to radluk: myslim ze to zalezi na typu auta ja treba zadny rozdil nepocituji
jinak co se tyce oleju opravdu je lepsi kupovat levnejsi a casteji menit nez ty kupovat ty nejdrazsi a dele s nimi jezdit momentalne jsem presel z shellu na texaco a mel jsem trochu obavy ale zatim to vypada skoro lepe nez z s shellem
agresivita oleje na gumu
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
A dá se vůbec nějak lajcky poznat počínající polymerizace mot. oleje, abych si mohl říct - Pozor, je třeba ho vyměnit!, nebo ne? Nebo existuje třeba nějaký tester na to? Já dávám 0W - 30 a měním po 20 tis. Když to přestavím na olej, tak jak často měnit a co tam lít? Je to přímý vstřik. O motor se bojím, bojím...
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 52
- Registrován: 20 čer 2006, 09:06
- Bydliště: Bratislava, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Urcite menit castejsie
Ked zacnes jazdit na olej, urcite musis menit olej castejsie. Ale to ti povedia aj v tej firme, kde ti spravia prestavbu. Ak su samozrejme seriozni.KUK píše:A dá se vůbec nějak lajcky poznat počínající polymerizace mot. oleje, abych si mohl říct - Pozor, je třeba ho vyměnit!, nebo ne? Nebo existuje třeba nějaký tester na to? Já dávám 0W - 30 a měním po 20 tis. Když to přestavím na olej, tak jak často měnit a co tam lít? Je to přímý vstřik. O motor se bojím, bojím...
Octavia 1.9SDi,09/01.Jazdil som na 100% RO bez úprav od 04/06. Pôvodne najazdených 122tkm. Teraz už 136tkm. Po 8tkm problem. starty, nekludny motor. Posl.6tkm iba nafta.
Repk.olej=Nižšia spotreba, super výkon, Sójový=Vyš.sp. o cca 15%, horší chod.
Repk.olej=Nižšia spotreba, super výkon, Sójový=Vyš.sp. o cca 15%, horší chod.
Musím se zastat PETERG.Přepad oleje jsem mel z gumove hadice na propan butan taková ta oranžova a jak byla v nadrži pod olejem tak asi po 4-5 mesicích uplně změkla a ta oranžova barva sla z toho dolu a kdyz jsem do toho píchnul nechtem tak to bylo jak do masla.Takze KUBO az tak moc bych netvrdil ze rostlinej olej je absolutně neagresivní.Tedka ma original hadici palivovou tak jsem zvedavej jak vydrží olejovou lazen.
- Tkevlar
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 178
- Registrován: 23 led 2006, 17:29
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Take se mi to stalo. Sice to jen rozleptalo gumičku (ty male za par supu je jich kotel), ale rozleptalo. Nevěřil jsem tomu. Ale musím se přiznat, že do fitru kapla i nějaká nafta a cca decka tlumičového ( a neukamenujte mě bylo to jen jednou a jen 1 deci a už to víckrát neudělám)
AR 155 1.8TS
ex. Fiat Tipo 1.7D
ex. Fiat Tipo 1.7D
některý látky na bázi gumy ten volej fakt leptá jako čert - mam nádrž v rezervě a při tankování občas dost ubryndam vokolo a co to dělá s koberečkama v kufru, to bych vám nepřál vidět. Z tý gumy zůstává akorát takový hustý, lepivý bláto
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007