Stránka 1 z 2
CORDOBA 1.9 TD
Napsal: 04 úno 2008, 16:16
od autosoukup
Zdravim chlapy,prosím vás Seat Cordoba motor AAZ,jak se má po sešlápnutí plynu natlakovat hadice od turba?Pán mi tvrdí,že mu někde někdo řekl,že mu netlačí turbo,je pravda,že hadice se zase tak nenatlakuje,udržím ji rukou bez problému,ale auto jede se mi zdá normálně,on tvrdí že ne,jak se dá ještě zkontrolovat funkce turba?
Re: CORDOBA 1.9 TD
Napsal: 04 úno 2008, 16:53
od slovacek.milos
autosoukup píše:Zdravim chlapy,prosím vás Seat Cordoba motor AAZ,jak se má po sešlápnutí plynu natlakovat hadice od turba?Pán mi tvrdí,že mu někde někdo řekl,že mu netlačí turbo,je pravda,že hadice se zase tak nenatlakuje,udržím ji rukou bez problému,ale auto jede se mi zdá normálně,on tvrdí že ne,jak se dá ještě zkontrolovat funkce turba?
asi vagem, ale jak ti neodtláčí ruku když přidáš tak to netlačí, jestli nemáš vago zkus skontrolovat všechny podtlakové hadičky od přepouštěče i turba bez podlaku ti turbo tlačit nebude miloš
Napsal: 04 úno 2008, 16:56
od Tomas.cz
Myslím že u 1.9TD nebude VAG tak aktuální

Napsal: 04 úno 2008, 17:08
od tomáš karbus
Toto je zcela mechanický motor tady jedině budík, ale rukou bys ji udržet neměl.
Napsal: 04 úno 2008, 17:15
od slovacek.milos
Tomas.cz píše:Myslím že u 1.9TD nebude VAG tak aktuální

ten motor se dělal do 97, váhu a N75 má nebo ne? miloš
Napsal: 04 úno 2008, 17:22
od autosoukup
Napsal: 04 úno 2008, 17:23
od Tomasvw
asi si to pleteš s motorom 1Z, ale AAZ nemá ani r.j. ani váhu ani n75.
Napsal: 04 úno 2008, 17:24
od Tomas.cz
Jedině někam na potrubí od turba do svodů napíchnout budík projet se a měřit.
Napsal: 04 úno 2008, 17:28
od slovacek.milos
Tomasvw píše:asi si to pleteš s motorom 1Z, ale AAZ nemá ani r.j. ani váhu ani n75.
asi si to pletu , ale jak to neodtláčí ruku tak to turbo nejede miloš
Napsal: 04 úno 2008, 17:36
od autosoukup
to si myslím taky,že ta hadice by se měla nafouknout víc a když ji zmáčknu uplně,a přidám plnej,tak se naopak ta hadice jakoby vcucne..ten budík,jak o něm píšete se dává kam??dá se někde zapůjčit?? asi těžko co,jsem z UL,kdyby přece jen někdo měl nějakej forichtung,rád bych k němu pána poslal..
Napsal: 04 úno 2008, 17:49
od slovacek.milos
autosoukup píše:to si myslím taky,že ta hadice by se měla nafouknout víc a když ji zmáčknu uplně,a přidám plnej,tak se naopak ta hadice jakoby vcucne..ten budík,jak o něm píšete se dává kam??dá se někde zapůjčit?? asi těžko co,jsem z UL,kdyby přece jen někdo měl nějakej forichtung,rád bych k němu pána poslal..
normálním tlakem bys to udržet neměl, já si dám bílý papírek na ruku a ucpu hadici od turba a vytočím, jak to odtlačí ruku a papírek není od oleje dál to neřeším miloš
Napsal: 04 úno 2008, 17:51
od autosoukup
slovacek.milos píše:autosoukup píše:to si myslím taky,že ta hadice by se měla nafouknout víc a když ji zmáčknu uplně,a přidám plnej,tak se naopak ta hadice jakoby vcucne..ten budík,jak o něm píšete se dává kam??dá se někde zapůjčit?? asi těžko co,jsem z UL,kdyby přece jen někdo měl nějakej forichtung,rád bych k němu pána poslal..
normálním tlakem bys to udržet neměl, já si dám bílý papírek na ruku a ucpu hadici od turba a vytočím, jak to odtlačí ruku a papírek není od oleje dál to neřeším miloš
díky,zkusím to..

Napsal: 05 úno 2008, 00:20
od smrcke
budik koupiš asi za300. turbo by mělo tlačit 0,9 baru!
Napsal: 05 úno 2008, 00:58
od origoš
Má to regulaci bypasem a seřizuje se to podle manometru ručně. Několikrát jsem měl v dílně auto, kde to někdo rozšteloval ve snaze zvednout výkon a dosáhl prvého opaku. Na ovládací tyčce jsou dvě matičky na devítku klíč a těmi se to "ladí".
Napsal: 05 úno 2008, 11:27
od autosoukup
smrcke píše:budik koupiš asi za300. turbo by mělo tlačit 0,9 baru!
za 300 kč?? a kde??