Fab Filtr

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
mariangondek
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 29 led 2008, 09:32

Fab Filtr

Příspěvek od mariangondek »

Zdravim mam dotaz muže se fab filtr vyndat a nahradit jen rourou.
kinng
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 27 led 2008, 16:47

Příspěvek od kinng »

ne
mariangondek
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 29 led 2008, 09:32

Příspěvek od mariangondek »

Mužu se zeptat proč, co to ovlivní.
kinng
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 27 led 2008, 16:47

Příspěvek od kinng »

kam budeš vstřikovat dávku pro čištění fapu. bude ti to hořet v tlumiči. proč ho chceš vyndavat?
mariangondek
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 29 led 2008, 09:32

Příspěvek od mariangondek »

Ja se jen ptam, nekde jsem to cetl, aby se prej neucpal dava si ho tam jen na emise a privod zaslepuje. Muze se neco poskodit .
Uživatelský avatar
Package
Aktivista
Příspěvky: 1586
Registrován: 24 led 2006, 07:41
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Package »

a ako potom dokaze oklamat snimac diferencialneho tlaku?ten mera tlak emisii pred a za FAP filtrom.ak tam nieje alebo je zapchaty tak svieti diagnostika a vetsinou motor ide tak do 3000 ot. a viac nie.
snimac musi ukazovat rozdielny tlak inak ides do nudzoveho rezimu..
priklad na volnobeh okolo 4 a na cca 3000 ot tak okolo 60 mbar.
to je na neutral.pri zatazenom motore je to radovo do 200 ak je dobry filter
najhorsie co moze bit je mat francuza s FAP filtrom..
apropo na emisie je tam este kat.
FAP je na pevne castice ,cize ten cierny sajrajt
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
semtamtuk
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 19 led 2008, 19:00
Bydliště: Praha

Příspěvek od semtamtuk »

Samozřejmě jde vše ojebat tohle řešilo se to na jiných forech,ale proč (hm) cena za dolití není tak akutní když na to ujedeš spouty Km a řešilo se tam rozebrání i vyčištění
Těžká noha Jarda Pikaču 2.0HDI rv.2001 najeto asi 100800Km Běloba žrout do 6,4 litru ropy jenom couračky
Uživatelský avatar
Package
Aktivista
Příspěvky: 1586
Registrován: 24 led 2006, 07:41
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Package »

jasne ze oklamat sa da vsetko..ale kto o tom nic nevie tak je pre neho jednoduchsie tam dat novy FAP a doliat 5 litrov aditiva a ma na cca 120000km
pokoj.kto sa chce hrat tak tam spravi urcity pocet dier s urcitym priemerom a namiesto aditiva tam naleje urcitu ropnu latku a takto to funguje dalej.ale tiez musi ratat s tym ze mu to moze obcas zablbnut a ak nema diag. doma bude musiet do servisu nebo nejakemu manikovy co mam diag. aj na riadiacu jednotku aditivovania a bude ho to stat nejake peniaze.
a ak sa mu to bude casto takto kazit tak nebude na auto spolahnutie a casom to aj tak da potom spravit origo.lebo ist na dovolenku niekam 1500 km a nevediet ci auto pojde a nepadne do nudzoveho rezimu tak na to by som odvahu urcite nemal.
neriesit a dat spravit origo.
filter v Peugeote stoji cca 9500 sk a liter aditiva cca 1500sk
viem ze je to dost ale za tie nervy to urcite stoji
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
Odpovědět

Zpět na „Ostatní technika bez rozlišení značky“