Vstřiky TDI PD - montáž/demontáž

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Jak vypadaly sedla v hlavě pro vstřiky? Je to bída ty korekce, lítá to na nich furt jak při nedotažených šroubech ...
Jen mimo to, jak dlouho tam máš naftový filtr, neměnils ho nedávno, že by tam mohl být problém s dodávkou nafty?
catman
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 01 dub 2018, 11:46
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od catman »

Šrouby jsou nové a určitě správně dotaženy. Sedla, říkal znalý mechanik, jsou prý v pořádku. Divné je, že je tam to cukání kolem 1500ot. na vyšším převodu. :(

Filtr bude určitě starší jak rok. Nedávno (1,5měs) byl měněný EGR - fungl nový, jinak žádný servis kromě oleje a pneumatik. Auto mám 14měsíců.
Octavia 2, TDi, 103kW, BKD - PD
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

na prvním válcu to podfukuje
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

A pokial to podfukuje, tak to trha, cuka... ;)
catman
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 01 dub 2018, 11:46
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od catman »

zkusil jsem ještě odpojit váhu vzduchu (konektor) cukání se slabě projeví jen na 5 a 6, velmi výrazně slabší...

OK, nechám u odborníka prověřit ještě jednou ten 1. válec. Netěsnost je možná jen kolem vstřiku, nebo to může být i prasklý kroužek, vadný ventil..neco dalšího ??
Octavia 2, TDi, 103kW, BKD - PD
karluci2
Přispěvovatel
Příspěvky: 228
Registrován: 17 kvě 2012, 17:51
Bydliště: Boleslavsko

Příspěvek od karluci2 »

Zdravím, mrkněte na výsledek měření vstřiků na mojí octavii ASZ, nějak se mi ty rozdíly nelíbí :(
Děkuji za názory
Obrázek
octavia 1,9 TDI ex
honda CR 250 ex
octavia 1,9 TDi combi ASZ
nnbuk
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 04 lis 2017, 15:46

passat 1,9 tdi 96kw motor 3b6 r-v-2001

Příspěvek od nnbuk »

potrebuji poradit? jaky mam momet na srouby u striku a vacky? a jak demontovat nejlip turbo a na co si mam dat pozor?
luciana
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 29 lis 2011, 13:01
Bydliště: Karviná

Příspěvek od luciana »

taky jedna jobovka někdo vyměnil jen červíky ale šrouby nechal starý typ 40 tisíc km to jelo.Obrázek
Obrázek
Obrázek
luciana
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 29 lis 2011, 13:01
Bydliště: Karviná

Příspěvek od luciana »

dá se někde sehnat zajištění vstřiku mám na mysli to co se rozpadne a vstřik nedrží pohromadě.
viktoska
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 04 úno 2014, 11:11

Příspěvek od viktoska »

zaja.cz píše:chlapi potřebuju poradit, mám AJM 85kw.
Platí pro múj motor stejné úhly jako pro 74kw?-225°
Mám najeto 160 tis. a nikdy to tam nebylo dělané.
A já taky potřebuju poradit :)
2.0 PDi 100Kw motor BGW r.v.2004.Stejný podmínky jako všechny od r.2003?
Merci.
Černohorský
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 31 pro 2020, 14:26
Bydliště: Praha 5

Škoda Octavia II 2.0i 16V 103kW - nastavení vůle vtřikovačů

Příspěvek od Černohorský »

Dobrý den, můžete mi někdo poradit???
Jak se nastavuje vůle na vtřikovačích
(nastavení vahadel - co zamačkávají vstřiky).
Jak vůbec zjistím , kdy mám natočen motor správně, kdy mám nastavovat vůli???

Motor mi dělal, že jsem jej nastartoval a šel nepravidelně, po rozjetí a ujetí několika metrů jakoby ztratil výkon a chcípnul. Pak už šel nastartovat pouze na roztažení. Koupil jsem repas turbo, vyměnil tandemové (vysokoltlaké) čerpadlo, nechal za 20t.kč v Bosch repasovat vstřiky.
Dal jsem to tam vše zpět a je to stejné. Prosím popř, radu i v tomto. Díky Ivan
extreme
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 17 lis 2013, 10:59
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda Octavia II 2.0i 16V 103kW - nastavení vůle vtřikov

Příspěvek od extreme »

Černohorský píše:Dobrý den, můžete mi někdo poradit???
Jak se nastavuje vůle na vtřikovačích
(nastavení vahadel - co zamačkávají vstřiky).
Jak vůbec zjistím , kdy mám natočen motor správně, kdy mám nastavovat vůli???

Motor mi dělal, že jsem jej nastartoval a šel nepravidelně, po rozjetí a ujetí několika metrů jakoby ztratil výkon a chcípnul. Pak už šel nastartovat pouze na roztažení. Koupil jsem repas turbo, vyměnil tandemové (vysokoltlaké) čerpadlo, nechal za 20t.kč v Bosch repasovat vstřiky.
Dal jsem to tam vše zpět a je to stejné. Prosím popř, radu i v tomto. Díky Ivan
Takže pokud to dobře chápu, tak jsi z křišťálové koule vyvěštil co máš vyměnit a to jsi vyměnil a zřejmě se koule trochu zamlžila a dala nepřesné informace..? .... jen mi prosím vysvětli na základě čeho jsi udělal to co jsi udělal..?
extreme
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 17 lis 2013, 10:59
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od extreme »

techi píše:Jak někdo může takvouhle věc utáhnout momentem 3 N.m a nepřijde mu to divný, je fakt neuvěřitelný. :D
Viď... nebo, že se do toho vubec pouští, když je uplně mimo... přitom to má jajsně napsané. :-) No stalo se... předělá se a bude to ok. :-) GL
Pluhař
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 06 bře 2019, 10:31
Bydliště: Šumava

Příspěvek od Pluhař »

Mam repas motor BSS 2.0 Superb s DPF 2006 Kolik by měly být stupňů vahadla na vstřikách prosím.DíkyObrázek
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“