Ono té nafty zase tolik nevyteče ale zkus třeba před startem vyndat žhaviče.1pavel píše:Co děláte s naftou která steče po vyjmutí vstřiku do spalovacího prostoru ? Já ji vysaju hadičkou , není na to lepší způsob ?
Vstřiky TDI PD - montáž/demontáž
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
já to vždycky nastartoval a dobrý, chvilku to teda hulí jak avie
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
to jo, ale tam opravdu nakape trošekata komůrka v pístu je docela velká, rozhodně ji to nenaplní. A stejně to hned nechytne,chvilku to musí točit aby natlačilo naftu
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
j přesně tak 2003 jen 180 stupnu . Ale že by to mělo vliv na chod motoru na volnoběh to nevím . jde o to jen aby nedošlo k poškození vstřiku , něco jako doraz . Elektronika si to sama přebere - stupen se stupen tam. Důležité je aby vstřiky měli max rozdíl dávky 1 mg jinak má někdy vliv na volnoběh - a to seřízení neovlivní
Potřebuji radu . v práci mám Audi A4 rok 98-99 typ motoru AJM motor se potkal... jelikož to bylo po vyměmě rozvodů dělaných u nás před cca 65tis.. přičina neznámá a šef jde z majitelem napůl.. jeho problém...
a ted k problému... vetili nové,gufara taky,hlava zbroušena, nadzvihátka také nové.. trysky jsem vytáhnul očísloval aji vačky PD ...... noo jelikož plním rozkaz šéfa .... nové gumičky se nedávali. tak jsem zpětně PD zasunul do hlavy válce dotáhnul nasadil vačky PD nijak na ně nešahal.. udělal rozvody dle postupu ... vačkové kolo povoleno atp,...
vysledek?? motor chytne, chod je na4ři po chvilce jakovy začne kopat ale nepravidelně ale silně!! opravdu silně kouří prostě nafta z komínu!!! když se přišlápne tak je někdy slyšet detonace jako když se použije éter do sání kouření velmi silné..... poté jsem narychlo zkoušel mírně povolit uhel na vstřiku.... na vagu jsem dal 4ři válce a tam hodnoty různé třeba 1. 0.35 2. 1.12 3.0.00 4. -3,01 s toho chytrej nejsem .. potom jsem už mazal domů padla je padla ...
je mozné že propouští gumičky na PD?? a do spalováku valí nafta ale to je blbost když dole je měděnej kroužek a tlak tam větší nebude.... ale!
na tom to motoru je 180 nebo 220 stupňů na PD
může nějaká nečistota vlítnout do trysky??? všechno jsem čistil ale zaručit nic nemůžu... to kouření je tak silné že za cc 2min je v dílně zahuleno od nafty že nejde vidět (voda to není tu jsem nenalil ) až potom .. každá rada drahá
a ted k problému... vetili nové,gufara taky,hlava zbroušena, nadzvihátka také nové.. trysky jsem vytáhnul očísloval aji vačky PD ...... noo jelikož plním rozkaz šéfa .... nové gumičky se nedávali. tak jsem zpětně PD zasunul do hlavy válce dotáhnul nasadil vačky PD nijak na ně nešahal.. udělal rozvody dle postupu ... vačkové kolo povoleno atp,...
vysledek?? motor chytne, chod je na4ři po chvilce jakovy začne kopat ale nepravidelně ale silně!! opravdu silně kouří prostě nafta z komínu!!! když se přišlápne tak je někdy slyšet detonace jako když se použije éter do sání kouření velmi silné..... poté jsem narychlo zkoušel mírně povolit uhel na vstřiku.... na vagu jsem dal 4ři válce a tam hodnoty různé třeba 1. 0.35 2. 1.12 3.0.00 4. -3,01 s toho chytrej nejsem .. potom jsem už mazal domů padla je padla ...
je mozné že propouští gumičky na PD?? a do spalováku valí nafta ale to je blbost když dole je měděnej kroužek a tlak tam větší nebude.... ale!
na tom to motoru je 180 nebo 220 stupňů na PD
může nějaká nečistota vlítnout do trysky??? všechno jsem čistil ale zaručit nic nemůžu... to kouření je tak silné že za cc 2min je v dílně zahuleno od nafty že nejde vidět (voda to není tu jsem nenalil ) až potom .. každá rada drahá
Toledo II 00 1.9 TDi AHF