EGR .zaslepit ,nezaslepit ??? anketka :-))

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Jarda_6
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Registrován: 23 čer 2011, 20:36

Příspěvek od Jarda_6 »

Já jsem nedávno zaslepil na Ducatu s motorem 2,2. Kontrolka nesvítí, motor táhne odspoda o poznání líp a spotřeba klesla skoro o půl litru.
Kundy
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 28 zář 2013, 04:24
Bydliště: Čáslav

Příspěvek od Kundy »

Ahoj neznáte někdo někoho z okolí Kutné Hory kdo by mi upravil soft po zaslepení EGR? Díky
aughostino
Přispěvovatel
Příspěvky: 557
Registrován: 17 bře 2011, 17:23
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od aughostino »

moze mat toto vplyv na vyssiu spotrebu a dymivost?

octavia tdi 66kw

Obrázek
Škoda Octavia Combi ASV 81kW 2002 Elegance čierna metalíza - V ZABEHU

ex: Škoda octavia I 1.9TDi SLX 81kw r.v. '98 AHF
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

Ne
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

za me ne
Black_
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 08 úno 2013, 22:24
Bydliště: Vysoké Chvojno

Příspěvek od Black_ »

prosím o radu jak omezit Vagem EGR 1.9 TDI 66KW AGR
Předem děkuji
dzonyy
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 19 zář 2013, 19:50

Příspěvek od dzonyy »

Podľa mňa áno, ak EGR-ko ne je riadne uzavreté, alebo sa pri pohybe zasekáva,može dymiť-častá závada
dzonyy
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 19 zář 2013, 19:50

Příspěvek od dzonyy »

Black_ píše:prosím o radu jak omezit Vagem EGR 1.9 TDI 66KW AGR
Předem děkuji
No VAGom to asi neobmedzíš, ostáva zaslepenie, už sa to tu riešilo, napr kukni http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 99e3dc8f4b
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14271
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

U AGR omezit jde.
LukasVep
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 24 říj 2013, 10:28

Příspěvek od LukasVep »

Zdravím hoši, EGR jsem vymontoval, hadičky zaslepil šroubkama, místo egr dal zaslepku i na vyfukové svody... Auto má větší tah od spodu a spotřeba........ nevím..... zatím jezdím po měste a někdy mi ukáže 5,0 a někdy 6,4 takže to ted nemužu říct asik až časem....
Jedná se o O1 rv:1998 66kw AGR najeto 397tis.... 8)
Sání bylo extremě zanesené tak jsem to vyčistil.... ;)

Můj osobní pocit z jízd je že výkon je lineární a ve vyšších otáčkách nevím jestli to není lenivější.. :?
Mluvoilo se tu o nouzovém režimu řady1... absolutně nevím jak to zjistit :D
Ale auto jede.. nic nehází na palubce.
Otázka je.... lze něak oživit turbo ve vyšších otáčkách nebo výkon mi zůstal a je to pouze milný pocit.. díky za odpověď jestli budete chtít fotky rád je sem dám.
Touran
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 28 říj 2013, 21:52
Bydliště: Hlučín

Příspěvek od Touran »

Cau. Mam touran 09 motor BMM. Udělal jsem zaslepení a odšrouboval i klapku. Chyba vyskočila. Po přečtení toho všeho tady mě napadlo, že pokud ŘJ prověřuje funkci EGR přes váhu, tak co kdyby si EGR přisál vzduch přes standartní otvor (tam kde je teď záslepka) hadicí s air boxu?Nebo je lepší to vyřešit SW?
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1380
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

omezit to jde i u některejch PDček (a dokonce berou i stejnej login - 12233 ), přizpůsobení kanál 3 zvednout na max. (myslim, že 33768, já tam vždycky plácnu víc a při testu se to srovná...), ale nevim jak moc to přivírá v reálu...
Touran píše:Cau. Mam touran 09 motor BMM. Udělal jsem zaslepení a odšrouboval i klapku. Chyba vyskočila. Po přečtení toho všeho tady mě napadlo, že pokud ŘJ prověřuje funkci EGR přes váhu, tak co kdyby si EGR přisál vzduch přes standartní otvor (tam kde je teď záslepka) hadicí s air boxu?Nebo je lepší to vyřešit SW?
To nezní jako úplně blbej nápad (a teoreticky by to taky hodně mírně mohlo přispět k redukci NOx pouze díky teplejšímu vzduchu/jeho menšího množství a přitom stále částečně plnit funkci rychlejšího zahřátí motoru), ale asi bude problém v rozdílech tlaku, protože spaliny jsou tam cpaný "náporově", nevim, jestli by pomohl třeba nějakej zpětnej ventil, ale kdyby si to místo spalin přisávalo jen teplej vzduch odněkud z mot. prostoru (ideálně přes vlastní vzduch.filtr), nemuselo by to bejt marný...
pašíkombi AFN B597
Touran
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 28 říj 2013, 21:52
Bydliště: Hlučín

Příspěvek od Touran »

Myslím, že s tím tlakem by problém nebyl. Protože se domnívám, že když je EGR v činosti tak se přistavuje i klapka v sacím potrubí a vzniká podtlak. A motor pak saje spaliny.
VW Touran 2,0TDI 103Kw-BMM, DSG
Touran
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 28 říj 2013, 21:52
Bydliště: Hlučín

Příspěvek od Touran »

Tak jsem to dneska prubnul. Výfukovou stranu jsem zaslepil. A stranu od EGR zaslepil taky a nechal tam díru jen 14mm přes kterou motor v určitých otáčkách slyšitelně nasával. Tím jsem chtěl nasimulovat odpor hadice která by vedla do airboxu. Ale zase na to přišel a hlásil motor do dílny. Možná to chce tu díru větší. Musí to být asi průměr stejný jak to potrubí. Tak si dovedete představit kolik toho výfukového smradu ten motor saje. A EGR je otevřený během jízdy skoro stále. Buď víc nebo míň. Pořád to reguluje. Zavřený je jen když je motor zatížený a tlačí turbo. Asi to ale vzdám a zajedu s tím na soft.
VW Touran 2,0TDI 103Kw-BMM, DSG
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14271
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Taky proto mají Euro-4 motory škrtící klapku, dřív stačil jen odpor turba aby se plyny stačily samy přetlačit zpět do sání, ale tady je už potřeba na volnoběh sání uměle zaškrtit aby motor mohl sosnout plyny přes egr :)
Např SDi motory měly klapku v sání už dávno tam není turbo tak by šlo recyklovat blbě, už i starý Transit 2.5D měl mechanicky ovládanou klapku.

Zajeď na úpravu sw a máš klid.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“