Vstřiky TDI PD - montáž/demontáž

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

prehodit vstreky za BA a soft nechaj tak.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
nibbik010
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 20 pro 2015, 23:40
Bydliště: Nitra

Příspěvek od nibbik010 »

Takže k RJ s označením 038 906 019 GQ, kód motora AVF môžem dať tie BAčkové vstreky v pohode ? V etke som našiel, že BA sú náhrady za AR. Teraz som si neni istý, či mi mechanik správne opísal posledné číslo "037" ,malo byť asi 073AR. ETKA mi nič s takým koncovým číslom nenašlo. Podľa mňa sa niekto babral s RJ. Ak je tu niekto, kto by bol ochotný to pozrieť, budem vďačný.
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04

Příspěvek od stanomx »

Kuba píše:Novější příručky (origo v němčině) uváděj - jak už se tu mnohokrát psalo - pootočení o 180° namísto 225° a to platí i pro starší motory, které se dřív nastavovaly na 225°, takže na hodnotu 225° klidně zapomeňte

Jinak jak je z diagramu níže patrný, motory ASZ (96 kW) maj někdy tendenci při originálnim nastavení oběma přípravky (aretace vačky a setrváku) se neochotně točit od cca. 3.500 ot/min. Při použití přípravků neni v případě originálního nastavení ryska na setrvačníku totiž nikdy na nule. Údajně je to tak schválně snad kvůli emisím ale nikdo to přesně neví .Pokud se ale vačka (3 šrouby) opatrně posune tak aby nastavení odpovídalo NULE na setrváku ( tzn. cca o 3° oproti nastavení přípravkem aretace setrváku)) pak motor ve vysokých otáčkách táhne lépe vetšinou o něco lépe (element čerpadlo-tryska vlastně déle a více dávkuje) Jinými slovy řečeno: aretace vačky v horní úvrati přípravkem musí odpovídat NULE na setrváku, což při zasunutym druhym přípravku dole ve věnci setrváku neni ten případ - zaaretovanej spodek přípravkem neodpovídá o 2-3mm NULE na setrváku, sladit NULU dole na setrváku a nulu vačky nahoře - to je ten fígl :-) )

Odečítací skutečná hodnota při použití přípravků (aretace setrváku a vačky) je asi 2mm před horní úvratí. Nastaví se ale horní úvrať "správně" tzn. na nulu na setrváku, pak je větčina motorů ASZ (96kW) - jak už jsem psal, daleko pružnější od cca. 3.500 ot/min než při origo nastavení. Osobně vyzkoušeno :) :)

zdroj :
http://community.dieselschrauber.de/con ... php?t=5408

Obrázek
Ako je to stýmto teda? +3 stupne v kanály 4?
golfmanncl
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 21 pro 2014, 18:46

Příspěvek od golfmanncl »

Zdravim, budem pretesnovať vstreky. Auto je golf4 2002 74kw ATD. Tesnenia by som dal 1417010997 a chcem sa opytat v tejto sade tesnení je taký kolicek(orig. cislo 038 130 335 A). Znazornene na obr. sipkou. Mení sa aj toto na tych vstrekovacoch ?. Ak ano ako. Je to na tom vstreku len polozene v nejakej jamke?. Na co potom tlaci nastavovacia skrutka ktora sa kontruje na vahadlach.

V tomto mam hokej. Alebo iba na niektorych typoch je ten kolik.
Vstrekovace mam noveho typu zrejme pretoze su s uzkou maticou elektromag. ventilu.

Vdaka
VW Golf 4 variant r.v.2002, 1,9 TDI 74kW, SPECIAL 4motion
golfmanncl
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 21 pro 2014, 18:46

Příspěvek od golfmanncl »

Zdravim, budem pretesnovať vstreky. Auto je golf4 2002 74kw ATD. Tesnenia by som dal 1417010997 a chcem sa opytat v tejto sade tesnení je taký kolicek(orig. cislo 038 130 335 A). Znazornene na obr. sipkou. Mení sa aj toto na tych vstrekovacoch ?. Ak ano ako. Je to na tom vstreku len polozene v nejakej jamke, na co potom tlaci nastavovacia skrutka ktora sa kontruje na vahadlach?

Zrejme sa stary kus vyberie von potom sa vymeni gumicka a potom novy sa osadi kolickom dnu a rovnou plochou nahor a tak ide ta nastavovacia skrutka s vahadlami. Nie som si celkom isty ak pisem zle opravte ma.

V tomto mam hokej. Alebo iba na niektorych typoch je ten kolik.
Vstrekovace mam noveho typu zrejme pretoze su s uzkou maticou elektromag. ventilu.


Vdaka

Obrázek

PS: Este by ma zaujimalo ktoré hrany treba upravit aby sa necvekli nove gumicky. Stycna plocha v sedle vstrekovaca(dnu) alebo hrana na hlave cez ktorú vstrekovac prvy krat prechadza.
VW Golf 4 variant r.v.2002, 1,9 TDI 74kW, SPECIAL 4motion
Uživatelský avatar
vikieso
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 22 říj 2008, 17:51
Bydliště: Handlova

Příspěvek od vikieso »

zdravim nevie my niekdo poradit ako nastavim vo vagu kanal 4 okno 2 mam to mimo toleranciu auto dost zere a nema vykon
a da sa z tychto logou zistit ci su vadne tryski

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Worth
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 21 dub 2016, 11:35

Příspěvek od Worth »

Zdravím, nechcem zbytočne zakladať novú tému tak píšem tu. Pozeral som hodnoty vstrekov na mojom Golfe IV 1.9 TDI a hodnoty sú :
1. Valec +0.07 2.valec -0.09 3.valec+0.19 4.valec -0.16 sú tieto hodnoty v poriadku? Ďakujem za odpoveď.
Utmir
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 03 úno 2015, 10:10

Příspěvek od Utmir »

Je to uplne ukažkové
Klukin1988
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 22 dub 2016, 20:42
Bydliště: Valachy

Příspěvek od Klukin1988 »

mozna sem idiot...zustava mi jedna gumicka z pretesnovaci sady,,,je pod tema dvema torxema pliskem a ucpavkou?zbýlych 6 komponentu vim kam a jak jdou
Superb 03 1.9 TDi 96Kw awx
Felda 1.3 bmm 50KW(dalnici boucha jako zamlada)
obcas jsem lakoval nejaky cas ve SKODA servis s barvami GLASURIT
Tomas Hofrichtr
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 22 kvě 2016, 17:12

Příspěvek od Tomas Hofrichtr »

Chlapci nebyl by prosim presny postup na montaz vstriku na Golfa BKD 16V ??Dekuji
wot111
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Registrován: 17 říj 2014, 06:39

Příspěvek od wot111 »

Pozeral som hodnoty vstrekov. Merane hodnoty su kanal 13: -0.26, -0.35, -0.12, 0.75

a kanal 23 : -12.0, 3.0, 8.0, 25.0

Je to este ok ?

2.0 tdi 103kw
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

wot111 píše:Pozeral som hodnoty vstrekov. Merane hodnoty su kanal 13: -0.26, -0.35, -0.12, 0.75

a kanal 23 : -12.0, 3.0, 8.0, 25.0

Je to este ok ?

2.0 tdi 103kw
ano....
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Simoo
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 26 říj 2016, 19:12

Příspěvek od Simoo »

Zdravím vás! Mám problém s mojím BPW 2.0 TDI 103 kW, 2006. Konkrétne ide o to že mi auto dymí na modro. Naštartujem žiaden dym. Prejdem pár km auto sa zohreje, ostanem stáť na semafóre a vtedy to začne. Teda vždy keď auto stojí po jazde na voľnobehu začne ísť ten dym a smrad ako z Avie.
Na vstrekoch som nameral (kanál 13)
1 valec: -0,71
2 valec: 0,49
3 valec: 0,14
4 valec: 0,05
Auto bolo pri meraní zohriate na prevádzkovú teplotu. Rozvod mi ukazuje nastavenie na hodnotu -0,5.
Bude niekto ochotný poradiť kde mám hľadať závadu? Ďakujem!
rupeeert
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 11 lis 2016, 17:11
Bydliště: Hlohovec

Octavia II 1,9TDI 2005

Příspěvek od rupeeert »

Zdravím páni, mám Octaviu II 1,9 TDI 2005 ročník, automat :(, kod motora BKC. Asi pred pol rokom som daval turbo na repas a potom som sa dostal k chlapíkovy na VAG. Motor už aj predtým na volnobehu nepravidelne poskakoval a tak reku to doriešim. Na VAGu sme pozerali vztreky a boli tam hodnoty nejak 0,40 -0,30 2,99 0,30(nepametám si presné hodnoty a ktoré vztreky to boli) a tak mi pán povedal že je v háji jeden vztrekovač, že zoženie jeden starší a kúpi tesnenia na všetky štyri a za 150 euri mi to spraví. Peniaze a čas nejak na to neboli a tak som to nemal ako riešiť, teraz som sa k tomu dostal, nalustroval som si zopár fór a článkov, a ako vyučení automechanik som sa rozhodol že si to spravím sám. VAG sa mi nepodarilo zohnať tak som napichol auto na DELPHI. Pozeral som hodnoty za studena a rozdiely na vztrekoch neboli moc velké, zohrial som auto na 90C a podarilo sa mi vyzistiť toto: Obrázek
Obrázek
prosím vás o radu:
-mohlo by pomoct prehodiť vztreky na iné pozície aby sa eliminovalo to vyrovnávanie?
-je niečo na čo si mám pri výmene tesnení dávať extra pozor?
- je tu niekto z okolia Hlohovca s kým by som sa mohol stretnúť,pozrieť to na VAGu, popr to spraviť spolu?

-Motor na volnobehu keď bolo vonku teplo poskakoval ako šialení niekedy, teraz pri ohriatí občas skoči na volnobehu, ale nedá sa to porovnať s letom.
-Pri státí auta cez noc je ráno padnutá nafta, musím točit dosť dlho, dialo sa to hlavne ak je v nádrži paliva pod polovičku, teraz je to skoro stále
-auto ubralo na výkone, chod motora je na počutie nepravidelný,žiadne cukanie
-pred mrazmi som kontroloval auto, vratane oleja a je nad mierkou(pri vymene turba išiel aj olej a dolieval som ho potom na stred rysky), takže tipujem že cez vztrekovač ide nafta do oleja? Auto nebolo úplne na rovine-skúsim nájsť miesto kde by som mohol ostať stáť rovno a prekontrolujem to ešte...
Ďakujem vám za každú radu a pomoc
Uživatelský avatar
milda100
Přispěvovatel
Příspěvky: 296
Registrován: 23 zář 2012, 16:42
Bydliště: DC

Příspěvek od milda100 »

Nevi nekdo o kolik se povoluji vstriky na ibize cupra 118kw BUK euro 4?
Ibiza Cupra R 1.9TDi PD + GTB2260VK + soft. 180kw. Brzdy Brembo 312/256 :) Pruchozi celonerez 60 mm vlastni vyroba.
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“