Vstřiky TDI PD - montáž/demontáž
Moderátoři: šulda, Moderátoři
zkoukl by mi někdo ty hodnoty prosim?
Ahoj, mohl bych poprosit zdejší odborníky o posouzení kondice motoru/vstřiků? Je to 2.5 R5 TDI 128Kw.
Motoricky bez problemu, nehuli, netřepe se, studené a teplé starty na brnk. Spíš mě zajímá, jak to vypadá po stránce těchto hodnot. Auto ma najeto 220 tis km. Bez jakehokolov zásahu do motoru zatim
Ahoj, mohl bych poprosit zdejší odborníky o posouzení kondice motoru/vstřiků? Je to 2.5 R5 TDI 128Kw.
Motoricky bez problemu, nehuli, netřepe se, studené a teplé starty na brnk. Spíš mě zajímá, jak to vypadá po stránce těchto hodnot. Auto ma najeto 220 tis km. Bez jakehokolov zásahu do motoru zatim
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4643
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Rozdíl nesmí být větší než +-2mg/str. Takže ještě v toleranci. Dal bych více VIFu a pořádně protáhnul po dálnici,mělo by se to zlepšit.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Pokud se auto chva normalne.....tak nic neres. Vif pridej ale nemusis prehanet.......nehledej problem tam kde neni....brc.majkl píše:takze staci kluci zařadit VIF normálně do nafty klidne v trochu vyšší koncentraci ? dnes jsem zaslepil a vycistil egr.. to vite, 220 tis najeto a ac majitel menil olej od novoty po 15 tis km, tak na vif se vyprdl...
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 21 zář 2017, 14:48
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 21 zář 2017, 14:48
Zdravím, měl jsem úplně rozhozené korekce podle skupiny 13. 2,99 : 1,6 : 2,80 : 0,80. Vag házel chybu missfire u 1. válce, motor šel na tři, bílí kouř, ale POUZE po zahřátí. Nejdřív jsem zkoušel kabeláž, přihnout konektory, nepomohlo. Vstřiky se vytáhly, a komplet přetěsnily. Hlava byla vymačkaná jak blázen. Ten kdo vymyslel to jednostraný uchycení vstřiků by zasloužil nakopat do...Nicméně hlava se jemně zabrousila, vstřiky nahozený, seřízený - povolený o 180°. Teď jsou hodnoty 0,05 : 0,09 : 0,07 : 0,20. Motor si přede jak beránek.
Dále jsme přišli na snad ještě debilnější ucpání kanálku ve vahadlovce. Jeden krajní hlinikovej nejtek byl vypadlej, jeden prostřední vyjetej. No jak to mohlo mazat, to teda nevím. Nicméně dali se kovový a zakáply se svářečkou. Zkontrolujte si to na svých motorech, asi je to častý a podle mě hlavu devastující problém.
Je až spodivem, jak tohle něměčtí soudruzi odflákli na jinak podle mě pěkně udělaném motoru.
Dále jsme přišli na snad ještě debilnější ucpání kanálku ve vahadlovce. Jeden krajní hlinikovej nejtek byl vypadlej, jeden prostřední vyjetej. No jak to mohlo mazat, to teda nevím. Nicméně dali se kovový a zakáply se svářečkou. Zkontrolujte si to na svých motorech, asi je to častý a podle mě hlavu devastující problém.
Je až spodivem, jak tohle něměčtí soudruzi odflákli na jinak podle mě pěkně udělaném motoru.
Pánové, prosím o radu. Oct TDi 2.0 BKD 103kW Demontáž vstřiků, repas v Bosch, zpětná montáž s původními šrouby, seřízení stavěcích šroubů ma doraz a povolení o 180° , dotažení kontramatky na 30Nm. Odvzdušnění nuceným puštěním čerpadla.
Motor nastartuje, ale má nepravidelný chod, do 1500ot. se dusí, trápení. Výpisy z VCDS - obrázky. Co s tím, kde hledat chybu, co je potřeba udělat? reset do defaultu..adaptace...něco. Díky za help
Motor nastartuje, ale má nepravidelný chod, do 1500ot. se dusí, trápení. Výpisy z VCDS - obrázky. Co s tím, kde hledat chybu, co je potřeba udělat? reset do defaultu..adaptace...něco. Díky za help
Octavia 2, TDi, 103kW, BKD - PD
Tam je těžce něco KO ... Takže vstřiky jsou repasovaný v Bosch i s protokolem?
Jak jsi postupoval při nastavování těch stavěcích šroubů na vstřicích??? A pokud toto bude dle postupu, jak vypadaly šachty pro vstřiky, nechals je jak byly po vyndání vstřiků nebo nějaká úprava byla? A jaks ty původní šrouby v držácích vstřiků dotahoval???
Jak jsi postupoval při nastavování těch stavěcích šroubů na vstřicích??? A pokud toto bude dle postupu, jak vypadaly šachty pro vstřiky, nechals je jak byly po vyndání vstřiků nebo nějaká úprava byla? A jaks ty původní šrouby v držácích vstřiků dotahoval???
Naposledy upravil(a) Rayx dne 02 dub 2018, 14:04, celkem upraveno 1 x.