EGR .zaslepit ,nezaslepit ??? anketka :-))
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 557
- Registrován: 17 bře 2011, 17:23
- Bydliště: Slovensko
No VAGom to asi neobmedzíš, ostáva zaslepenie, už sa to tu riešilo, napr kukni http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 99e3dc8f4bBlack_ píše:prosím o radu jak omezit Vagem EGR 1.9 TDI 66KW AGR
Předem děkuji
Zdravím hoši, EGR jsem vymontoval, hadičky zaslepil šroubkama, místo egr dal zaslepku i na vyfukové svody... Auto má větší tah od spodu a spotřeba........ nevím..... zatím jezdím po měste a někdy mi ukáže 5,0 a někdy 6,4 takže to ted nemužu říct asik až časem....
Jedná se o O1 rv:1998 66kw AGR najeto 397tis....
Sání bylo extremě zanesené tak jsem to vyčistil....
Můj osobní pocit z jízd je že výkon je lineární a ve vyšších otáčkách nevím jestli to není lenivější..
Mluvoilo se tu o nouzovém režimu řady1... absolutně nevím jak to zjistit
Ale auto jede.. nic nehází na palubce.
Otázka je.... lze něak oživit turbo ve vyšších otáčkách nebo výkon mi zůstal a je to pouze milný pocit.. díky za odpověď jestli budete chtít fotky rád je sem dám.
Jedná se o O1 rv:1998 66kw AGR najeto 397tis....
Sání bylo extremě zanesené tak jsem to vyčistil....
Můj osobní pocit z jízd je že výkon je lineární a ve vyšších otáčkách nevím jestli to není lenivější..
Mluvoilo se tu o nouzovém režimu řady1... absolutně nevím jak to zjistit
Ale auto jede.. nic nehází na palubce.
Otázka je.... lze něak oživit turbo ve vyšších otáčkách nebo výkon mi zůstal a je to pouze milný pocit.. díky za odpověď jestli budete chtít fotky rád je sem dám.
Cau. Mam touran 09 motor BMM. Udělal jsem zaslepení a odšrouboval i klapku. Chyba vyskočila. Po přečtení toho všeho tady mě napadlo, že pokud ŘJ prověřuje funkci EGR přes váhu, tak co kdyby si EGR přisál vzduch přes standartní otvor (tam kde je teď záslepka) hadicí s air boxu?Nebo je lepší to vyřešit SW?
omezit to jde i u některejch PDček (a dokonce berou i stejnej login - 12233 ), přizpůsobení kanál 3 zvednout na max. (myslim, že 33768, já tam vždycky plácnu víc a při testu se to srovná...), ale nevim jak moc to přivírá v reálu...
To nezní jako úplně blbej nápad (a teoreticky by to taky hodně mírně mohlo přispět k redukci NOx pouze díky teplejšímu vzduchu/jeho menšího množství a přitom stále částečně plnit funkci rychlejšího zahřátí motoru), ale asi bude problém v rozdílech tlaku, protože spaliny jsou tam cpaný "náporově", nevim, jestli by pomohl třeba nějakej zpětnej ventil, ale kdyby si to místo spalin přisávalo jen teplej vzduch odněkud z mot. prostoru (ideálně přes vlastní vzduch.filtr), nemuselo by to bejt marný...Touran píše:Cau. Mam touran 09 motor BMM. Udělal jsem zaslepení a odšrouboval i klapku. Chyba vyskočila. Po přečtení toho všeho tady mě napadlo, že pokud ŘJ prověřuje funkci EGR přes váhu, tak co kdyby si EGR přisál vzduch přes standartní otvor (tam kde je teď záslepka) hadicí s air boxu?Nebo je lepší to vyřešit SW?
pašíkombi AFN B597
Tak jsem to dneska prubnul. Výfukovou stranu jsem zaslepil. A stranu od EGR zaslepil taky a nechal tam díru jen 14mm přes kterou motor v určitých otáčkách slyšitelně nasával. Tím jsem chtěl nasimulovat odpor hadice která by vedla do airboxu. Ale zase na to přišel a hlásil motor do dílny. Možná to chce tu díru větší. Musí to být asi průměr stejný jak to potrubí. Tak si dovedete představit kolik toho výfukového smradu ten motor saje. A EGR je otevřený během jízdy skoro stále. Buď víc nebo míň. Pořád to reguluje. Zavřený je jen když je motor zatížený a tlačí turbo. Asi to ale vzdám a zajedu s tím na soft.
VW Touran 2,0TDI 103Kw-BMM, DSG
Taky proto mají Euro-4 motory škrtící klapku, dřív stačil jen odpor turba aby se plyny stačily samy přetlačit zpět do sání, ale tady je už potřeba na volnoběh sání uměle zaškrtit aby motor mohl sosnout plyny přes egr
Např SDi motory měly klapku v sání už dávno tam není turbo tak by šlo recyklovat blbě, už i starý Transit 2.5D měl mechanicky ovládanou klapku.
Zajeď na úpravu sw a máš klid.
Např SDi motory měly klapku v sání už dávno tam není turbo tak by šlo recyklovat blbě, už i starý Transit 2.5D měl mechanicky ovládanou klapku.
Zajeď na úpravu sw a máš klid.