Peugeot 206 1,4 HDi r.v. 2003 system common rail
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- automacher
- Aktivista
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 25 črc 2006, 20:22
- Bydliště: Nová Dubnica
- automacher
- Aktivista
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 25 črc 2006, 20:22
- Bydliště: Nová Dubnica
- automacher
- Aktivista
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 25 črc 2006, 20:22
- Bydliště: Nová Dubnica
No super. Ja mam CP 3.2. Ked nema napajanie je otvoreny to mi je jasne.
Ale ked ma napajanie ma byt zatvoreny alebo len pozatvoreny.
Takto,mislim že ked sa zapne zapalovanie má byt uplne zavrety a po naštartovani ked natlakuje mal by ho regulovať snimač tlaku paliva ktorý je na rampe. Ale podla schemi neviem či to dobre vidim tak tam ma byť napetie
na regulatore 2V. Takže to bude asi zložitejšie.
Ale ked ma napajanie ma byt zatvoreny alebo len pozatvoreny.
Takto,mislim že ked sa zapne zapalovanie má byt uplne zavrety a po naštartovani ked natlakuje mal by ho regulovať snimač tlaku paliva ktorý je na rampe. Ale podla schemi neviem či to dobre vidim tak tam ma byť napetie
na regulatore 2V. Takže to bude asi zložitejšie.
- RobON
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 61
- Registrován: 31 pro 2007, 03:00
- Bydliště: Louny,
- Kontaktovat uživatele:
ja bych to asi nelamal pres koleno, zajed s tim do origo servisu na PPS a nebo pokud mas k dispozici KTS tak ta s tim chodi taky slusne,
zakladem chodu jsou signaly o otaceni kliky a vacky (musi byt synchronizovane)pokud mas dvoukanalovy osciloskop zmer to, jsou tam krasne videt znacky, pokud to nebude je ten motor preckoceny na rozvodech,
je-li to OK, pak bych hledal problem v tlaku paliva, zmer napeti na snimaci tlaku na railu, aby se motor rozbehl melo by tam byt cca 1,2V a vic
zakladem chodu jsou signaly o otaceni kliky a vacky (musi byt synchronizovane)pokud mas dvoukanalovy osciloskop zmer to, jsou tam krasne videt znacky, pokud to nebude je ten motor preckoceny na rozvodech,
je-li to OK, pak bych hledal problem v tlaku paliva, zmer napeti na snimaci tlaku na railu, aby se motor rozbehl melo by tam byt cca 1,2V a vic
Oznacenie 2 V NH ZNAMENA ZE IDE O KONEKTOR Z DVOMI VYVODMIautomacher píše:No super. Ja mam CP 3.2. Ked nema napajanie je otvoreny to mi je jasne.
Ale ked ma napajanie ma byt zatvoreny alebo len pozatvoreny.
Takto,mislim že ked sa zapne zapalovanie má byt uplne zavrety a po naštartovani ked natlakuje mal by ho regulovať snimač tlaku paliva ktorý je na rampe. Ale podla schemi neviem či to dobre vidim tak tam ma byť napetie
na regulatore 2V. Takže to bude asi zložitejšie.
CIZE PIN MI A DALSIE PISMENA ZNAMENAJU FARBU KONEKTORU .
- automacher
- Aktivista
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 25 črc 2006, 20:22
- Bydliště: Nová Dubnica
Pozeram ze tu je zaujem o obrazky.
Tak nech sa lubi...
http://www.subory.sk/download/94391/Vst ... .Bosch.ppt
Tak nech sa lubi...
http://www.subory.sk/download/94391/Vst ... .Bosch.ppt
Perfekne - diky.LMartin píše:Pozeram ze tu je zaujem o obrazky.
Tak nech sa lubi...
http://www.subory.sk/download/94391/Vst ... .Bosch.ppt
- automacher
- Aktivista
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 25 črc 2006, 20:22
- Bydliště: Nová Dubnica
- automacher
- Aktivista
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 25 črc 2006, 20:22
- Bydliště: Nová Dubnica
Takže problém vyriešený. Auto som mal napichnute na origo diagnostike.
Live data ukazovali nezmyselne otáčky motoru,takže to bol ten magneticky krúžok na kľuke. Ked som to vymenil auto naštartovalo na šupu.
Inak diagnostika tu závadu nevypisovala.Asi preto že prakticky snímač bol v poriadku akurát že bolo odštiepene z toho magnetického krúžku.
Live data ukazovali nezmyselne otáčky motoru,takže to bol ten magneticky krúžok na kľuke. Ked som to vymenil auto naštartovalo na šupu.
Inak diagnostika tu závadu nevypisovala.Asi preto že prakticky snímač bol v poriadku akurát že bolo odštiepene z toho magnetického krúžku.