EGR .zaslepit ,nezaslepit ??? anketka :-))

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

Obrázek

tady je moje EGR toje vzhuru nohama...

Obrázek

A tohle je přívod od výfuku...

Obrázek

výstup na budík tlaku...

Obrázek

a nový ventil je na světě...

Obrázek

a doma taky přece nejíme se špinavejma rukama ne? tak at mu chutná (rofl)
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
fuzzyi
Přispěvovatel
Příspěvky: 746
Registrován: 19 pro 2006, 08:52
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od fuzzyi »

díky chlapy..
k další otázce - Nebude mi vyhazovat chybu na vagu pokud zaslepím?
RENAULT / TRAFIC II autobus (JL) / 2.0 dCi 115 (JL0H)
Havlos GTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 22 říj 2007, 17:42
Bydliště: Uherské Hradiště

Příspěvek od Havlos GTDI »

ne,nebude...
G3 AFN-Sprint764,Turbo130ps,BigIC,Egr-off,AE-xenon, PS1??
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

fuzzyi píše:díky chlapy..
k další otázce - Nebude mi vyhazovat chybu na vagu pokud zaslepím?
Je to snad až od 2003 ne :?
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

Ja som ho vyhodil uplne cely a v pohode ide auto (LOL) zaslepil som privod vyfukovych plynov do sania a vyhodil som cely ventil aj s hadickami von z auta...samozrejme privody k hadickam som zaslepil tiez a pin som oblepil paskou aby sa tam nedostala vlhkost ;)
Kolotoč TUNING
Uživatelský avatar
Wector's
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 21 říj 2007, 10:30
Bydliště: Czech Republic

Příspěvek od Wector's »

Chlapi mam Audi A3 2.0 Tdi 103Kw rok 2004,mam to odpojené ale hazí mě to chybu,zkoušel jsem to vypnout pres VAG,ale login 12233 jednotka nevezme.Neví někdo jaký tam je login?Díky
Uživatelský avatar
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2353
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

U tohoto motoru to jde leda softem ,třeba při čipování každí ČT to ale neumí :(
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
Wector's
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 21 říj 2007, 10:30
Bydliště: Czech Republic

Příspěvek od Wector's »

toby66kw píše:U tohoto motoru to jde leda softem ,třeba při čipování každí ČT to ale neumí :(
Takže to nejde jak u starších Tdi přes VAG?
Uživatelský avatar
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2353
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

To přesně nevím ale přes vag to de stejně jenom omezit.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
TomíkBobík
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 05 bře 2008, 21:39

Příspěvek od TomíkBobík »

Já mám též EGR zaslepený, chybu to nehází a mnohem líp to ze spoda zatáhne, pěkně plynule a klesla spotřebička. Myslím, že to ASV prospělo 8)
Tomík
OI Combi ASV 2003 Black metalic Ambiente
Uživatelský avatar
Wector's
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 21 říj 2007, 10:30
Bydliště: Czech Republic

Příspěvek od Wector's »

No mě by stačilo aspoň to,lepší než aby mi to zasíralo sání.Chci teď právě vyčistit sání a zapojovat to nechci,a taky jezdit pořád s kontrolkou spalin taky nechci,a pořád to mazat nemá smysl protože se po asi 20 km rožne znova.Hlavně to je poznat že jede lépe odspoda a spotřeba mi klesla o 0,3..
Petrik
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 11 kvě 2008, 20:29

Příspěvek od Petrik »

Kluci tak sem procetl a muzete rict jestli by to slo zaslepit na Superbu 96kW r.v 03 .....nebude to vadit na zivotnost motoru,proc to tam teda soudruzy z Nemecka davaji :) ???
Skoda Superb Silver colour by Petris
Uživatelský avatar
Wector's
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 21 říj 2007, 10:30
Bydliště: Czech Republic

Příspěvek od Wector's »

Určitě by šlo..Motoru tím jenom pomůžeš..No dávají to tam k vůli snížení emisí..
...
Uživatelský avatar
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Co by se stalo, kdybych celé těleso EGR ventilu nahradil jen trubkou? Jde mi o to, jak by se motor postavil k absenci té chcípací klapky. (PD 96kW, 2003)
Schöny#7
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 22 úno 2006, 18:25
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Schöny#7 »

nogis píše:Co by se stalo, kdybych celé těleso EGR ventilu nahradil jen trubkou? Jde mi o to, jak by se motor postavil k absenci té chcípací klapky. (PD 96kW, 2003)
Jo tak to by me zajimalo taky.. :) Golf IV 96kW 2002 :)
VW Golf IV PD 96kW, 6ti kvaltik:) Powered by Reesha:o) Ale ukradli mi ho..:(
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“