EGR .zaslepit ,nezaslepit ??? anketka :-))

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
liboro
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 21 čer 2007, 15:31

Příspěvek od liboro »

Hobby píše:Zaslepení ventilu má za následek přepnutí ŘJ do havarijního režimu.ŘJ octavia má 5 stupňů havarijních režimů z hoho až 4 signalizuje blikání žhavení.ŘJ si za jízdy zkouší EGR ventil(po zapnutí pokles hmotnosti vzduchu)a v případě že nefunguje EGR jak má sníží výkon.EGR ventilu jde snížit funkci přes VAG asi o 15 procent pomocí loginu 12233.Hodnota 100 procent odpovídá hodnotě 32768 a jde zvýšit na hodnotu 32768 což je asi 85 procent funkce EGR.Havarijní stupně jsou popsány v ESI nebo servisní knize Škoda originál.V knize Jak na to je nehledejte.
Zkus prosím tě opravit ty hodnoty.

Hodnota 100 procent odpovídá hodnotě 32768 a jde zvýšit na hodnotu 32768 což je asi 85?
Hobby
Přispěvovatel
Příspěvky: 284
Registrován: 23 úno 2006, 13:20
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od Hobby »

Octavia 1.9 TDI PD,4x4,ATD,100Kw
Hobby
Přispěvovatel
Příspěvky: 284
Registrován: 23 úno 2006, 13:20
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od Hobby »

Pomocí loginu 12233 se dostaňte přes VAG na kanál 3: EGR
- pro snížení doby EGR, zvyšte číslo na nejvyšší možnou hodnotu (typicky 33768)
- toto sníží zanášení sacího potrubí a zredukuje kouř
Octavia 1.9 TDI PD,4x4,ATD,100Kw
Uživatelský avatar
peca
Přispěvovatel
Příspěvky: 427
Registrován: 23 zář 2007, 21:36
Bydliště: štírky

Příspěvek od peca »

no ja nevim ,,jezdim s tim dva dny ,a davam tomu ,a jezdim taky uplně pianko ,,zkoušim všechno možne ...a zatim žadna chyba ,každy den to napichuju ,,a nic nehlasi golf IV 98 tdi 66kw AGR
Z Prava dobrý:-)))
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

peca píše:no ja nevim ,,jezdim s tim dva dny ,a davam tomu ,a jezdim taky uplně pianko ,,zkoušim všechno možne ...a zatim žadna chyba ,každy den to napichuju ,,a nic nehlasi golf IV 98 tdi 66kw AGR
Mě to taky nehlásí nic, O1 AHF 2000... :)

ALE to co na mě vypadlo při demontáži EGR ventilu a odhalení pohledu na sací "parohy" mě málem trefilo... Neměl jsem srdce to nezaslepit (noteeth)

Obrázek


Obrázek

Typoval bych to tak na půl kila z "parohů"...
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

Jo najeto cca 101 tkm 8)
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2164
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

Já tam měl taky vrstvu 5-8 mm na zaslepení se chystám , jen bude čas .
Uživatelský avatar
schonus
Přispěvovatel
Příspěvky: 370
Registrován: 25 led 2006, 09:14
Bydliště: Pilsner
Kontaktovat uživatele:

egr

Příspěvek od schonus »

Elektricky omezeno, lepsi nadech odspodu, volnejsi chod motoru ... a hlavne nizsi spotreba o 0,2L!

Proste supr!
STOledo 1M, AHF - poladeno
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2164
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

už mám zaslepeno jede to od spodu líp
Uživatelský avatar
rici.houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 937
Registrován: 01 črc 2007, 19:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rici.houba »

miš píše:Jo najeto cca 101 tkm 8)
...no,to je teda dobrej hnůj :( ,asi to taky zaslepim,...... :D
fuzzyi
Přispěvovatel
Příspěvky: 746
Registrován: 19 pro 2006, 08:52
Bydliště: Nový Jičín

zaslepení EGR

Příspěvek od fuzzyi »

Mám na Vás nekolik dotazů.
Auto začalo blbnout, po tom co jsem to tu v tématech pročetl vypadá to na zanesené sání (při výkonu spadnou otáčky a auto nejede více jak 3000 ot než vypnu zapalování, celkově je docela líné).
Auto poputuje do autorizovaného servisu, kde předpokládám že sání vyčistí. Nechtěl bych ale tento proces po nějaké době opět opakovat, proto bych rád EGR zaslepil.
Škoda Octavie 1,9 TDI 66kW r.v.2002,
Teď k otázkám..
kde na můj motor seženu záslepku?
budu muset i upravovat vagem nebo projde bez chyb?
Popřípadě je někdo na moravě někdo kdo by pomohl..

díky moc za rady a já se jen modlím ať mě to vyčistění ve Škodovce nestojí majlant.. :cry:
RENAULT / TRAFIC II autobus (JL) / 2.0 dCi 115 (JL0H)
Uživatelský avatar
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Ahoj, zaslepku nezozenes, musis si ju vyrobit. Obkreslis na plech povodne tesnenie, vyvrtas diery a vystrihnes(alebo vybrusis- podla hrubky plechu). Doporucuje sa plech o sile cca 4mm
Havlos GTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 22 říj 2007, 17:42
Bydliště: Uherské Hradiště

Příspěvek od Havlos GTDI »

Záslepku seženeš tady v bazaru!!! a je jich tam dost!! (rofl)
G3 AFN-Sprint764,Turbo130ps,BigIC,Egr-off,AE-xenon, PS1??
Tomasvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 584
Registrován: 16 zář 2007, 11:05
Bydliště: Piešťany(skoro)

Příspěvek od Tomasvw »

kupis to v bazare, musis pohladat nove to predavali myslim dvaja ludia stalo to tušim 240korun
Golf 4 TDI, Golf 2 TDI, Daihatsu Charade 1,3 16V 4WD
Havlos GTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 22 říj 2007, 17:42
Bydliště: Uherské Hradiště

Příspěvek od Havlos GTDI »

FUZZYI máš SZ
G3 AFN-Sprint764,Turbo130ps,BigIC,Egr-off,AE-xenon, PS1??
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“