Stránka 1 z 3
Ako "vyrobit" Corner funkciu?
Napsal: 21 led 2008, 13:08
od xxxmisko
Zdravim, urcite ste poculi o Corner funkcii, ktora sa montuje do novych aut (Automaticke zapinanie, vypinanie hmloviek pri zapnuti smeroviek). Chcel som sa opytat, ci niekto vyrobil, resp ci existuje modul pre VW Passat r.v.2004. Dakujem.
Re: Ako "vyrobit" Corner funkciu?
Napsal: 21 led 2008, 19:14
od kevino
xxxmisko píše:Zdravim, urcite ste poculi o Corner funkcii, ktora sa montuje do novych aut (Automaticke zapinanie, vypinanie hmloviek pri zapnuti smeroviek). Chcel som sa opytat, ci niekto vyrobil, resp ci existuje modul pre VW Passat r.v.2004. Dakujem.
no uz ked si chces take kraviny montovat

takze mas passat b5 tipujem. a odkial by si chcel brat signal kedy sa ma ktora hmlovka zapnut a kedy vypnut ?
Re: Ako "vyrobit" Corner funkciu?
Napsal: 21 led 2008, 19:51
od xxxmisko
kevino píše:xxxmisko píše:Zdravim, urcite ste poculi o Corner funkcii, ktora sa montuje do novych aut (Automaticke zapinanie, vypinanie hmloviek pri zapnuti smeroviek). Chcel som sa opytat, ci niekto vyrobil, resp ci existuje modul pre VW Passat r.v.2004. Dakujem.
no uz ked si chces take kraviny montovat

takze mas passat b5 tipujem. a odkial by si chcel brat signal kedy sa ma ktora hmlovka zapnut a kedy vypnut ?
len tak ma to napadlo - totiz ma bavia taketo kraviny montovat do kary.Ja len, ci nahodou nema niekto podobne zmyslanie ako ja. Ale asi by chcelo kupit najnovsi - bud passat, alebo superb. Esteze mi konci o rok leasing...
Inak od tej packy vlavo pri volante, ktorymi pustas smerovky, ide niekolko kablov, ktore urcuju ci das lavu alebo pravu smerovku... Takze v tom problem nevidim. potom by tam chcelo domontovat asi nejaky casovac, ktory zopne hmlovky a necha ich svietit este X sekund po vypnuti packy - pri pridrzani packy sa spustat hmlovky nebudu. teoria je ok, ale prax - na to nemam. Este by som zvladol namontovat modul, kedze som zvladol automaticke spinanie svetiel a trippling...
Napsal: 21 led 2008, 20:18
od as24
Načo je potreba vypnúť hmlovky, keď zapneš smerovku?
Napsal: 21 led 2008, 20:38
od skreko
as24 píše:Načo je potreba vypnúť hmlovky, keď zapneš smerovku?
aby si "neoslepil" protiidúce auto ???

Re: Ako "vyrobit" Corner funkciu?
Napsal: 21 led 2008, 20:56
od Slavkov
kevino píše:xxxmisko píše:Zdravim, urcite ste poculi o Corner funkcii, ktora sa montuje do novych aut (Automaticke zapinanie, vypinanie hmloviek pri zapnuti smeroviek). Chcel som sa opytat, ci niekto vyrobil, resp ci existuje modul pre VW Passat r.v.2004. Dakujem.
no uz ked si chces take kraviny montovat

takze mas passat b5 tipujem. a odkial by si chcel brat signal kedy sa ma ktora hmlovka zapnut a kedy vypnut ?
... "na prace" relé s časovačem spínané od blinkru a odepínat jím štrom pro mlhovky

Re: Ako "vyrobit" Corner funkciu?
Napsal: 21 led 2008, 22:18
od kevino
xxxmisko píše:kevino píše:xxxmisko píše:Zdravim, urcite ste poculi o Corner funkcii, ktora sa montuje do novych aut (Automaticke zapinanie, vypinanie hmloviek pri zapnuti smeroviek). Chcel som sa opytat, ci niekto vyrobil, resp ci existuje modul pre VW Passat r.v.2004. Dakujem.
no uz ked si chces take kraviny montovat

takze mas passat b5 tipujem. a odkial by si chcel brat signal kedy sa ma ktora hmlovka zapnut a kedy vypnut ?
len tak ma to napadlo - totiz ma bavia taketo kraviny montovat do kary.Ja len, ci nahodou nema niekto podobne zmyslanie ako ja. Ale asi by chcelo kupit najnovsi - bud passat, alebo superb. Esteze mi konci o rok leasing...
Inak od tej packy vlavo pri volante, ktorymi pustas smerovky, ide niekolko kablov, ktore urcuju ci das lavu alebo pravu smerovku... Takze v tom problem nevidim. potom by tam chcelo domontovat asi nejaky casovac, ktory zopne hmlovky a necha ich svietit este X sekund po vypnuti packy - pri pridrzani packy sa spustat hmlovky nebudu. teoria je ok, ale prax - na to nemam. Este by som zvladol namontovat modul, kedze som zvladol automaticke spinanie svetiel a trippling...
hmmm no klobuk dolu takto som sa nad tym vobec nezamyslel

tak ti drzim palce

Napsal: 22 led 2008, 08:01
od Rybízek
přesně tak když to napíšu po lopatě tak mezi páčkou blinkru a přerušovačem je +12V stále a tímto by se to mohlo spínat takže by možná stačilo sehnat ten modul a šikovnej eletrikář by si s tím měl poradit ale šlo by to vyrobit i jednodušeji pomocí rele a diody
Napsal: 15 bře 2009, 19:26
od peter123
tiež nad týmto uvažujem. Napojiť to na smerovky a aby to fungovalo len napr. do 40km/h, pri zníženej viditeľnosti, atď nieje problém. to snímanie polohy volantu je horšie. chcel som to dať na snímač pre ESP, ale to nieje také jednoduché a ani lacné. hľadám inú rozumnú cestu. Tiež ma bavia takéto kraviny, a čo?!

Napsal: 15 bře 2009, 20:04
od holy
Corner je "vyráběnej" řídící jednotkou a funguje jen do rychlosti ca 50 km/h. Příslušná mlhovka se rozsvítí normálně, ale po dokončení odbočení zhasíná pomalu...
Napsal: 15 bře 2009, 20:58
od peter123
ako som písal, plne to funkčniť nieje problém, len to snímanie. všetko si odvodím od neho. Je mi zbytočné napojiť to len na smerovky, keď vbehnem do dlhšej ostrej zákruty, potrebujem polohu volantu. nemám vo zvyku zbytočne blikať kilometer.
Budem asi musieť oprášiť CD amatérskych rádií a niečo skombinovať
Napsal: 15 bře 2009, 21:15
od holy
asi nejjednodušší by bylo to sejmot z CANu...zjistit adresu a proměnnou, pak už jen nějakej softík do Atmela, navrhnout zapojení, vyrobit plošňák, vyzkoušet, upravit zapojení a software, znova vyzkoušet....

Napsal: 15 bře 2009, 21:20
od TDI tech
Neviem ako je to u B5.5 ale ak by tam mal vhodnu BSG jednotku tak by to malo ist nakodovanim.
Napsal: 15 bře 2009, 21:47
od Marek77
Mně by se tato vymoženost taky líbila, už nad tím trochu přemýšlím. Problém ale je, že ona věc funguje jen po městě, tedy rozhodující faktor je rychlost vozu. A na logiku či indukční signály ze snímače rychlosti jsem krátký, to už neovládám. Jinak zapojit relé se zpožděním na dráty vedoucí k přerušovači - to je brnkačka. Jen ta hodnota o rychlosti mi nejde...
Napsal: 15 bře 2009, 23:01
od amater
no neviem neviem.... na páčke smeroviek je už prerušovaný signál, keď zapneš smerovku a obidve hmlovky majú spoločné relé, takže aj tu by bolo treba laborovať a oddeliť ich aby sa dali ovládať samostatne.... a možno sa mýlim ale táto funkcia je podľa mňa závislá nielen od rýchlosti a vyhodenia smerovky ale aj od polohy volantu, takže to nebude také jednoduché ako napr. s tripplingom... a zasa na druhej strane - svietiť hmlovkami pri každom vyhodení smerovky....
to by už naozaj chcelo čítať dáta zo zbernice a riadiť to procesorom... a stojí to zato...?