FMIC v Octavii I

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

stanomx píše:tak konečne som prešiel celú tému a teraz neviem či do toho vôbec ísť, R32 nárazník nechcem, 550x140x65 sa tam podľa tých 2 aút, kt. sú v tejto téme taktiež bez vybratých mriežok do origo náraznika nevojde, a všeobecne by som to chcel mať tak nech to vlastne ani nieje vidno
vymienať teraz chladiče steny atď za arl sa mi zdá tiež ako nezmysel, ja to hlavne potrebujem na jazdenie a nie vymýšlanie
takže neostáva asi nič iné ako kúpiť takmer celé origo vedenie a origo IC.
Idealni reseni pro nekoho kdo ma GIV 85kw nebo 96 kw . Koupit vse ze 110 kw verze . Kompletni IC vedeni vcetne hadic, vodni hadice,klima trubky, 3x chladic , vystupni kominek na termostat + nejaka prace .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

A nebo jen žábry do podběhu a jezdit jako člověk.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Meccornik
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 13 dub 2016, 23:26

Příspěvek od Meccornik »

Ahoj prosím vás zkoušel jste někdo udělat intercooler na fabii rs 1 ze seat ibiza cupra se zachováním pravého ostřikovače světla ? Chtěl bych to nějak zachovat pokud by to bylo možné předem děkuji za rady a informace a návrhy

Turbo se bude dávat 1756 Místo originálního kkk
Intercooler cupra Ibiza
Vstřiky mám Al
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Meccornik píše:Ahoj prosím vás zkoušel jste někdo udělat intercooler na fabii rs 1 ze seat ibiza cupra se zachováním pravého ostřikovače světla ? Chtěl bych to nějak zachovat pokud by to bylo možné předem děkuji za rady a informace a návrhy

Turbo se bude dávat 1756 Místo originálního kkk
Intercooler cupra Ibiza
Vstřiky mám Al
Jde . Ale vraceci vedeni se bude v miste ostriku kroutit jak zizala. Osobne bych to neresil. Ostrik zaslepil a maximalne pouzival ( levy ) pripadne odpojit oba dva. Jinak cekej vice uprav . Jako je predelani chladicove steny,vystuhy,predni masky a prave mrizky v narazniku.

Obrázek
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
nemo
Přispěvovatel
Příspěvky: 464
Registrován: 23 led 2006, 16:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od nemo »

martinsidlo píše:A nebo jen žábry do podběhu a jezdit jako člověk.
Na kolik ty žábry pomůžou ?
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

nemo píše:
martinsidlo píše:A nebo jen žábry do podběhu a jezdit jako člověk.
Na kolik ty žábry pomůžou ?
Vcelku dost. Při +40°C venku to pod plným do kopce nevadne.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Meccornik
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 13 dub 2016, 23:26

Příspěvek od Meccornik »

marena tdi píše:
Meccornik píše:Ahoj prosím vás zkoušel jste někdo udělat intercooler na fabii rs 1 ze seat ibiza cupra se zachováním pravého ostřikovače světla ? Chtěl bych to nějak zachovat pokud by to bylo možné předem děkuji za rady a informace a návrhy

Turbo se bude dávat 1756 Místo originálního kkk
Intercooler cupra Ibiza
Vstřiky mám Al
Jde . Ale vraceci vedeni se bude v miste ostriku kroutit jak zizala. Osobne bych to neresil. Ostrik zaslepil a maximalne pouzival ( levy ) pripadne odpojit oba dva. Jinak cekej vice uprav . Jako je predelani chladicove steny,vystuhy,predni masky a prave mrizky v narazniku.

Obrázek


Děkuji za informace škoda ze to nejde zachovat tak aby tam ten ostřikovač fungoval (hold to není Ibiza je to malé )
Co se musí upravit na masce a v pravé mřížce nárazníku ? s tou chladičovou stěnou a výztuhou počítám otom vím
Děkuji
trhna
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 28 pro 2015, 21:48

Příspěvek od trhna »

Obrázek
Tak jsem si udelal pekne Velikonoce, neni to umelecke dilo ale snad lepsi jak original :). Muzu poprosit o radu jak testujete tesnost, nejak me nenapada jak to mam udelat.
pawlajs
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 23 kvě 2017, 13:44

Příspěvek od pawlajs »

Dobrý den pánové,koukám tu na ty vaše krásné výtvory.
Teď ale k věci.Povím Vám svůj krátký smutný příběh.

Rozletělo se mi turbo na O1 asz.Když už budu muset kupovat nový uvažuji zrovna o turbu z arl.A protože s tímto je spojena i nutná výměna IC chci se vás zeptat zda by mi stačila tato varianta FMIC pro arl turbo.Připojení na stávající vedení.Chci zachovat i EGR.Emise budou čím dál přísnější.
Co mě nejspíš čeká až to rozeberu tuším,ale teď řeším hlavně ten FMIC jestli ano nebo ne.O výkon mi "zatim" taky dvakrát nejde.Možná později ale kdyz uz se toto přihodilo tak uvažuji jestli tam dát to co tam bylo nebo něco o trochu lepší v větším potenciálem do budoucna.Díky za odpovědi a rady.
nemo
Přispěvovatel
Příspěvky: 464
Registrován: 23 led 2006, 16:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od nemo »

Také se mi to stalo. Nechal jsem tam dát nové ARL a znova naladit. Chci to ještě zvednout ale bez výměny FMIC to nepůjde. Ale nevím zda ten jiný chladič nebude vadit na technické.
pawlajs
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 23 kvě 2017, 13:44

Příspěvek od pawlajs »

A jak dlouho jezdis s arl turbem a origo ic?co teplota v sani?nedělá to nějakou paseku?Pak na ten FMIC budu muset někoho sehnat.Nejradši bych Marenu ale FM je trochu z ruky.Jsem z Krkonoš
nemo
Přispěvovatel
Příspěvky: 464
Registrován: 23 led 2006, 16:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od nemo »

Asi rok. Namontovali a naladili v Dieselpoweru. Téměř to nezakouří. Teplotu jsem neměřil. Má to 173k a 401Nm. Ale průběh zrychlení to má lepší než před tím.
To je moje auto:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=159264
pawlajs
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 23 kvě 2017, 13:44

Příspěvek od pawlajs »

To vypadá slušně.To by mi asi prozatím taky stačilo.Budou teď jiné výdaje.Kočárek postylka atd... (rofl) jeste mi prosím řekni jestli má otvor na turbo od ic stejný prumer arl jako asz,nebo je tam třeba nějaká ta redukce?Musím se podívat jestli se laděním zabývá i nějaká firma tady u nás v Královéhradeckém kraji.
nemo
Přispěvovatel
Příspěvky: 464
Registrován: 23 led 2006, 16:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od nemo »

ASZ a ARL turba jsou 100% záměnné.
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

No netvrdil by som to na 100%, pretoze do prvych ARL (neviem na aky trh boli urcene) sa davalo VB turbo s bajonetom kompresora vyvedenym smerom dole, nie na stranu ako to zvyknu mat normalne. Cize az na prvu vytlacnu hadicu je to rovnake :kol1:
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“