Stránka 1 z 1

alfa 156 jtd 77kw a 85kw

Napsal: 27 úno 2008, 14:03
od jurki888
aky je madzi nimi rozdiel??je tam iny iba pocitac?alebo aj turbo??

Napsal: 28 úno 2008, 17:53
od jurki888
fakt by som to potreboval vediet neviete poradit prosim?

Napsal: 29 úno 2008, 07:35
od bury
jiny turbo ma naklapeci lopatky tudis i jina ŘJ

Napsal: 29 úno 2008, 16:48
od jurki888
aha dakujem tie naklapacie lopatky maju zrejme novsie modeli neviete od kolkeho roku??

Napsal: 01 bře 2008, 11:24
od chiptuning
naklapeci lopatky maji vsechny 85kw ,jednotka je stejna EDC15C-7 jenom ma jiny soft

Napsal: 02 bře 2008, 21:03
od TDI tech
Pokial viem tak vsetky Alfy JTD maju variabilne turbo.

Napsal: 07 bře 2008, 19:04
od Mára.a4
Před časem jsem koupil shořelou 77kw a překopal ji na 85 kw takže můžu říct že o tom něco vím, měnilo se to 2001, ty 77 kw nemaj var. turbo (to maj mam dojem všechny 2,4ky 103kw a 1,9 85 kw s 81 si nejsem jistej ale řekl bych že jo) krom toho sou komplet jiný VŠECHNY kabeláže v autě ač to byly roky 2000 a 2001 tak na sebe nic nepasuje jak interiérový tak motorový kabeláže) jinak výkonově je to dost znát hlavně ta 85 táhne supr od spodu

Napsal: 09 bře 2008, 20:43
od bury
Mára.a4: Pasuje turbo s naklapecima lopatkama bez problemu na 77kw? Hlavne svody na hlavu?

Napsal: 04 dub 2008, 14:27
od Mára.a4
to turbo asi jo ale na 100% to nevím ale co potom ten zbytek aby to fungovalo jak sem psal výše ty kabeláže sou úplně jiný já musel měnit svazky i ve dveřích fakt hrůza to není jako u tdi z 66 na 81 kw

Napsal: 20 lis 2008, 12:23
od m.slamka
pri 85kW RJ reguluje tlak turba, takze ak das na 77kW turbo z 85kW nebudes mat ako regulovat tlak, navyse 77kW ma Euro2 EDC15C-5 (Euro2) a 85kW ma EDC15C-7 (Euro3)
Ako vravel Mára.a4 prerabka na silnejsi motor je horor, to radsej nasetrit na 85kW, sam mam 77kW motor a veru nie je bohvieako pruzny, skor komorne vozenie

PS: 81kW ma tiez turbo s var. geometriou a EDC15C-7