Peugeot 206 1,4 HDi r.v. 2003 system common rail

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Bydliště: Nová Dubnica

Příspěvek od automacher »

No jak tak nad tym uvažujem.Neviete o niekom kto ma origo diagnostiku na Peugeot? Najlepšie zo Slovenska a ešte lepšie by bolo z okolia Trenčina.
Uživatelský avatar
Package
Aktivista
Příspěvky: 1586
Registrován: 24 led 2006, 07:41
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Package »

najlepsie origo servis peugeot..pol hodina diagnostiky stoji tak okolo 350sk
to mylim ze nieje tak vela..a este im povedz ze chces bit pritom aby si videl co a ako..
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
LMartin
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Registrován: 16 bře 2006, 23:30
Bydliště: Nove Mesto nad Vahom

Příspěvek od LMartin »

Odkial si"automacher"?Napis na SZ
Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Bydliště: Nová Dubnica

Příspěvek od automacher »

Ešte som sa chcel spitat,ake napätie ma byť na regulátore tlaku paliva?
Ako som už spomínal nemám od tohoto typu motora údaje.
Ale čo som sa díval na 2,0HDi ma tam byť 12V.
LMartin
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Registrován: 16 bře 2006, 23:30
Bydliště: Nove Mesto nad Vahom

Příspěvek od LMartin »

ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Bydliště: Nová Dubnica

Příspěvek od automacher »

No super. Ja mam CP 3.2. Ked nema napajanie je otvoreny to mi je jasne.
Ale ked ma napajanie ma byt zatvoreny alebo len pozatvoreny.
Takto,mislim že ked sa zapne zapalovanie má byt uplne zavrety a po naštartovani ked natlakuje mal by ho regulovať snimač tlaku paliva ktorý je na rampe. Ale podla schemi neviem či to dobre vidim tak tam ma byť napetie
na regulatore 2V. Takže to bude asi zložitejšie. :( :( :(
Uživatelský avatar
RobON
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 31 pro 2007, 03:00
Bydliště: Louny,
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RobON »

ja bych to asi nelamal pres koleno, zajed s tim do origo servisu na PPS a nebo pokud mas k dispozici KTS tak ta s tim chodi taky slusne,
zakladem chodu jsou signaly o otaceni kliky a vacky (musi byt synchronizovane)pokud mas dvoukanalovy osciloskop zmer to, jsou tam krasne videt znacky, pokud to nebude je ten motor preckoceny na rozvodech,
je-li to OK, pak bych hledal problem v tlaku paliva, zmer napeti na snimaci tlaku na railu, aby se motor rozbehl melo by tam byt cca 1,2V a vic
Uživatelský avatar
vladosr
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 26 bře 2007, 18:25
Bydliště: SK BB kraj

Příspěvek od vladosr »

automacher píše:No super. Ja mam CP 3.2. Ked nema napajanie je otvoreny to mi je jasne.
Ale ked ma napajanie ma byt zatvoreny alebo len pozatvoreny.
Takto,mislim že ked sa zapne zapalovanie má byt uplne zavrety a po naštartovani ked natlakuje mal by ho regulovať snimač tlaku paliva ktorý je na rampe. Ale podla schemi neviem či to dobre vidim tak tam ma byť napetie
na regulatore 2V. Takže to bude asi zložitejšie. :( :( :(
Oznacenie 2 V NH ZNAMENA ZE IDE O KONEKTOR Z DVOMI VYVODMI
CIZE PIN MI A DALSIE PISMENA ZNAMENAJU FARBU KONEKTORU .
LMartin
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Registrován: 16 bře 2006, 23:30
Bydliště: Nove Mesto nad Vahom

Příspěvek od LMartin »

2 pin cierny :D
Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Bydliště: Nová Dubnica

Příspěvek od automacher »

Aha tak to som nevedel.No človek nemože vedieť všetko. Dik za info.
LMartin
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Registrován: 16 bře 2006, 23:30
Bydliště: Nove Mesto nad Vahom

Příspěvek od LMartin »

Pozeram ze tu je zaujem o obrazky.
Tak nech sa lubi... (rofl)
http://www.subory.sk/download/94391/Vst ... .Bosch.ppt
rikardo33
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 18 říj 2007, 10:24

Příspěvek od rikardo33 »

LMartin píše:Pozeram ze tu je zaujem o obrazky.
Tak nech sa lubi... (rofl)
http://www.subory.sk/download/94391/Vst ... .Bosch.ppt
Perfekne - diky. :)
Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Bydliště: Nová Dubnica

Příspěvek od automacher »

No takže dnes som nahodil čerpadlo.Pri nadstavovani rozvodov som zistil jednu vec. Je odštiepene z magnetickeho kružku na kluke ,teda na snimači rychlosti. Pravde podobne sa tam nejakym sposobom dostal nejaky sajrajt.
Možno to ma za nasledok moju zavadu. No určite to musim zajtra objednať.
Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Bydliště: Nová Dubnica

Příspěvek od automacher »

Takže problém vyriešený. Auto som mal napichnute na origo diagnostike.
Live data ukazovali nezmyselne otáčky motoru,takže to bol ten magneticky krúžok na kľuke. Ked som to vymenil auto naštartovalo na šupu.
Inak diagnostika tu závadu nevypisovala.Asi preto že prakticky snímač bol v poriadku akurát že bolo odštiepene z toho magnetického krúžku.
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Bydliště: Jihlava

čidlo

Příspěvek od Milo75 »

prosím prosím, kam patří zapojit tenhle konektor?? vede k reiluObrázek
Obrázek
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“