Vstřiky TDI PD - montáž/demontáž

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
brc.majkl
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 03 pro 2009, 20:52

Příspěvek od brc.majkl »

Mohl by mi někdo zkoulnout hodnoty na motoru?
Naposledy upravil(a) brc.majkl dne 28 zář 2017, 19:54, celkem upraveno 1 x.
brc.majkl
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 03 pro 2009, 20:52

Příspěvek od brc.majkl »

zkoukl by mi někdo ty hodnoty prosim?Obrázek


Ahoj, mohl bych poprosit zdejší odborníky o posouzení kondice motoru/vstřiků? Je to 2.5 R5 TDI 128Kw.

Motoricky bez problemu, nehuli, netřepe se, studené a teplé starty na brnk. Spíš mě zajímá, jak to vypadá po stránce těchto hodnot. Auto ma najeto 220 tis km. Bez jakehokolov zásahu do motoru zatim
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Rozdíl nesmí být větší než +-2mg/str. Takže ještě v toleranci. Dal bych více VIFu a pořádně protáhnul po dálnici,mělo by se to zlepšit.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
brc.majkl
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 03 pro 2009, 20:52

Příspěvek od brc.majkl »

nebo to rovnou hodit na vif na pul hodinky?
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

brc.majkl píše:nebo to rovnou hodit na vif na pul hodinky?
Hodnoty mas v pohode.....neres to silou..... ;)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
brc.majkl
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 03 pro 2009, 20:52

Příspěvek od brc.majkl »

takze staci kluci zařadit VIF normálně do nafty klidne v trochu vyšší koncentraci ? dnes jsem zaslepil a vycistil egr.. to vite, 220 tis najeto a ac majitel menil olej od novoty po 15 tis km, tak na vif se vyprdl...
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

brc.majkl píše:takze staci kluci zařadit VIF normálně do nafty klidne v trochu vyšší koncentraci ? dnes jsem zaslepil a vycistil egr.. to vite, 220 tis najeto a ac majitel menil olej od novoty po 15 tis km, tak na vif se vyprdl...
Pokud se auto chva normalne.....tak nic neres. Vif pridej ale nemusis prehanet.......nehledej problem tam kde neni....
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
brc.majkl
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 03 pro 2009, 20:52

Příspěvek od brc.majkl »

diky Stando! auto se chova uplne normalne, jen jsem si to chtel nechat posoudit od odborniku, abych neco "nezanedbal" :-)
freeman nové město
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 21 zář 2017, 14:48

Příspěvek od freeman nové město »

Nakonec odesláno do dieselpower v roztokách a po změření zjištěno že jsou 3 načatý a čtvrtý teče, což byla příčina kouření a škubání po startu. Takže jsem nechal vyměnit všechny vstřiky.
freeman nové město
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 21 zář 2017, 14:48

Příspěvek od freeman nové město »

Tak vstřiky namontované a motor jede stejně, ba se to začalo zhoršovat. Přidalo se i klepání. Sundal jsem hlavu a na čtvrtým válci propálený píst úplně na kraji a kousky pístu jsou zasekaný v hlavě, ve válci drážka, takže motor jde do šmelcu a už mám zamluvený jiný.
techi
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 17 čer 2012, 08:47
Bydliště: Písek

Příspěvek od techi »

Zdravím, měl jsem úplně rozhozené korekce podle skupiny 13. 2,99 : 1,6 : 2,80 : 0,80. Vag házel chybu missfire u 1. válce, motor šel na tři, bílí kouř, ale POUZE po zahřátí. Nejdřív jsem zkoušel kabeláž, přihnout konektory, nepomohlo. Vstřiky se vytáhly, a komplet přetěsnily. Hlava byla vymačkaná jak blázen. Ten kdo vymyslel to jednostraný uchycení vstřiků by zasloužil nakopat do...Nicméně hlava se jemně zabrousila, vstřiky nahozený, seřízený - povolený o 180°. Teď jsou hodnoty 0,05 : 0,09 : 0,07 : 0,20. Motor si přede jak beránek.

Dále jsme přišli na snad ještě debilnější ucpání kanálku ve vahadlovce. Jeden krajní hlinikovej nejtek byl vypadlej, jeden prostřední vyjetej. No jak to mohlo mazat, to teda nevím. Nicméně dali se kovový a zakáply se svářečkou. Zkontrolujte si to na svých motorech, asi je to častý a podle mě hlavu devastující problém.

Je až spodivem, jak tohle něměčtí soudruzi odflákli na jinak podle mě pěkně udělaném motoru.
TANN3R
Přispěvovatel
Příspěvky: 281
Registrován: 06 úno 2016, 21:45

Příspěvek od TANN3R »

Pánové, nastavuji teď vstřiky na BMN a na zdá se mi na můj vkus nastavovací imbus šroub moc zalezlej (šrouby jsou nové, původní jsou docela ojeté). Je tohle ještě ok, nebo mám hledat někde problém (ve vstřiku)? Fotka je po nastavení a povolení o 180°:
Obrázek
Mustang GT 4.6
E63 645Ci
Lupino
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Registrován: 24 bře 2007, 11:37
Bydliště: Orlickoústecko

Příspěvek od Lupino »

Uplně v klidu dneska jsem to zrovna ladil vstřikovače fungl nove a vypadalo to podobně
catman
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 01 dub 2018, 11:46
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od catman »

Pánové, prosím o radu. Oct TDi 2.0 BKD 103kW Demontáž vstřiků, repas v Bosch, zpětná montáž s původními šrouby, seřízení stavěcích šroubů ma doraz a povolení o 180° , dotažení kontramatky na 30Nm. Odvzdušnění nuceným puštěním čerpadla.
Motor nastartuje, ale má nepravidelný chod, do 1500ot. se dusí, trápení. Výpisy z VCDS - obrázky. Co s tím, kde hledat chybu, co je potřeba udělat? reset do defaultu..adaptace...něco. Díky za help
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Octavia 2, TDi, 103kW, BKD - PD
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Tam je těžce něco KO ... Takže vstřiky jsou repasovaný v Bosch i s protokolem?
Jak jsi postupoval při nastavování těch stavěcích šroubů na vstřicích??? A pokud toto bude dle postupu, jak vypadaly šachty pro vstřiky, nechals je jak byly po vyndání vstřiků nebo nějaká úprava byla? A jaks ty původní šrouby v držácích vstřiků dotahoval???
Naposledy upravil(a) Rayx dne 02 dub 2018, 14:04, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“