Vstřiky TDI PD - montáž/demontáž

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Obrázek
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Seřízení zdvihu vstřikovače: otočit motorem tak, aby byl seřizovaný vstřik co nejvíc stlačen, uvolnit seřizovací šroub 4 a dotahovat zvolna až je cítit odpor, vstřikovač je stlačen na doraz, nyní šroub 4 povolit zpět o 225° a dotáhnout kontramatici 3, seřízení je hotovo.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Nebyl by ještě postup, jak vyměnit trysku v PD jednotce? Ale jinak paráda. :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1347
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29

Příspěvek od dist01 »

jo ten postup chcem v jednotce :D
míra d
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 15 pro 2007, 19:33
Bydliště: jížní čechy

Příspěvek od míra d »

Huml píše:Seřízení zdvihu vstřikovače: otočit motorem tak, aby byl seřizovaný vstřik co nejvíc stlačen, uvolnit seřizovací šroub 4 a dotahovat zvolna až je cítit odpor, vstřikovač je stlačen na doraz, nyní šroub 4 povolit zpět o 225° a dotáhnout kontramatici 3, seřízení je hotovo.
to seřízení co píšeš na octávii mi ukazuje když to nastavím podle popisu spotřebu o litr až dva víc??
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

je to nastavení dle DP pro Fabii a Octavii, ještě je jedno, psal mi to Rybízek, na ARL se to má povolit jen o 180°
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

tady je nastavení vstřikovače v hlavě, aby byl co nejvíc kolmo k vahadlu
Obrázek
Uživatelský avatar
povic
Přispěvovatel
Příspěvky: 125
Registrován: 22 zář 2007, 05:00
Bydliště: Most

Příspěvek od povic »

to Huml: co by se stalo kdyby se arl nastavilo na 225 stupnů a ne na 180. Zajímá mě jaké to má následky. (wallbash)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

nic, maximálně to dá míň nafty ;)
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

kounu se jestli to platí i pro supa a oct2 1.9PD ale řekl bych že 225 pro všecny ale 180 ARL je zajímavý ARL má stejnou vačku nebo se liší?jinak nevidím důvod proč zrovna míň.... :?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

já to nastavil na 180° a přede krásně

nevím jestli by se po ujetí nějakeho počtu km nevyplatilo toto nastevení dělat v rámci prevence kultivovanosti chodu přece jenom ten material se tam ojede a udělal jsem si rysky z puvodního nastavení a nové nastavení bylo cca 15° posunuto
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Rybízek píše:já to nastavil na 180° a přede krásně

nevím jestli by se po ujetí nějakeho počtu km nevyplatilo toto nastevení dělat v rámci prevence kultivovanosti chodu přece jenom ten material se tam ojede a udělal jsem si rysky z puvodního nastavení a nové nastavení bylo cca 15° posunuto
Zkoušel jsi tvé ARL nastavit na 225° ? Povicovi jsem to nastavil na 225° a chod motoru na volnoběh je takový...... no není to ono. 180° u ARL je pro mě nová informace. Nastavení po určitém počtu km by se určitě vyplatilo dělat na každém PD, ale v orig manualech jsem o tom nic nenašel. U starších PD by se tím dalo předcházet "rozskočení vstřiku". Ten starší system štelování vahadel je dost na .....
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

nezkoušel ale neustale se ne a ne srovnat těsnění pod víkem takže když to budu mít dole mužu to zkusit každopáně s těma 180° to beží na vonoběh jak když jsem to přivezl nový z krámu v kombinaci s nerachtajicím zánovním setrvákem a novejma rozvodam mám pocit že ten motor v těle 150 tkm nemá

jinak udaj 180° mám z DP na VW GIV ARL
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Zkusím to dát na 180° a budu poslouchat. :D Druhý kamarád s ARL a tam bude mít taky 225, tak až je oba nastavím na 180, napíšu jestli se něco změnilo. :)
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

ok dej vědět BTW.

když dávaš dolu víko nechávaš puvodní těsnení nebo ho měníš já dal nové(měl by to být elring) utahl jsem to podle DP a teklo to tak jsem vrazil to origo sice to neteče ale mám z toho špatný svědomi protože jsem to těsnení po rozebrání motoru vyvalel na zemi
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“