Fab Filtr
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 29 led 2008, 09:32
Fab Filtr
Zdravim mam dotaz muže se fab filtr vyndat a nahradit jen rourou.
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 29 led 2008, 09:32
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 29 led 2008, 09:32
- Package
- Aktivista
- Příspěvky: 1586
- Registrován: 24 led 2006, 07:41
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
a ako potom dokaze oklamat snimac diferencialneho tlaku?ten mera tlak emisii pred a za FAP filtrom.ak tam nieje alebo je zapchaty tak svieti diagnostika a vetsinou motor ide tak do 3000 ot. a viac nie.
snimac musi ukazovat rozdielny tlak inak ides do nudzoveho rezimu..
priklad na volnobeh okolo 4 a na cca 3000 ot tak okolo 60 mbar.
to je na neutral.pri zatazenom motore je to radovo do 200 ak je dobry filter
najhorsie co moze bit je mat francuza s FAP filtrom..
apropo na emisie je tam este kat.
FAP je na pevne castice ,cize ten cierny sajrajt
snimac musi ukazovat rozdielny tlak inak ides do nudzoveho rezimu..
priklad na volnobeh okolo 4 a na cca 3000 ot tak okolo 60 mbar.
to je na neutral.pri zatazenom motore je to radovo do 200 ak je dobry filter
najhorsie co moze bit je mat francuza s FAP filtrom..
apropo na emisie je tam este kat.
FAP je na pevne castice ,cize ten cierny sajrajt
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
- Package
- Aktivista
- Příspěvky: 1586
- Registrován: 24 led 2006, 07:41
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
jasne ze oklamat sa da vsetko..ale kto o tom nic nevie tak je pre neho jednoduchsie tam dat novy FAP a doliat 5 litrov aditiva a ma na cca 120000km
pokoj.kto sa chce hrat tak tam spravi urcity pocet dier s urcitym priemerom a namiesto aditiva tam naleje urcitu ropnu latku a takto to funguje dalej.ale tiez musi ratat s tym ze mu to moze obcas zablbnut a ak nema diag. doma bude musiet do servisu nebo nejakemu manikovy co mam diag. aj na riadiacu jednotku aditivovania a bude ho to stat nejake peniaze.
a ak sa mu to bude casto takto kazit tak nebude na auto spolahnutie a casom to aj tak da potom spravit origo.lebo ist na dovolenku niekam 1500 km a nevediet ci auto pojde a nepadne do nudzoveho rezimu tak na to by som odvahu urcite nemal.
neriesit a dat spravit origo.
filter v Peugeote stoji cca 9500 sk a liter aditiva cca 1500sk
viem ze je to dost ale za tie nervy to urcite stoji
pokoj.kto sa chce hrat tak tam spravi urcity pocet dier s urcitym priemerom a namiesto aditiva tam naleje urcitu ropnu latku a takto to funguje dalej.ale tiez musi ratat s tym ze mu to moze obcas zablbnut a ak nema diag. doma bude musiet do servisu nebo nejakemu manikovy co mam diag. aj na riadiacu jednotku aditivovania a bude ho to stat nejake peniaze.
a ak sa mu to bude casto takto kazit tak nebude na auto spolahnutie a casom to aj tak da potom spravit origo.lebo ist na dovolenku niekam 1500 km a nevediet ci auto pojde a nepadne do nudzoveho rezimu tak na to by som odvahu urcite nemal.
neriesit a dat spravit origo.
filter v Peugeote stoji cca 9500 sk a liter aditiva cca 1500sk
viem ze je to dost ale za tie nervy to urcite stoji
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..