Stránka 1 z 1

Napsal: 20 led 2008, 22:41
od ma.li

Napsal: 21 led 2008, 00:06
od Huml
je zvláštní, že v obou případech je stejná regulační střída ovládání toho ventilu, krom teto zvláštnosti, co to dělá, chybová paměť je prázdná, pokud nepočítám tu jízdu s odpojeným N75?

Napsal: 21 led 2008, 20:08
od ma.li
Chybu mi vag nasiel len odpojeny N75...to som po zapojeni zmazal.Ten N75 niekedy cvaka,niekedy nie...nemoze byt ten vadny?

Napsal: 21 led 2008, 20:35
od Huml
opravdu byly oba logy měřený každej jinak (jednou odpojený a jednou připojený) a co je to vlastně za auto?

Napsal: 28 led 2008, 18:59
od ma.li
Je to Octavia rok 1999 1,9TDI.....momentalne nemam notebook doma,ale cez vikend isto spravim nove logy...pozries mi to potom? Dik

Napsal: 31 led 2008, 20:09
od ma.li

Napsal: 31 led 2008, 20:26
od Huml
no to je jiná a teď, co to dělá? ;) jsou dost krátký, aby z toho bylo něco extra poznat, váha vypadá ok, chtělo by to s tím zapojeným trochu delší ten log, možná je ten N75 trochu horší, ale jak jsem psal, je to moc krátký, jestli to má při zrychlování houpání výkonu, bude to tou N75kou, nejpravděpodobněji ;)

Napsal: 31 led 2008, 21:04
od pafka
N75trochu nestíhá, tak ještě ho přepoj na ventil z EGR a naloguj ho , máš to nejjednodušší a nejrychlejší kontrolu, pokud nemáš jiný N75 na vyzkoušení

Napsal: 31 led 2008, 21:14
od Huml
to je AGR, takže přehodit s ventilem z EGR nebude možný, proto tipuju, že bude asi fakt špatnej, dost se serou, někdy pomůže pročištění tech. benzínem a profoukání

Napsal: 31 led 2008, 21:28
od pafka
(wallbash) to jsem přehlíd AGR, ale mám zkušenost, že tak 50% problémů jsou projebaný hadičky

Napsal: 01 úno 2008, 16:09
od Tec
Ja som tu mal kolísavý výkon ako veľkú, dlhú tému v minulosti. Ale robilo to len v špičkoevej záťaži a v logoch nebolo temer nič vidno, všetko bolo v tolerancii, aj keď pár hodnôt na spodnej hranici. Viac faktorov dokopy dalo ten problem. Trošku slabšia váha, poriadne zasratý EGR, turbenko pred dôchodkom. Hadičky dobré, N75, N18, hadičky, hadice, snímač tlakua teploty, intercooler..všetko OK. Pomohla vymena a zamena vahy, turba a vycistenie EGR. Na jednu vahu to robilo viac, na druhu menej. Dal som tu, ktora to robila menej. No a potom sa naraz vymenilo turbo a vycistil EGR a je pokoj.

Napsal: 01 úno 2008, 18:57
od ma.li
Zatial dik.Co to robi?Niekedy sa mi zda ze to auto nema vykon.....nedavno som isiel z Prahy a 130-140km/h a dost.V lete som mu troška skušobne prižnul a na tachači kolo 200km/h.Tak asi bude chyba niekde ...skusim ten N75 vyumyvat.