Stránka 1 z 2

rozvody 2,5tdi aretace

Napsal: 03 kvě 2006, 16:37
od avatar
pri rozdelavani rozvodu jsem narazil pred rozdelavanim na jednu vec a to. Jedna se o 2.5 tdi

podle manualu kdys oddelam vicko dolevani oleje a pootocim motor tak aby na vacce z vrchu bylo videt OT (servisni poloha) v teto poloze by měly jit zaretovat klikovka cerpadlo vyvyzovaci hridel. Pokud se nemejlim.


Ale zaaretovat nejdou. Musim pootocit jeste o velkej kus motor abych moh zaaretovat klikovku hridle a cerpadlo ale vacky nemaji navrchu OT

je mozne ze jsou spatne dany (nekdo to zmrvil pri rozvodech) motor bezi pekne docela tahne dobre ale v klikovce je velkej tlak coz ma za nasledek velke prolinani oleje.

jen se ptam na nazor u techto motoru???? jak to ma bejt

hlavne me zajima jak maji bejt ty vacky! a to OT servisni poloha

jo jeste doplnek : vacky jsou spatne vydrene typuji ze i gufera a ventily mozna proto to propousti ten tlak.

Napsal: 03 kvě 2006, 18:23
od avatar
tkaze us sem na to prisel. v zadu na vackach jsou aretacni prvky (hlavni) no a ty souhlasi sice ne uple presne ale jo..

i tak si mylsim ze mam pravdepodobne spozdenej vyfuk. Asi o zub je to posunute ale to neni hrozne ne))) mechanici v audi zaspaly))))

Napsal: 03 kvě 2006, 18:36
od zdenace
Potočeny o velký kus to být nemůže, to by nejelo, ale já vačky aretuju na konci vaček, musí se sundat víko.

Napsal: 03 kvě 2006, 18:51
od avatar
zdenace píše:Potočeny o velký kus to být nemůže, to by nejelo, ale já vačky aretuju na konci vaček, musí se sundat víko.
jj us sem na to prisel o velkej nejsou ale jsou obe dve 2-3 zuby mozna i vic tezko se to pocita a delal sem to narychlo

Napsal: 03 kvě 2006, 19:40
od Kornout
2-3 zuby už se mi zdá na diesla docela dost, vem si jaká je mezi pístem v úvrati a hlavou mezera! To buď rád, že se ti to nepotkalo.

Napsal: 03 kvě 2006, 20:15
od spacak
jestli ti prolina olej tak mas ucpane odvetrani kliky je to takova placka za cerpadlem je na 2 hvezda srobech a od ni hadice do sani.Vyndat vycistit nebo mcd nove cca 2klacky

Napsal: 03 kvě 2006, 20:30
od avatar
spacak píše:jestli ti prolina olej tak mas ucpane odvetrani kliky je to takova placka za cerpadlem je na 2 hvezda srobech a od ni hadice do sani.Vyndat vycistit nebo mcd nove cca 2klacky
to us sem cistil behem 2000 tis dvakrat zkousel sem to profouknout zde problem neni.

Typuji ze mi to prochazi kolem ventilu a pres 2 pist (((. To tlakovani te klikovky je obrovsky. Fakt jak kdys upoustis ventilek pri povoleni vicka dolevani oleje

Napsal: 03 kvě 2006, 23:23
od lubomt
Ja sa tiez pripojim k tejto debate. Menil som trysky za 180k z noveho motora,ale na koniec so starymi to islo lepsie,sice rychlost dosiahne rovnaku ale krutak znatelne mensi,vraj maju mensie diery a moje stary typ cerpadla nedokaze dat vecsi tlak tryskam,co pozaduju a vtedy vstrekuju optimalne. Ale to iba tak na okraj. takze zalozil som vika ventilov,ale pocas 120km som musel doliat 5l oleja... zistil som ze mam nejako velky tlak oleja a popri jednej tryske mi doslova cural jemny prudik oleja. Tak som objednal nove odvetravanie,ale nechcelo sa mi cakat zo stvrtku na pondelok,tak som ten filter na odvetravanie vybral a vycistil. Vraj ten filter odvetravania by sa mal menit kazdych 60tis.kilometrov,ale nikdo to nerobi a tak su potom z 2,5tdi olejnicky...

Niekto to robi tak,ze vyberie cerpadlo a dostane sa k nemu ale ja som to urobil,ze odsroboval som trubky z trysiek a cerpadla,potom treba dat prec trubku mazania turbiny /pozor,su tam medene tesnenia,tie 2ks na turbine som skoro nedal!!!/ a az potom sa za cerpadlom da dostat k tomu filtru. Je to tak trochu pakaren,ale lepsie ako zhadzovat turbo alebo cerpadlo. Filter je na skrini prichyteny dvoma srobami.
No a samozrejme,tlak oleja uz nebol /i ked teraz po 1.000km ho mam zase,ale mensi,neviem preco/ ale este stale mi popri tryskach slzil olej,co ma stvalo. Kedze sa mi nechcelo kupovat nove 2 ks vika ventilov po 5.000sk,tak sme navliekli na trysky gumovu rurku /samostahovaciu teplom,co pouzivaju elektrikari/ a teraz je uz pokoj,dufam ze vydrzi ta guma aj abrazivitu oleja a nerozozere ju....

Napsal: 04 kvě 2006, 12:39
od avatar
Tak sem to neska kuchl sundal sem hlavu zmeril sem vuli mezi pistem a valcem a je to asi v pr....

us na pohled je tam videt vule s pistem si muzu zakvedlatnahoru dolu dostrany

No je to jako JAWA vybrus cislo 3))). Delal sem vybrus na jawe 1cku a tma ten pist skoro nesel jak nemel vuli!

takze to stopro uchazi tudy a tlakuje se to taky tudy

Napsal: 04 kvě 2006, 12:49
od lubomt
takze ja asi taky tak.... Kolko mas najazdene a kolko cipnute? od kolko km?

Napsal: 04 kvě 2006, 12:50
od lubomt
A tesniace kruzky?

Napsal: 04 kvě 2006, 14:01
od avatar
no kilometry 175 tis na tachaci ale podle stavu tech pistu a vacek tak o 200 vic. Jinak si to opotrebeni nedovedu vysvetlit. (jedine pak spatnej olej)

tesnici krouzky jestli myslis na pistu tak tam jsou ale nerozdelaval sem to ani nebudu kupovat nove je zbytecne pist ma fakt velkou vuli nevyplati se to za 5 tis by to bylo to same co ted

Napsal: 04 kvě 2006, 15:36
od lubomt
to mas na vsetkych taku volu?

Napsal: 04 kvě 2006, 16:12
od avatar
lubomt píše:to mas na vsetkych taku volu?
skoro jo nekde o 0.05 mensi asi na jednom jina vsechno docel velka da se stim kvedlat((

Napsal: 04 kvě 2006, 22:47
od lubomt
takze mozes zhanat novy motor