Vstřiky TDI PD - montáž/demontáž

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Zatim jsem ho musel měnit jen jednou a dal jsem origo. Pokud neteče tak to neřeším. Myslím si, že je lepší nechat dobrý origo díl než preventivně měnit za nějakou druhosra.ku.
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

a origo jde koupit ?? vidím v etce že jen komplet s výkem
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Uživatelský avatar
povic
Přispěvovatel
Příspěvky: 125
Registrován: 22 zář 2007, 05:00
Bydliště: Most

Příspěvek od povic »

Že by mi to jelo ještě lépe? . Jsem zvědavý jestli opravdu přijde nějaká změna. Králík Bugs Bunny si z nás ARLáků dělá pokusné králíky :-D čéče ted mě napadlo, že to je možná ten důvod proč to vůbec nehulý. :?
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Těsnění pod víko jsem dostal od kamaráda ze škodovky. Bylo nové ale neptal jsem se jestli jde objednat samostatně.

To povic: Ten žlutý pokusný ARLkrálík hulí a méně jede, má taky 225, tak to bude softem.
(noteeth)
Doladíme. 8)
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Rybízek píše:nezkoušel ale neustale se ne a ne srovnat těsnění pod víkem takže když to budu mít dole mužu to zkusit každopáně s těma 180° to beží na vonoběh jak když jsem to přivezl nový z krámu v kombinaci s nerachtajicím zánovním setrvákem a novejma rozvodam mám pocit že ten motor v těle 150 tkm nemá

jinak udaj 180° mám z DP na VW GIV ARL
Nastavil jsem na ARL 180° a na volnoběh se chod motoru nepatrně zlepšil.
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Bugs.Bunny píše:
Rybízek píše:nezkoušel ale neustale se ne a ne srovnat těsnění pod víkem takže když to budu mít dole mužu to zkusit každopáně s těma 180° to beží na vonoběh jak když jsem to přivezl nový z krámu v kombinaci s nerachtajicím zánovním setrvákem a novejma rozvodam mám pocit že ten motor v těle 150 tkm nemá

jinak udaj 180° mám z DP na VW GIV ARL
Nastavil jsem na ARL 180° a na volnoběh se chod motoru nepatrně zlepšil.
Zlepšil jako jak?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Ladas píše:
Bugs.Bunny píše:
Rybízek píše:nezkoušel ale neustale se ne a ne srovnat těsnění pod víkem takže když to budu mít dole mužu to zkusit každopáně s těma 180° to beží na vonoběh jak když jsem to přivezl nový z krámu v kombinaci s nerachtajicím zánovním setrvákem a novejma rozvodam mám pocit že ten motor v těle 150 tkm nemá

jinak udaj 180° mám z DP na VW GIV ARL
Nastavil jsem na ARL 180° a na volnoběh se chod motoru nepatrně zlepšil.
Zlepšil jako jak?
Kultivovanější. :)
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

tišší a jak se roztáčí?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Ladas píše:tišší a jak se roztáčí?
Nic jiného jsem nevypozoroval. Asi jsem od toho čekal víc, bo čtvrt otáčky je dost.
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4579
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Bugs.Bunny píše:... bo čtvrt otáčky je dost.
... čtvrt otáčky je 90st. :), tak mi to vysvětli 225-180=45st (LOL) :D :D :D
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Slavkov píše:
Bugs.Bunny píše:... bo čtvrt otáčky je dost.
... čtvrt otáčky je 90st. :), tak mi to vysvětli 225-180=45st (LOL) :D :D :D
Jsem hnup a neumím počítat. Nebyla to čtvrtka, ale půlka z půlky půlky. ;)
Uživatelský avatar
povic
Přispěvovatel
Příspěvky: 125
Registrován: 22 zář 2007, 05:00
Bydliště: Most

Příspěvek od povic »

doprdele já to taky schválil jako správný výpočet. (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (wallbash) (wallbash) (wallbash) (wallbash) (wallbash) (wallbash)
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

povic píše:doprdele já to taky schválil jako správný výpočet. (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (wallbash) (wallbash) (wallbash) (wallbash) (wallbash) (wallbash)
Hlavně, že to máš dobře nastavené. 8)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

tak jsem to zkusil u svýho AUY nastavit na 180 a nic, žádný rozdíl. :) přede si furt stejně hezky (270 tis km)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2164
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

Co děláte s naftou která steče po vyjmutí vstřiku do spalovacího prostoru ? Já ji vysaju hadičkou , není na to lepší způsob ?
ARL kat off , egr off , chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“