EGR .zaslepit ,nezaslepit ??? anketka :-))
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 45
- Registrován: 28 dub 2014, 18:11
UchoTD Děkuji za vysvětlení,to jsem přesně potřeboval
m.a.r.e.k U mě to zaslepení mělo dost velkým význam a řeknu vám proč Samotný ventil je asi KO nebo netěsní,nevím,ale i po zaslepení hadičky s emi chod motoru výzazně zlepšil a to dost. Motor hodně vibroval,výměna spojky ( setrvák vykvedlaný ) a vibrace ustály,ale na chvíli..po asi 3 000km znovu. Ted jak mám zaslepeno a jezdím tak bez jakékoliv vibrace,prostě tam kde to vibravalo tak ted ticho. Ale to je jen tak bokem,mě jen zajímalo zda výjde stejně zaslepení jak podložkou tak třeba ucpání hadičky kuličkou a to už vím,Díky chlapi
NOVON Řekl bych že tím kitem vyřadíš doběhovou klapku,která je součástí samotného EGRu,takže když auto chcípneš,mělo by se ti víc zatřepat.
m.a.r.e.k U mě to zaslepení mělo dost velkým význam a řeknu vám proč Samotný ventil je asi KO nebo netěsní,nevím,ale i po zaslepení hadičky s emi chod motoru výzazně zlepšil a to dost. Motor hodně vibroval,výměna spojky ( setrvák vykvedlaný ) a vibrace ustály,ale na chvíli..po asi 3 000km znovu. Ted jak mám zaslepeno a jezdím tak bez jakékoliv vibrace,prostě tam kde to vibravalo tak ted ticho. Ale to je jen tak bokem,mě jen zajímalo zda výjde stejně zaslepení jak podložkou tak třeba ucpání hadičky kuličkou a to už vím,Díky chlapi
NOVON Řekl bych že tím kitem vyřadíš doběhovou klapku,která je součástí samotného EGRu,takže když auto chcípneš,mělo by se ti víc zatřepat.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 45
- Registrován: 28 dub 2014, 18:11
NOVON Nevím jestli ti poradím,ale počkej na někoho zkušenejšího Já mám totiž PD ( to víc EKO ) a mám zvlášt jak klapku tak samotný EGR,takže to mám takové jednoduché,ale u tebe i na AGR by měla být. Za EGR je takové napínací táhlo,které hýbe vnitřní klapkou a na něj je přiveden podtlak a řekl bych že to je ono,ale na 100% ti to neřeknu
Kubamiklas: Mám auto 6/97 a tam právě ještě ta klapka není,mám jednu z prvních sérií O1 s motorem TDI,ještě 3 kladkový rozvod apod..
No o to nic,ale zajímalo by mě na tom EGR PIPE KITu,jak je opracovaný povrch na nasazení hadice sání,jestli se hadice neprodře apod. Dle obrázku to není zřejmé..
No o to nic,ale zajímalo by mě na tom EGR PIPE KITu,jak je opracovaný povrch na nasazení hadice sání,jestli se hadice neprodře apod. Dle obrázku to není zřejmé..
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 45
- Registrován: 28 dub 2014, 18:11
NOVON Tak pokud máš tu verzi bez klapky,tedy první motor hned po tom co byl v MK3jce,tak bych řekl že se tím nic nezmění. Pokud máš samotný EGR a máš odpojenoý vlastně podtlak a nasezený šroubek/ložiskovou kuličku,tak po PIPE kitu to bude tak i tak stejné,protože PIPE tuším vývod na podtlak nemá ( jen někteří ho dodělávali co jsem viděl ) takže by měla fuknce motoru zůstat zachována. Já mám EGR totiž uplně průchozí ( jak PIPE ) akorát před ním mám klapku kvůli doběhu motoru a ALH,ASV,....až po ARL motory měly klapku vestěvnou přímo v EGR řízenou podtlakem,takže pokud dáš PIPE nebo rovnou EGR zaslepíš podložkou,tak si myslím že to výjde uplně stejně,ale to mě musí opravit ti zkušenější
STIB Upravené to asi už někdo upravil předemnou,protože i když jsem na to najezdil 7 000 km,tak bez chyb EMISE a dokonce ani diagnostika neukazovala závadu,nechápu to,ale s EGR to jelo fakt nahovno když to přeženu a bez něj to jede krásně kultivovaně,jde krásně do otáček bez nějakých vibrací...za mě je ten EGR špatný a špatně těsnil.
STIB Upravené to asi už někdo upravil předemnou,protože i když jsem na to najezdil 7 000 km,tak bez chyb EMISE a dokonce ani diagnostika neukazovala závadu,nechápu to,ale s EGR to jelo fakt nahovno když to přeženu a bez něj to jede krásně kultivovaně,jde krásně do otáček bez nějakých vibrací...za mě je ten EGR špatný a špatně těsnil.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 45
- Registrován: 28 dub 2014, 18:11
NOVON Ano,proto jsem to myslel tak,že když ted máš na EGRu zaslepený podtlak kuličkou/šroubkem,tak pak budeš na uplně stejné fázi jako když dáš ten PIPE,čili PIPE vývod na podtlak nemá,takže budeš muset zaslepit podtlak tak i tak. Jenom jak jsem zminoval,někteří si ten vývod na něj do pipu přímo udělali a nebo jak tvrdí kolega Pája19
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 45
- Registrován: 28 dub 2014, 18:11
Zdravím kluci,měl bych ještě jeden dotaz,jelikož jezdím delší dobu na kuličku v podtlaku tak jsem se rozhodl že teda EGR demontuji,vyčistím a zaslepím,ALE mám dotaz na jednu věc. Mám novější PDčko (EGR byl OFF a bez chyby,tak snad ) a mám v plánu tedy zaslepit 2mm plechcem přímo pod EGR,ale pod EGR mi vede koleno přímo ke CHLADIČI SPALIN. Může se něco stát když umístím záslepku přímo pod EGR ? Neodpálím ten chladič nijak ? Nebo vlastně bude fungovat pořád stejně a nic tam nezničím. Než něco zkazit,to radši tu záslepku oželím. Děkuji mnohokrát
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 31
- Registrován: 13 čer 2010, 20:52