Galaxy imobilizer
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Galaxy imobilizer
Ahoj, nemohu se pres vag spojit s imobilizerem na Galaxy2 TDI Pd. Motor chytne a hned chcipne. Dioda ve dveřích bliká jako zbesila. Se vším ostatním se spojit jde, v jednotce motoru závada že je motor zablokován imobilizerem. Majitel se dusuje, ze normálně prijel a za hodinu už nenastartoval. Klíč ma samozřejmě jenom jeden, v klíčku transponder je. Kde to ma immobilizer? V budikach?
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
jdi po kabelu od cívky immo
řj immo na galaxy vypadá takhle....
http://www.sbazar.cz/pasik4222/detail/6 ... d-galaxy-r
řj immo na galaxy vypadá takhle....
http://www.sbazar.cz/pasik4222/detail/6 ... d-galaxy-r
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Právě ze se s nim spojit nejde. Kdyby mu to chtěl někdo ukrást a použil nějaký immokiller, tak ho odpravi dlouhodobe třeba takto?
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1995
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Obalit klic alobalem a vyzkouset jestli se blokne immo, v pondeli jsem tady mel A4 1.8T kdy odstrihl nekdo cele immo. Prislo se na to jen diky toho ze se neslo spojit s ECU motoru.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg