Stavba dvojnádržového systému
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
- Tkevlar
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 178
- Registrován: 23 led 2006, 17:29
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Stavba dvojnádržového systému
Ahoj. Tak jsem dal auto do kupy a ted jdu zas na olej. Co na to vsechno potrebuji. Mam nadrz, tep. vymenik. Chci koupit dva 3 cestne ventily. K tomu potrebuji 6 hadicniku Je to tak? Proc nabizeji T-kus Hadicnik (ten nepotrebuji ne?). dík
A kam mám připojit ten výměník? Já totiž když si vypnu topení tak mi přestane protékat voda hadicemi.
A kam mám připojit ten výměník? Já totiž když si vypnu topení tak mi přestane protékat voda hadicemi.
AR 155 1.8TS
ex. Fiat Tipo 1.7D
ex. Fiat Tipo 1.7D
To T-kusy poterbujes, když někde rozřízneš hadici aby ses napojil a bral odtamtud vodu resp. ji někde zas vracel zpět- Pokud máš přívod k topění řešen tak, že to při vypnutym topení necirkuluje, pak to musíš napojit jinde. Ale bacha, když tam nedostatečně bude cirkulovat voda, pak Ti to i přes předimenzovanej tep.výměník nebude dostatečně ohřívat. Musel bys tam dát obehový čerpadlo před výměník. Jinak nezapoměň dát výměník před filtr. Možná ale budeš mít pak velkou tep. ztrátu filterm i za filtrem a nedosáhneš event. těch potřebných 60 - 70 st. C před čerpadlem. Pak zaizoluj filtr i hadice. Já mám těšně před čerpadlem ještě jenen malej výměník a fachčí mi to supr.
VW BORA 1,9 TDI PD, 96 kW
jaky druh ventilu pouzivate ? sice tady pisou o lpg ventilech ale pak nechpu proc delat vetsi trubky protoze prumery lpg ventilu jsou fak vo nicem
tohle se mi hode libi ale nevim jesli neni 2 taci moc
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... %3AIT&rd=1
tohle se mi hode libi ale nevim jesli neni 2 taci moc
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... %3AIT&rd=1
Ten LPG ventil je pouze jedno lokální zaškrcení v obvodu - přechodovej odpor. Hadice tvoří další vodpor přímo závislej na délce a nepřímo na průřezu. Čili dlouhá tenká hadice má velkej vodpor, voproti kterýmu se ten LPG zas až tak neprojeví.
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 66
- Registrován: 23 led 2006, 19:15
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Kontaktovat uživatele:
co řikata na tohle
http://paty.site.cz/tipo/olej.bmp
olej chci ohřívat od vyfukového potrubí ale mám dotaz co se stane s olejem
ktery zustaně v ohřívači když zhasnu motor a tím padem přestane cirulovat olej. němuže dojít k požaru ???
http://paty.site.cz/tipo/olej.bmp
olej chci ohřívat od vyfukového potrubí ale mám dotaz co se stane s olejem
ktery zustaně v ohřívači když zhasnu motor a tím padem přestane cirulovat olej. němuže dojít k požaru ???
FIAT MAREA WEEKEND 1.9 JTD
FIAT TIPO 1.7 D čerpadlo LUCAS
FIAT 850
AVIA 21N
FIAT TIPO 1.7 D čerpadlo LUCAS
FIAT 850
AVIA 21N
ventily
2tacy jsou urcite moc za ventil co neni vhodny pro rostlinny olej. Navic to ma moc maly pruchody a i vypada to jako dost krehce.. no jako plastovej shit.bobyd píše:jaky druh ventilu pouzivate ? sice tady pisou o lpg ventilech ale pak nechpu proc delat vetsi trubky protoze prumery lpg ventilu jsou fak vo nicem
tohle se mi hode libi ale nevim jesli neni 2 taci moc
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... %3AIT&rd=1
Kdyz uz chces za kazdou cenu kupovat ventil v SRN, tak radsi rovnou kvalitni, treba takovyhle:
http://shop.strato.de/epages/Store4.sf/ ... s/61096620
a nebo tady (teda krome tech medenych)
http://www.pflanzenoeltechnik-emrich.de ... ntile.html
no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)