Vstřiky TDI PD - montáž/demontáž
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Nastavil jsem na ARL 180° a na volnoběh se chod motoru nepatrně zlepšil.Rybízek píše:nezkoušel ale neustale se ne a ne srovnat těsnění pod víkem takže když to budu mít dole mužu to zkusit každopáně s těma 180° to beží na vonoběh jak když jsem to přivezl nový z krámu v kombinaci s nerachtajicím zánovním setrvákem a novejma rozvodam mám pocit že ten motor v těle 150 tkm nemá
jinak udaj 180° mám z DP na VW GIV ARL
Zlepšil jako jak?Bugs.Bunny píše:Nastavil jsem na ARL 180° a na volnoběh se chod motoru nepatrně zlepšil.Rybízek píše:nezkoušel ale neustale se ne a ne srovnat těsnění pod víkem takže když to budu mít dole mužu to zkusit každopáně s těma 180° to beží na vonoběh jak když jsem to přivezl nový z krámu v kombinaci s nerachtajicím zánovním setrvákem a novejma rozvodam mám pocit že ten motor v těle 150 tkm nemá
jinak udaj 180° mám z DP na VW GIV ARL
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Kultivovanější.Ladas píše:Zlepšil jako jak?Bugs.Bunny píše:Nastavil jsem na ARL 180° a na volnoběh se chod motoru nepatrně zlepšil.Rybízek píše:nezkoušel ale neustale se ne a ne srovnat těsnění pod víkem takže když to budu mít dole mužu to zkusit každopáně s těma 180° to beží na vonoběh jak když jsem to přivezl nový z krámu v kombinaci s nerachtajicím zánovním setrvákem a novejma rozvodam mám pocit že ten motor v těle 150 tkm nemá
jinak udaj 180° mám z DP na VW GIV ARL
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
tak jsem to zkusil u svýho AUY nastavit na 180 a nic, žádný rozdíl. přede si furt stejně hezky (270 tis km)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série