem dodávku paliva na 4,5 ( snížení adaptační hodnoty cca o 100) vše podle návodu. Neni mi ale vůbec jasný, proč se množství paliva ještě zvedá, když už tak dodává ECU víc paliva, než si myslí. Jo a ještě bych měl dodat, že je tam 11mm hlava na čerpadle ( automat ).
Vysvětlete mi prosím někdo, jak to vlastně je.
:o To si ako pomocou VAGu zdvihol davku paliva o 3.3mg :?

To sa robi rucne tak ze hybes celym vrchom cerpadla a na vagu to len sledujes o kolko si znizil / zvysil davku. VAGom (softwarovo) sa to da zmenit iba o velmi malu hodnotu asi +/-1mg.

Napsal: 19 čer 2010, 20:42
od Huml
zvedat jde celkem o dost, snížit jde jen trošku

Napsal: 20 čer 2010, 14:27
od midnight_man
kolko je maximalna hodnota tá čiselna vo forme XXXXX ? diky

Napsal: 17 led 2011, 11:33
od mecsoun
plná dávka při plném zatížení je 50 mg a když jsem zkoušel u sebe na trojce golfu tak mi na vagu víc jak 35,2 mg neukázalo. Jel jsem dvojku trojku i čtyřku plnej i do kopce a víc ani ťuk je to možné?

Napsal: 17 led 2011, 21:49
od FMX
chci se zeptat jak je možný,když jsem měl 3mg azvýšil sem na 9mg tak na tech 9mg to nechtelo vubec jet,přitom by to mělo jet líp,ne když je tam víc nafty

Napsal: 18 led 2011, 11:12
od vwphun
mecsoun píše:plná dávka při plném zatížení je 50 mg a když jsem zkoušel u sebe na trojce golfu tak mi na vagu víc jak 35,2 mg neukázalo. Jel jsem dvojku trojku i čtyřku plnej i do kopce a víc ani ťuk je to možné?
Nejen možné, ale tak to i je (kolem 36mg pro 66kW). Pro vyšší dávku by jsi musel upravit příslušné mapy(omezovače).