mazda 6 relé napájení řj
Moderátoři: šulda, Moderátoři
mazda 6 relé napájení řj
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=153766
tak jsem se dost pohnul a auto už lze i nastartovat, ale netahá mi relé viz obr. v motorovém prostoru (podepřu kontakt a auto krásně běží)...všechny pojistky procinkány, těma to není. po čem jít...spínačka proměřena žárovkovou zkoušečkou, všechny doteky fungují...co může způsobit, že tohle relé netahá? na druhém obr je relé taky označené denso, jako řj. to je to u nohou a tam nejde šťáva vůbec
tak jsem se dost pohnul a auto už lze i nastartovat, ale netahá mi relé viz obr. v motorovém prostoru (podepřu kontakt a auto krásně běží)...všechny pojistky procinkány, těma to není. po čem jít...spínačka proměřena žárovkovou zkoušečkou, všechny doteky fungují...co může způsobit, že tohle relé netahá? na druhém obr je relé taky označené denso, jako řj. to je to u nohou a tam nejde šťáva vůbec
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
To nejde, vzdyt nejde jen o starter, to rele napaji rj motoru, tzn i imobilizer, stop ventil a co ja vim co jeste. Jedine tam fakt naprasit + na to rele v motoru, ale to az jako posledni moznost. Zkusim rozebrat ty pojistkovky. Radeji obe a prohlednu to
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
zeptej se majitele 2x jestlitam není někde dodělávaný tajný vypínač. A i když ti řekne 2 x že ne, a auto nemá od nového tak stejně hledej.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec