FMIC v Octavii I

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2863
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

tak ten olej sa tam bude isto zhromazdovat, ale hadam to nebude take dramaticke ked aj niektore OEM FMIC maju napr. vstup a vystup v strede ako renault master.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04

Příspěvek od stanomx »

nazdar chcem davat na G4, auto z popisu FMIC... nasiel som za celkom prijatelnu cenu tuto http://www.powertdi.sk/product.php?id=65
do buducnosti planujem dat asi VB turbo príp niečo s väčšou rezervou, ale neplanujem menit trysky a spojku čiže niekde kľudne optimalny vykon naladiť tych 180ps cca
chcem davat FMIC hlavne kvôli sprostým VW hadiciam a spojom, neoplati sa mi investovat do novych hadic, ked je to cele nahovno ajtak, radsej tam supnem FMIC, bude tento vyssie spominany vhodny? alebo tam radsej dat nieco mensie/väčšie?
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2863
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

podla mna zbytocne velky. Na 180 ps staci 550x140.
Ak das 550x180 tak budes mat rezervu na 200+PS keby si sa v buducnosti rozhodol este trochu navysovat vykon.
Ja mam dobru skusenost s obchodom fusion.sk
Fajn ceny a pristup k zakaznikovy na 1*.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

do ted sem měl IC 450x180 chladici plocha, na turbo VB......odladenych 180ps a chladil dobře takže do 180ps ti stací ten mensi 550x140 nebo 450x180 jak ti radí toefuk. Hlavně aby byl dobře pristupný a nebyl schovaný.

Ja sem ted daval vetsi IC 550x230 (chladici plocha) ale ja planuju jít pres 200ps takže turbo asi nejspis 1756vk a nebo tsa220 ..... ;)

nejake foto, první obrazek je 600x180 a druhej 700x230 :-)

Obrázek

Obrázek
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

jeste se chci zeptat jak logujete teplotu nasávaného vzduchu? táhlej kopec a plnej knedlík třeba na čtyřku?

Zatím se na ni koukal jen za jízdy v ruznych rezimech ale nelogoval sem ji...nevedel sem presne jak :)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04

Příspěvek od stanomx »

a co predna vystuha? existuje nejaky rozmer pri ktorom netreba rezat z nárazníka na golfe?
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

stanomx píše:a co predna vystuha? existuje nejaky rozmer pri ktorom netreba rezat z nárazníka na golfe?
kdyz si pročets tohle celý tema tak tam to nekde bylo napsane...myslim že na výšku 140 se vleze bez rezaní...mozna i ta 180. Zalezi asi i jakej budes mít narazník.....
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 25 čer 2014, 18:29

Příspěvek od Pitlik »

Aký je ideálny priemer vedenia pre VBčko? 57/60? Mám možnosť lacno 60 rúrky len či to nebude zbytočne až neefektívne veľké...
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Pitlik píše:Aký je ideálny priemer vedenia pre VBčko? 57/60? Mám možnosť lacno 60 rúrky len či to nebude zbytočne až neefektívne veľké...
To je moc . 54mm je dostacujici . rozmer je venkovni
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 25 čer 2014, 18:29

Příspěvek od Pitlik »

Takže vnútro 50-51-52? Myslel som, že to by bolo málo
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Pitlik píše:Takže vnútro 50-51-52? Myslel som, že to by bolo málo
Ano . to je dostacujici
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

já mám na VBčko trubky o průmeru 51mm venkem a mám skoro 200ps a pohoda....ale na vetsi turbo by to uz asi nestačilo to je jasný ;)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
janci11
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 08 led 2012, 18:20

Příspěvek od janci11 »

chalani aky fmic odporucate k S764+VB ? planujem tak cca 170ps myslim ze viac ani nepustia trysky, a je nutne aj vacsie sanie alebo postacuje rotackove na ten vykon? dakujem
Leon 1M, ASV + FB S764 + HDS57
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

na VB uz urcite vetsi sání + saci parohy asz/arl aby turbo a motor mělo dost vzduchu.
Velikost IC se volí podle místa v nárazníku, a tak aby byl co nejvíce pristupný vzduchu, takze si napred zjisi jak velkej tam dáš. Jinak na VB by mel stacit 620/180mm a vedení 50-54mm.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04

Příspěvek od stanomx »

tak konečne som prešiel celú tému a teraz neviem či do toho vôbec ísť, R32 nárazník nechcem, 550x140x65 sa tam podľa tých 2 aút, kt. sú v tejto téme taktiež bez vybratých mriežok do origo náraznika nevojde, a všeobecne by som to chcel mať tak nech to vlastne ani nieje vidno
vymienať teraz chladiče steny atď za arl sa mi zdá tiež ako nezmysel, ja to hlavne potrebujem na jazdenie a nie vymýšlanie
takže neostáva asi nič iné ako kúpiť takmer celé origo vedenie a origo IC.
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“