Idealni reseni pro nekoho kdo ma GIV 85kw nebo 96 kw . Koupit vse ze 110 kw verze . Kompletni IC vedeni vcetne hadic, vodni hadice,klima trubky, 3x chladic , vystupni kominek na termostat + nejaka prace .stanomx píše:tak konečne som prešiel celú tému a teraz neviem či do toho vôbec ísť, R32 nárazník nechcem, 550x140x65 sa tam podľa tých 2 aút, kt. sú v tejto téme taktiež bez vybratých mriežok do origo náraznika nevojde, a všeobecne by som to chcel mať tak nech to vlastne ani nieje vidno
vymienať teraz chladiče steny atď za arl sa mi zdá tiež ako nezmysel, ja to hlavne potrebujem na jazdenie a nie vymýšlanie
takže neostáva asi nič iné ako kúpiť takmer celé origo vedenie a origo IC.
FMIC v Octavii I
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4643
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Ahoj prosím vás zkoušel jste někdo udělat intercooler na fabii rs 1 ze seat ibiza cupra se zachováním pravého ostřikovače světla ? Chtěl bych to nějak zachovat pokud by to bylo možné předem děkuji za rady a informace a návrhy
Turbo se bude dávat 1756 Místo originálního kkk
Intercooler cupra Ibiza
Vstřiky mám Al
Turbo se bude dávat 1756 Místo originálního kkk
Intercooler cupra Ibiza
Vstřiky mám Al
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Jde . Ale vraceci vedeni se bude v miste ostriku kroutit jak zizala. Osobne bych to neresil. Ostrik zaslepil a maximalne pouzival ( levy ) pripadne odpojit oba dva. Jinak cekej vice uprav . Jako je predelani chladicove steny,vystuhy,predni masky a prave mrizky v narazniku.Meccornik píše:Ahoj prosím vás zkoušel jste někdo udělat intercooler na fabii rs 1 ze seat ibiza cupra se zachováním pravého ostřikovače světla ? Chtěl bych to nějak zachovat pokud by to bylo možné předem děkuji za rady a informace a návrhy
Turbo se bude dávat 1756 Místo originálního kkk
Intercooler cupra Ibiza
Vstřiky mám Al
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4643
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Vcelku dost. Při +40°C venku to pod plným do kopce nevadne.nemo píše:Na kolik ty žábry pomůžou ?martinsidlo píše:A nebo jen žábry do podběhu a jezdit jako člověk.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
marena tdi píše:Jde . Ale vraceci vedeni se bude v miste ostriku kroutit jak zizala. Osobne bych to neresil. Ostrik zaslepil a maximalne pouzival ( levy ) pripadne odpojit oba dva. Jinak cekej vice uprav . Jako je predelani chladicove steny,vystuhy,predni masky a prave mrizky v narazniku.Meccornik píše:Ahoj prosím vás zkoušel jste někdo udělat intercooler na fabii rs 1 ze seat ibiza cupra se zachováním pravého ostřikovače světla ? Chtěl bych to nějak zachovat pokud by to bylo možné předem děkuji za rady a informace a návrhy
Turbo se bude dávat 1756 Místo originálního kkk
Intercooler cupra Ibiza
Vstřiky mám Al
Děkuji za informace škoda ze to nejde zachovat tak aby tam ten ostřikovač fungoval (hold to není Ibiza je to malé )
Co se musí upravit na masce a v pravé mřížce nárazníku ? s tou chladičovou stěnou a výztuhou počítám otom vím
Děkuji
Dobrý den pánové,koukám tu na ty vaše krásné výtvory.
Teď ale k věci.Povím Vám svůj krátký smutný příběh.
Rozletělo se mi turbo na O1 asz.Když už budu muset kupovat nový uvažuji zrovna o turbu z arl.A protože s tímto je spojena i nutná výměna IC chci se vás zeptat zda by mi stačila tato varianta FMIC pro arl turbo.Připojení na stávající vedení.Chci zachovat i EGR.Emise budou čím dál přísnější.
Co mě nejspíš čeká až to rozeberu tuším,ale teď řeším hlavně ten FMIC jestli ano nebo ne.O výkon mi "zatim" taky dvakrát nejde.Možná později ale kdyz uz se toto přihodilo tak uvažuji jestli tam dát to co tam bylo nebo něco o trochu lepší v větším potenciálem do budoucna.Díky za odpovědi a rady.
Teď ale k věci.Povím Vám svůj krátký smutný příběh.
Rozletělo se mi turbo na O1 asz.Když už budu muset kupovat nový uvažuji zrovna o turbu z arl.A protože s tímto je spojena i nutná výměna IC chci se vás zeptat zda by mi stačila tato varianta FMIC pro arl turbo.Připojení na stávající vedení.Chci zachovat i EGR.Emise budou čím dál přísnější.
Co mě nejspíš čeká až to rozeberu tuším,ale teď řeším hlavně ten FMIC jestli ano nebo ne.O výkon mi "zatim" taky dvakrát nejde.Možná později ale kdyz uz se toto přihodilo tak uvažuji jestli tam dát to co tam bylo nebo něco o trochu lepší v větším potenciálem do budoucna.Díky za odpovědi a rady.
Asi rok. Namontovali a naladili v Dieselpoweru. Téměř to nezakouří. Teplotu jsem neměřil. Má to 173k a 401Nm. Ale průběh zrychlení to má lepší než před tím.
To je moje auto:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=159264
To je moje auto:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=159264
To vypadá slušně.To by mi asi prozatím taky stačilo.Budou teď jiné výdaje.Kočárek postylka atd... jeste mi prosím řekni jestli má otvor na turbo od ic stejný prumer arl jako asz,nebo je tam třeba nějaká ta redukce?Musím se podívat jestli se laděním zabývá i nějaká firma tady u nás v Královéhradeckém kraji.