EGR .zaslepit ,nezaslepit ??? anketka :-))

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
patrafrix
Přispěvovatel
Příspěvky: 87
Registrován: 10 črc 2013, 23:01

Příspěvek od patrafrix »

Já jsem zaslepil egr jak na parohách, tak i na ventil zespodu jsem praskl záslepku, více méně v klidu, vyměnil jsem trysky (s764) a nechal je seřídit v servise bosch, samozřejmě spotřeba se s nížila a o dost, výkon šel nahoru, vyčistil jsem sání, bremzákem a vypálil, vyškrabal.... dal nové těsnění pod sání. PROBLÉMY : zespodu ventilu pořád nějaká ta slintačka oleje, motor olej nežere, takže si to turbo asi ten olej brat nebude. a začalo to padat do nouzáku, více méně se mi to zhoršuje... a je to častější.
O1 alh , S764 , egr off, gt1749VA, 400 XXX, sw série, podvozek O1 RS.
patrafrix
Přispěvovatel
Příspěvky: 87
Registrován: 10 črc 2013, 23:01

Příspěvek od patrafrix »

budu muset asi udělat soft. ale ničeho z toho nelituju, motoru jsem jen pomohl :) . kdyžtak hodte nějakou radu, díkes
O1 alh , S764 , egr off, gt1749VA, 400 XXX, sw série, podvozek O1 RS.
Hanny
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 06 lis 2009, 18:34
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Hanny »

Ahoj mám dotaz ohledně zaslepení egr.Pokud egr zaslepím svítí kontrolka emise do dílny.Pokud to nechám odstranit softem nebude to pak nějak blbout třeba padat do nouzáku.Abych odstraněním map nenadělal víc škody než užitku pro motor.Máte to někdo vyzkoušené na těch autech co už poznají že je egr off.Jedná se octavii1 tdi 66kw alh r.v.2004Díky moc všem za odpověd a radu.Díky
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

další námět pro reportéry CT.
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

Hanny píše:Ahoj mám dotaz ohledně zaslepení egr.Pokud egr zaslepím svítí kontrolka emise do dílny.Pokud to nechám odstranit softem nebude to pak nějak blbout třeba padat do nouzáku.Abych odstraněním map nenadělal víc škody než užitku pro motor.Máte to někdo vyzkoušené na těch autech co už poznají že je egr off.Jedná se octavii1 tdi 66kw alh r.v.2004Díky moc všem za odpověd a radu.Díky
Na ALH ti nema moc co rozoznat ci egr ide alebo nejde pokial je privodna hadica nepriedusne upchata a solenoid je stale funkcny a pripojeny.

Pokial to das zavret v ecu, tak prave vtedy sa vyhnes tym pataliam ako kontrolka nejaky ten nudzak atd... Je to, nazvyme to, profesionalne riesenie.
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
lokoc2
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 05 pro 2014, 22:04

Příspěvek od lokoc2 »

Mám Seat Toledo 2/ 1.9TDi/ 81kw/ motor AHF ... já si našel šablonu záslepky na netu např.http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... fa51b6cbe5
až se potom nezdržuju, udělal jsem ji silnou 4mm (pořád se tu řešilo 3, 4 nebo 5mm) já zvolil 4mm, jsem si změřil šuplerou, až mám dost závitu na výfukovém potrubí, 5mm už by bylo asi moc.Odpojil jsem tu podtlakovou hadičku od EGR a zaslepil ji, tak jak se to tu popisuje. NA VagComu jsem se potom díval a chybu to zatím nepíše, spotřeba šla taky o něco dolů. Zatím mám najeto tak 30 km od úpravy, ale myslím, že dobrá volba, menší spotřeba a myslím, že to je i trochu živější.
Roy Jones jr.
Přispěvovatel
Příspěvky: 308
Registrován: 28 říj 2010, 07:52

Příspěvek od Roy Jones jr. »

Mě z těch dvou direk v EGRu tekl olej,tak jsem EGR zaslepil nahoře i dole + ucpal hadičku..olej z direk tekl dál,sice o malinko méně,ale furt to byla olejnička..nechápu proč,když byl zaslepený. A k tomu asi po roce od zaslepení začalo padat turbo do nouzáku,tak jsem ho vyndal a vyčistil a už zase šlape..zaslepení egru jsem zrušil a v autě vozím hasící sprej,kdyby olej chytnul na výfuku :) 4litry za novej egr se mi dávat nechce
Octavia combi 1.9tdi, 81kw, 2003
Kia Ceed combi, 1.4, 80kW, 2009
VW Passat B6 1.9tdi, 77kW, 2007
vlacek
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 29 dub 2006, 21:27
Bydliště: Oslavany

Příspěvek od vlacek »

olej se ti tam dostane prez turbo z casti co ti tlaci vzduch do sani a ne ze spodu co jsi zaslepil
Octavia 1,9 TDI,AGR,trysky 764,EGR OFF,
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43

Příspěvek od Golf-GT »

lokoc2 píše:Mám Seat Toledo 2/ 1.9TDi/ 81kw/ motor AHF ... já si našel šablonu záslepky na netu např.http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... fa51b6cbe5
až se potom nezdržuju, udělal jsem ji silnou 4mm (pořád se tu řešilo 3, 4 nebo 5mm) já zvolil 4mm, jsem si změřil šuplerou, až mám dost závitu na výfukovém potrubí, 5mm už by bylo asi moc.Odpojil jsem tu podtlakovou hadičku od EGR a zaslepil ji, tak jak se to tu popisuje. NA VagComu jsem se potom díval a chybu to zatím nepíše, spotřeba šla taky o něco dolů. Zatím mám najeto tak 30 km od úpravy, ale myslím, že dobrá volba, menší spotřeba a myslím, že to je i trochu živější.
by mě zajímalo o kolik jsi dole se spotřebou :) zaslepoval jsem EGR na 8 autech a spotřeba stejná nebo je tam zanedbatelnej rozdíl, u rotačky ti to chybu nehodí, když jsem nedávno vyhazoval EGR ze svý octavie tak jsem ho druhej den ještě za 1000 kč prodal, pak odešlo turbo, a jak se pěkně vyndávalo když tam nic nepřekáží :-)
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
Uživatelský avatar
JHBullit
Přispěvovatel
Příspěvky: 447
Registrován: 20 bře 2011, 08:26
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od JHBullit »

kdyz se zaslepuje egr nechavate v aute dal ten chladic spalin nb co to je nebo ho davate taky pryc?
KUBAMIKLAS
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 28 dub 2014, 18:11

Příspěvek od KUBAMIKLAS »

Zdravím kluci,měl bych dotaz. Mám TDI AXRko 2002 a EU3 podle TP jak jeden zdejší člen co se ptal a já se chci zeptat,zda je uplně to samé zda mám zaslepenou jenom podtlakovou hadici a nebo celý EGR ? EGR mám průchozí,jen s podtlakem a před ním chcípací klapku. Jednou jsem zaslepil pouze tu hadičku,najezdil přes 7 000km a bez chyby EMISE,akorát mě štvalo že začalo víc hvízdat turbo,tak jsem kuličku oddělal ( ted jak mám EGR ON,tak krásně ticho ). Má to nějakou spojitost ? Je nějaká možnost že přes hadičku to chybu nehodí a přes ucpání celého EGR třeba ano ? U mého motoru to bude asi fuk,když je egr bez vestavěné klapky,ale i tak. Snad to pochopíte :D Děkuji
Uživatelský avatar
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Ano ked je zavrete egr je pocut viac hvizdat turbo :)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
KUBAMIKLAS
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 28 dub 2014, 18:11

Příspěvek od KUBAMIKLAS »

A tak pokud mám ucpaný EGR i kdyby jenom přes hadičku,tak lze poznat zda to vyhodí chybu EMISE nebo to teprve má větší vliv,když je uzavřený EGR přímo záslepkou ? Je mě zajímalo jestli je šance že to vyhodí chybu jak dám plech nebo už po zaslepení podtlaku je jasné že nic,když po takové porci nic nevyskočilo ? Mě jen tak zajímalo zda to právě neupravil v jednotce někdo předemnou :)
Uživatelský avatar
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Ak je egr tesné na 100% tak je vysledok rovnaky ci zaslepis hadicku alebo fyzicky trubku veducu do sania.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
m.a.r.e.k
Přispěvovatel
Příspěvky: 866
Registrován: 01 zář 2011, 21:45

Příspěvek od m.a.r.e.k »

osobne by som to nezaslepoval. podla mna to nema ziaden vyznam .
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“