FMIC v Octavii I

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Proc je FMIC zekriva a kde mas tazne oko ?
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Uživatelský avatar
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 958
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13

Příspěvek od matesfox »

Tazne oko je na druhe strane dovarene,ale to uz jsem nefotil.protoze kdyz jsem ho dal mirne křivo sel tam lip a mohl sem dat i spodni plast.
kmoty
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 07 pro 2014, 19:56
Bydliště: Zvolen - Slovensko

Příspěvek od kmoty »

Viete mi niekto dat nejaky rozpis materialu (kolienok, rur, spojok,...) ked chcem FMIC na ASV + VB?
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

To zalezi od toho akou trasou sa rozhodnes tahat rury. Kusovnik ti neda nikto, pretoze to zavisi od auta napr. aj od toho ze aku ma vybavu atd.
skodik
Přispěvovatel
Příspěvky: 264
Registrován: 30 říj 2006, 17:45

Příspěvek od skodik »

ahoj,
vím, že je to o octě,ale chtěl bych se zeptat jestli nemáte někde ještě zahrabaný fotky z instalace FMIC na 1Z(golf/toledo). Mám ho v toledu, tak hledám kudy to ideálně táhnout. děkuji za fota.
jirka
Seat Toledo 1L 96´, 66kw 1Z - serie
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

mr.GOOGLE :D tam je tuny materialu k videni
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
peter l
Přispěvovatel
Příspěvky: 317
Registrován: 17 úno 2013, 15:45

Příspěvek od peter l »

Tak to mam ja ak ti to pomoze


ObrázekObrázekObrázekObrázek
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
Uživatelský avatar
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 958
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13

Příspěvek od matesfox »

peter l píše:Tak to mam ja ak ti to pomoze


ObrázekObrázekObrázekObrázek
nebojiš se že někdy blbě poletí kamínek a provalí ho ?
slunickoooo
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 13 čer 2010, 20:52

podvodnici auto

Příspěvek od slunickoooo »

Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2863
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

moje auto, 550x140x65, objem pri 15°C 1,8L, vedenie turbo->FMIC 50mm, FMIC->motor 50mm.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) toefuk dne 14 čer 2016, 19:26, celkem upraveno 1 x.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3483
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Proč máš cooler vzhůru nohama? Stejně tak proč máš vedení za coolerem širší než před? Oboje bych udělal obráceně. :?
Oct asv 2000, DieselPower
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 25 čer 2014, 18:29

Příspěvek od Pitlik »

Je to asi preto aby sa ochladený vzduch znovu "nestláčal" ale mal viac priestoru a teda sa neohrieval.
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2863
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

a obrateny je preto, lebo naopak by sa mi tam nezmetil naraznik. Keby som mal volnu ruku na volbu materialu v den ked som to robil mozno by som to napasoval, ale na ten material co som mal nakupeny som to musel dat takto.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

toefuk píše:a obrateny je preto, lebo naopak by sa mi tam nezmetil naraznik. Keby som mal volnu ruku na volbu materialu v den ked som to robil mozno by som to napasoval, ale na ten material co som mal nakupeny som to musel dat takto.
odkud mas IC? dík :)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

toefuk píše:a obrateny je preto, lebo naopak by sa mi tam nezmetil naraznik. Keby som mal volnu ruku na volbu materialu v den ked som to robil mozno by som to napasoval, ale na ten material co som mal nakupeny som to musel dat takto.
No, v takovychto pripadech bych doporucoval do vstupni bocnice IC dole udelat dirku, nechat navarit hrdlo a pres malou silikonovou hadicku, kterou napojis dale na sacim traktu (za IC). Zajistis tim odstranovani pripadne usazeneho oleje, protoze se Ti muze stat, ze ti zacne turbo nepatrne propoustet olej, ten se tam bude shromazdovat v ramci "lehkeho provozu" (napriklad po meste) a az tomu das za usi, tak to vsechno vlitne do motoru ... co bude nasledovat snad netreba zminovat.

... ikdyz, mozna ze zbytecne sejckuju, neni zase tak hluboky, takze by se to mohlo zvladnout vyplachovat ... nicmene ja osobne bych na stestenu nevsazel a rozhodne to udelal.

Mimochodem, toto by nemelo platit pro intercoolery, ktere maji vstup dole a vystup nahore.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“