Peugeot 206 1,4 HDi r.v. 2003 system common rail
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- automacher
- Aktivista
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 25 črc 2006, 20:22
- Bydliště: Nová Dubnica
Peugeot 206 1,4 HDi r.v. 2003 system common rail
No už som tu preberal moj problem z Civicom.
Auto neštartuje pri pri akceleracii asi 4000 otačok z motorom cuklo a odvtedy neide naštartovať. Predpokladal som že je to čerpadlo. Ale čerpadlo tlakuje.
Skušal som povoliť jednu trubku z comonrailu a tam už tlak neide.
Neviem ale čo sa vlastne nachadza v tej trubke comonrail či je tam iba snimač tlaku paliva alebo ventil regulacie tlaku paliva.mislim že mi odtial uchodi tlak.
Poradil by mi niekto?
Auto neštartuje pri pri akceleracii asi 4000 otačok z motorom cuklo a odvtedy neide naštartovať. Predpokladal som že je to čerpadlo. Ale čerpadlo tlakuje.
Skušal som povoliť jednu trubku z comonrailu a tam už tlak neide.
Neviem ale čo sa vlastne nachadza v tej trubke comonrail či je tam iba snimač tlaku paliva alebo ventil regulacie tlaku paliva.mislim že mi odtial uchodi tlak.
Poradil by mi niekto?
- automacher
- Aktivista
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 25 črc 2006, 20:22
- Bydliště: Nová Dubnica
- automacher
- Aktivista
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 25 črc 2006, 20:22
- Bydliště: Nová Dubnica
Ved ja sa s tebou určite nechcem hadať. Ale prečo mi potom tlak od čerpadla ide a z tej rampi ku triskam už nie. Ešte skusim zajtra povoliť aspon jednu trubku na triske aj ked je tam pristup ako blazon. Ono to možno že robi aj triska že volne prepušťa palivo do valca. Ale to asi na običajnej diagnostike
nezistim. Mam ELM 327 a dnes som nemohol namerat žiadne tlaky.
Akurat mi to napisalo tri chyby ale to mohlo byt tym že som skušal šteker na
tom snimači tlaku paliva.
Inak chyby to boli: P1710 , PO193 a P0001.
nezistim. Mam ELM 327 a dnes som nemohol namerat žiadne tlaky.
Akurat mi to napisalo tri chyby ale to mohlo byt tym že som skušal šteker na
tom snimači tlaku paliva.
Inak chyby to boli: P1710 , PO193 a P0001.
- automacher
- Aktivista
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 25 črc 2006, 20:22
- Bydliště: Nová Dubnica
- conti
- Aktivista
- Příspěvky: 1154
- Registrován: 20 dub 2007, 22:17
- Bydliště: Tam na západě za Plzní
- Kontaktovat uživatele:
Do válce ti tryska určitě volně nepropouští. To spíš do přepadu by mohla. Tlak na railu se měří přídavnym budíkem.automacher píše:Ved ja sa s tebou určite nechcem hadať. Ale prečo mi potom tlak od čerpadla ide a z tej rampi ku triskam už nie. Ešte skusim zajtra povoliť aspon jednu trubku na triske aj ked je tam pristup ako blazon. Ono to možno že robi aj triska že volne prepušťa palivo do valca. Ale to asi na običajnej diagnostike
nezistim. Mam ELM 327 a dnes som nemohol namerat žiadne tlaky.
Akurat mi to napisalo tri chyby ale to mohlo byt tym že som skušal šteker na
tom snimači tlaku paliva.
Inak chyby to boli: P1710 , PO193 a P0001.
Prvně bys měl udělat pořádnou diagnostiku. např. KTS-kou.
- automacher
- Aktivista
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 25 črc 2006, 20:22
- Bydliště: Nová Dubnica
- automacher
- Aktivista
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 25 črc 2006, 20:22
- Bydliště: Nová Dubnica
Takže dnes som dal dole cele čerpadlo . Demontoval som regulátor tlaku paliva. Ako som už spomínal pri zapnutí klučika mi tento regulátor bzučal.
Chcel by so sa opýtať . Pri vypnutom zapalovani je tento ventil otvoreny,
Ked sa zapne klučik ma mat napetie 12 voltov a tym sa uzatvoriť?
Lebo ja tam nemám 12V a preto aj bzuči lebo ho uplne neuzatvori.
Podla mna by ho malo pri zapnutí klučika zatvoriť.
Ze by bol zly snímač tlaku paliva na rampe?
Chcel by so sa opýtať . Pri vypnutom zapalovani je tento ventil otvoreny,
Ked sa zapne klučik ma mat napetie 12 voltov a tym sa uzatvoriť?
Lebo ja tam nemám 12V a preto aj bzuči lebo ho uplne neuzatvori.
Podla mna by ho malo pri zapnutí klučika zatvoriť.
Ze by bol zly snímač tlaku paliva na rampe?
1,4 hdi ma regulator ovladany pwm a preto bzuci. ak bzuci tak je ok.automacher píše:Takže dnes som dal dole cele čerpadlo . Demontoval som regulátor tlaku paliva. Ako som už spomínal pri zapnutí klučika mi tento regulátor bzučal.
Chcel by so sa opýtať . Pri vypnutom zapalovani je tento ventil otvoreny,
Ked sa zapne klučik ma mat napetie 12 voltov a tym sa uzatvoriť?
Lebo ja tam nemám 12V a preto aj bzuči lebo ho uplne neuzatvori.
Podla mna by ho malo pri zapnutí klučika zatvoriť.
Ze by bol zly snímač tlaku paliva na rampe?
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro