Stránka 1 z 1
problém čidlo oleje oct. vs g3
Napsal: 26 úno 2008, 10:12
od jezkos
mám v g3(1.9d) motor tdi z octy a řeším čidlo mazání,po nastartování furt bliká,jak již psal boda v článku o přestavbě motoru tdi do g2,tak by original čidlo z octy mělo fungovat obráceně,v g3 jsou čidla dvě,jedno v palici a jedno u filtru,já jsem jedno ukostřil natvrdo a druhý normálně zapojil,ale problém blikající kontrolky při nastartovaném motoru jsem nevyřešil ani výměnou čidla z g3,kupoval jsem nový,akorát jsou 4druhy(1,9D)(podle tlaku 0,15-0,35 0,65-0,95 atd.)neměl jsem se od čeho odpíchnout,tak jsem vzal to s tím nejmenším tlakem a furt bliká,řešil už to tady někdo dík
Napsal: 26 úno 2008, 13:45
od jkjirka
tenhle samej problém řešim taky, zkošel jsem i zapojit vyndaný budíky ( bez připojenýho čidla a kontrolka bliká pořád) takže mi neni jasný jakej signál se má přivést na vstup do budíků, aby přestala....Co se stane když odpojíš čidlo úplně? přestane?
Napsal: 26 úno 2008, 13:47
od jkjirka
jo a čidlo jsem použil taky 0.3 bar
Napsal: 26 úno 2008, 13:48
od Marek77
Je potřeba použít čidlo, se kterým umí jednotka přístrojů mluvit. To znamená čidlo, které bylo v autě původně (bez ohledu na typ motoru).
Napsal: 26 úno 2008, 18:04
od jezkos
Marek77 píše:Je potřeba použít čidlo, se kterým umí jednotka přístrojů mluvit. To znamená čidlo, které bylo v autě původně (bez ohledu na typ motoru).
mám puvodně 1.9d holodiesel r.v.92,neříkej mi,že to je tak chytrý

Napsal: 26 úno 2008, 18:06
od jezkos
jkjirka píše:tenhle samej problém řešim taky, zkošel jsem i zapojit vyndaný budíky ( bez připojenýho čidla a kontrolka bliká pořád) takže mi neni jasný jakej signál se má přivést na vstup do budíků, aby přestala....Co se stane když odpojíš čidlo úplně? přestane?
pořád bliká,at je zapojený nebo ne

Napsal: 26 úno 2008, 18:07
od Fantik
Já dal čidlo tušim z 1.6 TD a maká to

Napsal: 26 úno 2008, 18:09
od Fantik
Ale já neměl to druhé zapojené vůbec, to jsem zapojil až když jsem zprovozdnil otáčkoměr
Napsal: 26 úno 2008, 22:38
od Huml
přesně tak, ke ŘJ pro kontrolku mazání potřebuje signál otáček, jinak na Octaváckej motor se dají dát obě čidla, na tělese pro filtr je totiž záslepka do který se strčí to druhý čidlo nebo přes prodloužení na hlavu