Vstřiky TDI PD - montáž/demontáž

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

1pavel píše:Co děláte s naftou která steče po vyjmutí vstřiku do spalovacího prostoru ? Já ji vysaju hadičkou , není na to lepší způsob ?
Ono té nafty zase tolik nevyteče ale zkus třeba před startem vyndat žhaviče. ;)
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40

Příspěvek od pafka »

Bugs.Bunny píše:
1pavel píše:Co děláte s naftou která steče po vyjmutí vstřiku do spalovacího prostoru ? Já ji vysaju hadičkou , není na to lepší způsob ?
Ono té nafty zase tolik nevyteče ale zkus třeba před startem vyndat žhaviče. ;)
a rozpojit konektor ke vstřikům ;)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

já to vždycky nastartoval a dobrý, chvilku to teda hulí jak avie :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40

Příspěvek od pafka »

MirekX píše:já to vždycky nastartoval a dobrý, chvilku to teda hulí jak avie :D
kapalina je nestlačitelná :D
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

to jo, ale tam opravdu nakape trošekata komůrka v pístu je docela velká, rozhodně ji to nenaplní. A stejně to hned nechytne,chvilku to musí točit aby natlačilo naftu :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
CATDAVID
Aktivista
Příspěvky: 1104
Registrován: 16 kvě 2007, 21:38
Bydliště: Olomouc-Litovel

Příspěvek od CATDAVID »

MirekX píše:to jo, ale tam opravdu nakape trošekata komůrka v pístu je docela velká, rozhodně ji to nenaplní. A stejně to hned nechytne,chvilku to musí točit aby natlačilo naftu :)
Tak tak,souhlasím dnes jsem to dělal a dost dlouho to točí než to chytně a za tu dobu ta trocha nafty je pryč.
GII-PD 96kw -drobnosti +soft TDIFUN 293ps/525Nm,
TEL: 603742155
EMAIL: cat.david@seznam.cz
TomasH
Přispěvovatel
Příspěvky: 490
Registrován: 08 úno 2006, 22:04
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od TomasH »

od md 2003 by se měli vstřiky vracet jen o 180!!!!
Obrázek
VW Passat B5,5 AVF, PD 96kW
Ficek_007
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Registrován: 04 říj 2008, 10:55

Příspěvek od Ficek_007 »

j přesně tak 2003 jen 180 stupnu . Ale že by to mělo vliv na chod motoru na volnoběh to nevím . jde o to jen aby nedošlo k poškození vstřiku , něco jako doraz . Elektronika si to sama přebere - stupen se stupen tam. Důležité je aby vstřiky měli max rozdíl dávky 1 mg jinak má někdy vliv na volnoběh - a to seřízení neovlivní
Pašík
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 19 úno 2009, 20:50
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Pašík »

zdarec chlapi,potřeboval bych poradit jak se provádí demontáž a montáž vstřikovačů na motor 1.9 TDI PD 96kw-Passat. Tlačí se mi nafta do oleje. Potřeboval bych přesné nastavení a síly při dotahování šroubu a vychytávky při montáži. Díky moc
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Co nevies citat sak len otom sa tu vtomto vlakne pise (LOL)
Ficek_007
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Registrován: 04 říj 2008, 10:55

Příspěvek od Ficek_007 »

no jestli nepomůžou gumky na šprycech , tak to bude tandemovka ... a doufej že není načlý turbo
Pašík
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 19 úno 2009, 20:50
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Pašík »

je to 02 motor awx je tam ten sám postup jako na 03 :? jdou ty vstřiky vytáhnout těžko,je nato třeba přípravek?při montáži musím namazat těsnění? :?
Uživatelský avatar
Mirek12
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 18 lis 2007, 17:05
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Mirek12 »

Potřebuji radu . v práci mám Audi A4 rok 98-99 typ motoru AJM motor se potkal... jelikož to bylo po vyměmě rozvodů dělaných u nás před cca 65tis.. přičina neznámá a šef jde z majitelem napůl.. jeho problém...

a ted k problému... vetili nové,gufara taky,hlava zbroušena, nadzvihátka také nové.. trysky jsem vytáhnul očísloval aji vačky PD ...... noo jelikož plním rozkaz šéfa .... nové gumičky se nedávali. tak jsem zpětně PD zasunul do hlavy válce dotáhnul nasadil vačky PD nijak na ně nešahal.. udělal rozvody dle postupu ... vačkové kolo povoleno atp,...

vysledek?? motor chytne, chod je na4ři po chvilce jakovy začne kopat ale nepravidelně ale silně!! opravdu silně kouří prostě nafta z komínu!!! když se přišlápne tak je někdy slyšet detonace jako když se použije éter do sání kouření velmi silné..... poté jsem narychlo zkoušel mírně povolit uhel na vstřiku.... na vagu jsem dal 4ři válce a tam hodnoty různé třeba 1. 0.35 2. 1.12 3.0.00 4. -3,01 s toho chytrej nejsem .. potom jsem už mazal domů padla je padla ...

je mozné že propouští gumičky na PD?? a do spalováku valí nafta ale to je blbost když dole je měděnej kroužek a tlak tam větší nebude.... ale!

na tom to motoru je 180 nebo 220 stupňů na PD

může nějaká nečistota vlítnout do trysky??? všechno jsem čistil ale zaručit nic nemůžu... to kouření je tak silné že za cc 2min je v dílně zahuleno od nafty že nejde vidět (voda to není tu jsem nenalil ) až potom .. každá rada drahá
Toledo II 00 1.9 TDi AHF
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

mal si to presunúť radšej do údržby ;)
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

nečistil si nahodou špičky trysek ???
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“