Ja som ho vyhodil uplne cely a v pohode ide auto zaslepil som privod vyfukovych plynov do sania a vyhodil som cely ventil aj s hadickami von z auta...samozrejme privody k hadickam som zaslepil tiez a pin som oblepil paskou aby sa tam nedostala vlhkost
Chlapi mam Audi A3 2.0 Tdi 103Kw rok 2004,mam to odpojené ale hazí mě to chybu,zkoušel jsem to vypnout pres VAG,ale login 12233 jednotka nevezme.Neví někdo jaký tam je login?Díky
No mě by stačilo aspoň to,lepší než aby mi to zasíralo sání.Chci teď právě vyčistit sání a zapojovat to nechci,a taky jezdit pořád s kontrolkou spalin taky nechci,a pořád to mazat nemá smysl protože se po asi 20 km rožne znova.Hlavně to je poznat že jede lépe odspoda a spotřeba mi klesla o 0,3..
Kluci tak sem procetl a muzete rict jestli by to slo zaslepit na Superbu 96kW r.v 03 .....nebude to vadit na zivotnost motoru,proc to tam teda soudruzy z Nemecka davaji ???
Co by se stalo, kdybych celé těleso EGR ventilu nahradil jen trubkou? Jde mi o to, jak by se motor postavil k absenci té chcípací klapky. (PD 96kW, 2003)
nogis píše:Co by se stalo, kdybych celé těleso EGR ventilu nahradil jen trubkou? Jde mi o to, jak by se motor postavil k absenci té chcípací klapky. (PD 96kW, 2003)
Jo tak to by me zajimalo taky.. Golf IV 96kW 2002
VW Golf IV PD 96kW, 6ti kvaltik:) Powered by Reesha:o) Ale ukradli mi ho..