Stránka 1 z 1
Fab Filtr
Napsal: 29 led 2008, 09:41
od mariangondek
Zdravim mam dotaz muže se fab filtr vyndat a nahradit jen rourou.
Napsal: 29 led 2008, 10:57
od kinng
ne
Napsal: 29 led 2008, 11:24
od mariangondek
Mužu se zeptat proč, co to ovlivní.
Napsal: 29 led 2008, 12:40
od kinng
kam budeš vstřikovat dávku pro čištění fapu. bude ti to hořet v tlumiči. proč ho chceš vyndavat?
Napsal: 29 led 2008, 13:29
od mariangondek
Ja se jen ptam, nekde jsem to cetl, aby se prej neucpal dava si ho tam jen na emise a privod zaslepuje. Muze se neco poskodit .
Napsal: 30 led 2008, 06:20
od Package
a ako potom dokaze oklamat snimac diferencialneho tlaku?ten mera tlak emisii pred a za FAP filtrom.ak tam nieje alebo je zapchaty tak svieti diagnostika a vetsinou motor ide tak do 3000 ot. a viac nie.
snimac musi ukazovat rozdielny tlak inak ides do nudzoveho rezimu..
priklad na volnobeh okolo 4 a na cca 3000 ot tak okolo 60 mbar.
to je na neutral.pri zatazenom motore je to radovo do 200 ak je dobry filter
najhorsie co moze bit je mat francuza s FAP filtrom..
apropo na emisie je tam este kat.
FAP je na pevne castice ,cize ten cierny sajrajt
Napsal: 30 led 2008, 17:25
od semtamtuk
Samozřejmě jde vše ojebat tohle řešilo se to na jiných forech,ale proč

cena za dolití není tak akutní když na to ujedeš spouty Km a řešilo se tam rozebrání i vyčištění
Napsal: 30 led 2008, 17:44
od Package
jasne ze oklamat sa da vsetko..ale kto o tom nic nevie tak je pre neho jednoduchsie tam dat novy FAP a doliat 5 litrov aditiva a ma na cca 120000km
pokoj.kto sa chce hrat tak tam spravi urcity pocet dier s urcitym priemerom a namiesto aditiva tam naleje urcitu ropnu latku a takto to funguje dalej.ale tiez musi ratat s tym ze mu to moze obcas zablbnut a ak nema diag. doma bude musiet do servisu nebo nejakemu manikovy co mam diag. aj na riadiacu jednotku aditivovania a bude ho to stat nejake peniaze.
a ak sa mu to bude casto takto kazit tak nebude na auto spolahnutie a casom to aj tak da potom spravit origo.lebo ist na dovolenku niekam 1500 km a nevediet ci auto pojde a nepadne do nudzoveho rezimu tak na to by som odvahu urcite nemal.
neriesit a dat spravit origo.
filter v Peugeote stoji cca 9500 sk a liter aditiva cca 1500sk
viem ze je to dost ale za tie nervy to urcite stoji