Peugeot 206 1,4 HDi r.v. 2003 system common rail

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Bydliště: Nová Dubnica

Peugeot 206 1,4 HDi r.v. 2003 system common rail

Příspěvek od automacher »

No už som tu preberal moj problem z Civicom.
Auto neštartuje pri pri akceleracii asi 4000 otačok z motorom cuklo a odvtedy neide naštartovať. Predpokladal som že je to čerpadlo. Ale čerpadlo tlakuje.
Skušal som povoliť jednu trubku z comonrailu a tam už tlak neide.
Neviem ale čo sa vlastne nachadza v tej trubke comonrail či je tam iba snimač tlaku paliva alebo ventil regulacie tlaku paliva.mislim že mi odtial uchodi tlak.
Poradil by mi niekto?
LMartin
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Registrován: 16 bře 2006, 23:30
Bydliště: Nove Mesto nad Vahom

Příspěvek od LMartin »

Na rampe je snimac tlaku paliva(a moze tam bit aj poistn ventil-mechanicky) a na cerpadle regulator prietoku paliva. :D
Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Bydliště: Nová Dubnica

Příspěvek od automacher »

No mislel som že na čerpadle je ventil pre odpojenie paliva. Tak neviem na rampe je tiež prepad na palivo takže tam musi byť niečo viac než snimač tlaku paliva. Hladal som no nete obrazky,našiel som ich dost ale na žiadnom nebol prierez tej rampy teda common reilu.
LMartin
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Registrován: 16 bře 2006, 23:30
Bydliště: Nove Mesto nad Vahom

Příspěvek od LMartin »

Ja sa stebou stavim ,ze na rampe je len snimac tlaku paliv a bud je tam alebo nieje ten poistny ventil(mechanicky) ktori prepusta do prepadu a sluzi na to ked je zavada na systeme a tlak sa z neakeho dvovodu zvisi nad max. 1600 bar tak sa otvori a nafta pa pa do prepadu :D
LMartin
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Registrován: 16 bře 2006, 23:30
Bydliště: Nove Mesto nad Vahom

Příspěvek od LMartin »

Obrázek
Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Bydliště: Nová Dubnica

Příspěvek od automacher »

Ved ja sa s tebou určite nechcem hadať. Ale prečo mi potom tlak od čerpadla ide a z tej rampi ku triskam už nie. Ešte skusim zajtra povoliť aspon jednu trubku na triske aj ked je tam pristup ako blazon. Ono to možno že robi aj triska že volne prepušťa palivo do valca. Ale to asi na običajnej diagnostike
nezistim. Mam ELM 327 a dnes som nemohol namerat žiadne tlaky.

Akurat mi to napisalo tri chyby ale to mohlo byt tym že som skušal šteker na
tom snimači tlaku paliva.
Inak chyby to boli: P1710 , PO193 a P0001.
LMartin
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Registrován: 16 bře 2006, 23:30
Bydliště: Nove Mesto nad Vahom

Příspěvek od LMartin »

jedine na org diagnostiku :-) tam hned uvidia co a ako (rofl)
Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Bydliště: Nová Dubnica

Příspěvek od automacher »

No keby to bolo take jednoduche. Do origo servisu sa mi moc nechce ist.
No ked nebude ina možnosť budem musiať isť aj tam.
Uživatelský avatar
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

automacher píše:Ved ja sa s tebou určite nechcem hadať. Ale prečo mi potom tlak od čerpadla ide a z tej rampi ku triskam už nie. Ešte skusim zajtra povoliť aspon jednu trubku na triske aj ked je tam pristup ako blazon. Ono to možno že robi aj triska že volne prepušťa palivo do valca. Ale to asi na običajnej diagnostike
nezistim. Mam ELM 327 a dnes som nemohol namerat žiadne tlaky.

Akurat mi to napisalo tri chyby ale to mohlo byt tym že som skušal šteker na
tom snimači tlaku paliva.
Inak chyby to boli: P1710 , PO193 a P0001.
Do válce ti tryska určitě volně nepropouští. To spíš do přepadu by mohla. Tlak na railu se měří přídavnym budíkem.
Prvně bys měl udělat pořádnou diagnostiku. např. KTS-kou.
Uživatelský avatar
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

automacher píše:No keby to bolo take jednoduche. Do origo servisu sa mi moc nechce ist.
No ked nebude ina možnosť budem musiať isť aj tam.
Je to to nejjednodušší, nejrychlejší a nejlevnější.
civic
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 18 zář 2007, 20:12

Příspěvek od civic »

ked zapnes kluc tak na pristrojovke sviet check motora..
staci ti z cerpadla povolit trupku ci ide nafta...ale radi tam odchadzaju aj regulatory tlaku paliva na cerpadle..
Uživatelský avatar
Package
Aktivista
Příspěvky: 1586
Registrován: 24 led 2006, 07:41
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Package »

chyba P0193-obvod snimace tlaku v zasobniku paliva ,vysoke napeti to je rampa
P0001-ridici obvod regulatoru mnozstvi paliva ,preruseni.. ten je na cerpadle

takze tam hladaj chybu...
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Bydliště: Nová Dubnica

Příspěvek od automacher »

No tak dnes som chcel dat dole z čerpadla regulátor tlaku paliva ale zistil som že jednoduchšie bude dať dole cele čerpadlo.
Ešte taky dotaz. Pri zapnutom klučiku mi ten regulátor tlaku paliva bzučí ako keby nedávalo správne napätie. Ale možno ma bzučať keďže ho riadi riadiaca jednotka.
Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Bydliště: Nová Dubnica

Příspěvek od automacher »

Takže dnes som dal dole cele čerpadlo . Demontoval som regulátor tlaku paliva. Ako som už spomínal pri zapnutí klučika mi tento regulátor bzučal.
Chcel by so sa opýtať . Pri vypnutom zapalovani je tento ventil otvoreny,
Ked sa zapne klučik ma mat napetie 12 voltov a tym sa uzatvoriť?
Lebo ja tam nemám 12V a preto aj bzuči lebo ho uplne neuzatvori.
Podla mna by ho malo pri zapnutí klučika zatvoriť.
Ze by bol zly snímač tlaku paliva na rampe? (wallbash) (wallbash) (wallbash) (wallbash)
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2368
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

automacher píše:Takže dnes som dal dole cele čerpadlo . Demontoval som regulátor tlaku paliva. Ako som už spomínal pri zapnutí klučika mi tento regulátor bzučal.
Chcel by so sa opýtať . Pri vypnutom zapalovani je tento ventil otvoreny,
Ked sa zapne klučik ma mat napetie 12 voltov a tym sa uzatvoriť?
Lebo ja tam nemám 12V a preto aj bzuči lebo ho uplne neuzatvori.
Podla mna by ho malo pri zapnutí klučika zatvoriť.
Ze by bol zly snímač tlaku paliva na rampe? (wallbash) (wallbash) (wallbash) (wallbash)
1,4 hdi ma regulator ovladany pwm a preto bzuci. ak bzuci tak je ok.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“