EGR .zaslepit ,nezaslepit ??? anketka :-))
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Já jsem zaslepil egr jak na parohách, tak i na ventil zespodu jsem praskl záslepku, více méně v klidu, vyměnil jsem trysky (s764) a nechal je seřídit v servise bosch, samozřejmě spotřeba se s nížila a o dost, výkon šel nahoru, vyčistil jsem sání, bremzákem a vypálil, vyškrabal.... dal nové těsnění pod sání. PROBLÉMY : zespodu ventilu pořád nějaká ta slintačka oleje, motor olej nežere, takže si to turbo asi ten olej brat nebude. a začalo to padat do nouzáku, více méně se mi to zhoršuje... a je to častější.
O1 alh , S764 , egr off, gt1749VA, 400 XXX, sw série, podvozek O1 RS.
Ahoj mám dotaz ohledně zaslepení egr.Pokud egr zaslepím svítí kontrolka emise do dílny.Pokud to nechám odstranit softem nebude to pak nějak blbout třeba padat do nouzáku.Abych odstraněním map nenadělal víc škody než užitku pro motor.Máte to někdo vyzkoušené na těch autech co už poznají že je egr off.Jedná se octavii1 tdi 66kw alh r.v.2004Díky moc všem za odpověd a radu.Díky
Na ALH ti nema moc co rozoznat ci egr ide alebo nejde pokial je privodna hadica nepriedusne upchata a solenoid je stale funkcny a pripojeny.Hanny píše:Ahoj mám dotaz ohledně zaslepení egr.Pokud egr zaslepím svítí kontrolka emise do dílny.Pokud to nechám odstranit softem nebude to pak nějak blbout třeba padat do nouzáku.Abych odstraněním map nenadělal víc škody než užitku pro motor.Máte to někdo vyzkoušené na těch autech co už poznají že je egr off.Jedná se octavii1 tdi 66kw alh r.v.2004Díky moc všem za odpověd a radu.Díky
Pokial to das zavret v ecu, tak prave vtedy sa vyhnes tym pataliam ako kontrolka nejaky ten nudzak atd... Je to, nazvyme to, profesionalne riesenie.
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
Mám Seat Toledo 2/ 1.9TDi/ 81kw/ motor AHF ... já si našel šablonu záslepky na netu např.http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... fa51b6cbe5
až se potom nezdržuju, udělal jsem ji silnou 4mm (pořád se tu řešilo 3, 4 nebo 5mm) já zvolil 4mm, jsem si změřil šuplerou, až mám dost závitu na výfukovém potrubí, 5mm už by bylo asi moc.Odpojil jsem tu podtlakovou hadičku od EGR a zaslepil ji, tak jak se to tu popisuje. NA VagComu jsem se potom díval a chybu to zatím nepíše, spotřeba šla taky o něco dolů. Zatím mám najeto tak 30 km od úpravy, ale myslím, že dobrá volba, menší spotřeba a myslím, že to je i trochu živější.
až se potom nezdržuju, udělal jsem ji silnou 4mm (pořád se tu řešilo 3, 4 nebo 5mm) já zvolil 4mm, jsem si změřil šuplerou, až mám dost závitu na výfukovém potrubí, 5mm už by bylo asi moc.Odpojil jsem tu podtlakovou hadičku od EGR a zaslepil ji, tak jak se to tu popisuje. NA VagComu jsem se potom díval a chybu to zatím nepíše, spotřeba šla taky o něco dolů. Zatím mám najeto tak 30 km od úpravy, ale myslím, že dobrá volba, menší spotřeba a myslím, že to je i trochu živější.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 308
- Registrován: 28 říj 2010, 07:52
Mě z těch dvou direk v EGRu tekl olej,tak jsem EGR zaslepil nahoře i dole + ucpal hadičku..olej z direk tekl dál,sice o malinko méně,ale furt to byla olejnička..nechápu proč,když byl zaslepený. A k tomu asi po roce od zaslepení začalo padat turbo do nouzáku,tak jsem ho vyndal a vyčistil a už zase šlape..zaslepení egru jsem zrušil a v autě vozím hasící sprej,kdyby olej chytnul na výfuku 4litry za novej egr se mi dávat nechce
Octavia combi 1.9tdi, 81kw, 2003
Kia Ceed combi, 1.4, 80kW, 2009
VW Passat B6 1.9tdi, 77kW, 2007
Kia Ceed combi, 1.4, 80kW, 2009
VW Passat B6 1.9tdi, 77kW, 2007
by mě zajímalo o kolik jsi dole se spotřebou zaslepoval jsem EGR na 8 autech a spotřeba stejná nebo je tam zanedbatelnej rozdíl, u rotačky ti to chybu nehodí, když jsem nedávno vyhazoval EGR ze svý octavie tak jsem ho druhej den ještě za 1000 kč prodal, pak odešlo turbo, a jak se pěkně vyndávalo když tam nic nepřekážílokoc2 píše:Mám Seat Toledo 2/ 1.9TDi/ 81kw/ motor AHF ... já si našel šablonu záslepky na netu např.http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... fa51b6cbe5
až se potom nezdržuju, udělal jsem ji silnou 4mm (pořád se tu řešilo 3, 4 nebo 5mm) já zvolil 4mm, jsem si změřil šuplerou, až mám dost závitu na výfukovém potrubí, 5mm už by bylo asi moc.Odpojil jsem tu podtlakovou hadičku od EGR a zaslepil ji, tak jak se to tu popisuje. NA VagComu jsem se potom díval a chybu to zatím nepíše, spotřeba šla taky o něco dolů. Zatím mám najeto tak 30 km od úpravy, ale myslím, že dobrá volba, menší spotřeba a myslím, že to je i trochu živější.
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW?
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 45
- Registrován: 28 dub 2014, 18:11
Zdravím kluci,měl bych dotaz. Mám TDI AXRko 2002 a EU3 podle TP jak jeden zdejší člen co se ptal a já se chci zeptat,zda je uplně to samé zda mám zaslepenou jenom podtlakovou hadici a nebo celý EGR ? EGR mám průchozí,jen s podtlakem a před ním chcípací klapku. Jednou jsem zaslepil pouze tu hadičku,najezdil přes 7 000km a bez chyby EMISE,akorát mě štvalo že začalo víc hvízdat turbo,tak jsem kuličku oddělal ( ted jak mám EGR ON,tak krásně ticho ). Má to nějakou spojitost ? Je nějaká možnost že přes hadičku to chybu nehodí a přes ucpání celého EGR třeba ano ? U mého motoru to bude asi fuk,když je egr bez vestavěné klapky,ale i tak. Snad to pochopíte Děkuji
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 45
- Registrován: 28 dub 2014, 18:11
A tak pokud mám ucpaný EGR i kdyby jenom přes hadičku,tak lze poznat zda to vyhodí chybu EMISE nebo to teprve má větší vliv,když je uzavřený EGR přímo záslepkou ? Je mě zajímalo jestli je šance že to vyhodí chybu jak dám plech nebo už po zaslepení podtlaku je jasné že nic,když po takové porci nic nevyskočilo ? Mě jen tak zajímalo zda to právě neupravil v jednotce někdo předemnou