Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Údržba/problémy VW group (DIESEL) » EGR .zaslepit ,nezaslepit ??? anketka :-)) Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 42, 43, 44  Další
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
EGR .zaslepit ,nezaslepit ??? anketka :-))
PříspěvekZaslal: st leden 23, 2008 5:31 pm Citovat
peca
Přispěvovatel
Založen: 23.9.2007
Příspěvky: 427
Bydliště: štírky




v patek se chystam myměnit turbo na 66kw golfuIV ,a tak se ptám ,když už to budu mít venku ,? mam to egr zaslepit ,nebo nechat tak ???co myslite ,co tim zjiskam .?? díky

_________________
Z Prava dobrýSmile))
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st leden 23, 2008 5:57 pm Citovat
Slavkov
Aktivista
Založen: 9.11.2007
Příspěvky: 4572
Bydliště: Slavkov u Brna




Minimálně budeš mít čisté sání B??a

_________________
GIV Variant TDi ???kW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st leden 23, 2008 7:37 pm Citovat
peca
Přispěvovatel
Založen: 23.9.2007
Příspěvky: 427
Bydliště: štírky




hmm,tak zati jedno plus Mrknut? B??a

_________________
Z Prava dobrýSmile))
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st leden 23, 2008 8:15 pm Citovat
slava.s
Přispěvovatel
Založen: 4.11.2007
Příspěvky: 57




Kdyz sem si pucoval turbo a sani tak sem cumel,co je tam humus z toho arg..Takze kdyz uz sem si tim dal takovou praci,tak ja mam zaslepeno
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st leden 23, 2008 8:32 pm Citovat
maros261177
Přispěvovatel
Založen: 9.12.2006
Příspěvky: 543
Bydliště: Slovensko




Ahoj, ja by som to nezaslepoval, iba raz zacas by som to vycistil... ved na nieco tam ten ventil je...

_________________
Škoda Octavia II, bez uprav-v jednoduchosti je krása
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st leden 23, 2008 8:52 pm Citovat
Slavkov
Aktivista
Založen: 9.11.2007
Příspěvky: 4572
Bydliště: Slavkov u Brna




maros261177 napsal:
Ahoj, ja by som to nezaslepoval, iba raz zacas by som to vycistil... ved na nieco tam ten ventil je...


... ano je tam pouze za účelem snížení emisí Sm?ch

Jinak díky tomu jde do sání přes EGR teplý "vyhořelý vzduch" s nižším obsahem kyslíku... tudíž horší plnění a také spalování Smile

_________________
GIV Variant TDi ???kW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st leden 23, 2008 9:18 pm Citovat
peca
Přispěvovatel
Založen: 23.9.2007
Příspěvky: 427
Bydliště: štírky




no tak to vypada že se bude zaslepovat ..když tam dám ten 4mmplech ,musim dát těsnění ??nebo to davate kov na kov ...

_________________
Z Prava dobrýSmile))
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st leden 23, 2008 10:04 pm Citovat
TDI tech
Aktivista
Založen: 16.10.2007
Příspěvky: 10188




Ja som tam dal 5mm cierny plech a povodne kovove tesnenie co tam bolo. A je to vporiadku. Ziaden problem a to uz tak chodim 4 rok.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá leden 25, 2008 11:39 pm Citovat
peca
Přispěvovatel
Založen: 23.9.2007
Příspěvky: 427
Bydliště: štírky




tak mam turbo po repasi od andreho ,a zaslepil jsem ten egr ventil ..dal jsem ale ten plech pod klapku ,ne na vyfukove (parohy) potrubí ..ale to by nemělo vadit ,pak už teda jen stačí zaslepit hadičku do egr ,a ucpat teen vývod od egr ,a je hotovo .....
viz: na fotce ho mam dole ,ale to bylo jen kvuli zkoušení rozteče na šrouby mam ho na opačne straně ....

_________________
Z Prava dobrýSmile))
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá leden 25, 2008 11:49 pm Citovat
frantacech
Aktivista
Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 4286
Bydliště: Ostrava, CZ




peca napsal:
tak mam turbo po repasi od andreho ,a zaslepil jsem ten egr ventil ..dal jsem ale ten plech pod klapku ,ne na vyfukove (parohy) potrubí ..ale to by nemělo vadit ,pak už teda jen stačí zaslepit hadičku do egr ,a ucpat teen vývod od egr ,a je hotovo .....
viz: na fotce ho mam dole ,ale to bylo jen kvuli zkoušení rozteče na šrouby mam ho na opačne straně ....


hadicku bych nechal na pokoji, at se to hybe, aspon to nezatuhne.

_________________
RUN With The BULLS And HUNT With The BEARS....
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: so leden 26, 2008 12:29 am Citovat
lubomt
Aktivista
Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 3459
Bydliště: Martin - Slovensko




bolo to tu uz viackrat preberane. na vykon to nemá vplyv,zmení sa zvuk motora,u 2,5TDi má po zaslepení taký hnusný zvuk.ja by som to nechal tak ale je to vec kazdeho

_________________
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: so leden 26, 2008 9:54 am Citovat
avatar
Aktivista
Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 1313
Bydliště: Cambridge




ja sem nepocitoval zmenu zvukuna hnusny spis naopak))))
ale kazdej slysi jinak)))
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: so leden 26, 2008 10:37 am Citovat
peca
Přispěvovatel
Založen: 23.9.2007
Příspěvky: 427
Bydliště: štírky




mě zvuk přišel malinko tvrdší ...ale jinak ok ....jdu nahodit posledni sponu na saní .a jedu na zkušební jizdu ....pak sem nahažu fotky ,k.o turba ,a neco malo s dvoudení práce při vyměně turba ,a kompletního rozebrání sání ....už vím kde byl ten všechen ztracený olej ..v intercoleru sem ho našel cca 0,5 litru ..zbytek vyfouk vyfoukem:-)))

_________________
Z Prava dobrýSmile))
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne leden 27, 2008 7:33 pm Citovat
misoVW
Aktivista
Založen: 24.10.2007
Příspěvky: 8033
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN




Nezaslepeny EGR ma aj jednu vyhodu. Cez zimu sa motor rychlejsie zohreje, ale u mna tiez vyhral cisty vzduch pre motor=zaslepeny EGR.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út leden 29, 2008 10:39 am Citovat
Hobby
Přispěvovatel
Založen: 23.2.2006
Příspěvky: 284
Bydliště: Frýdek-Místek




Zaslepení ventilu má za následek přepnutí ŘJ do nouzového režimu číslo 1.ŘJ octavia má 4 stupňů nouzových režimů z hoho až 2 signalizuje blikání žhavení.Blíže jsou režimy popsány v ESI.ŘJ si za jízdy zkouší EGR ventil(po zapnutí pokles hmotnosti vzduchu)a v případě že nefunguje EGR jak má sníží výkon na nouzový stupeň 1 (motor nejede jak má,zvýší se NO2-smrdí).EGR ventilu jde snížit funkci přes VAG asi o 15 procent pomocí loginu 12233.Hodnota 100 procent odpovídá hodnotě 32768 a jde zvýšit na hodnotu 32768 což je asi 85 procent funkce EGR.Havarijní stupně jsou popsány v ESI Sis nebo servisním manuálu Škoda originál.V knize Jak na to je nehledejte.To snižování funkce EGR se tady řešilo už loni.Třeba pohledat Very Happy


Naposledy upravil Hobby dne út leden 29, 2008 11:52 am, celkově upraveno 7 krát.

_________________
Octavia 1.9 TDI PD,4x4,ATD,100Kw
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EGR .zaslepit ,nezaslepit ??? anketka :-))
 Obsah fóra Dieselpower forum » Údržba/problémy VW group (DIESEL)
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 1 z 44  
Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 42, 43, 44  Další
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.