Stránka 1 z 1
Octavia 1 81kW ASV 2001 - cukani pri nizkych otackach
Napsal: 04 bře 2008, 19:20
od foXan
Octavia 1 81kW ASV 2001 - cukani pri nizkych otackach
Dobry den, prosim o radu. Zatim mi zadny mechanik presne nerekl, cim to je... Motor pri jizde v nizkych otackych (pri rozjezdech) mezi 1200 - 1700 ot/min vyrazne cuka a ztratil vykon

. Obcas pada i do nouzoveho rezimu. Nefunguje mi diky tomu tempomat. Poradte prosim, zda je problem s turbem, nebo mam zavadu hledat jinde?
Diky za vase odpovedi. S pozdravem foXan
Napsal: 04 bře 2008, 19:27
od Huml
no ve 1200-1700 otáčkách snad problém s turbem ještě nebude, pokud nefunguje tempomat bude v paměti nějaká závada, je potřeba to dát na VAG
Napsal: 04 bře 2008, 19:31
od foXan
Byl jsem na diagnostice (VAS 5051B) a napsalo to jednu zavadu - 17965 regulace plniciho tlaku, regulacni mez prekrocena.

Napsal: 04 bře 2008, 19:50
od Huml
to by mohlo být tím turbem respektive naklápěním, ale nevidím souvislost s tím tempomatem, pokud nemáš na mysli, že nejde, když to padne do nouzáku a i to cukání bude mít pravděpodobně jinou příčinu, zkusil bych odpojit EGR
Napsal: 04 bře 2008, 19:55
od foXan
tempomat nejde ani ve stavu, kdy motor neni v nouzaku...parkrat se mi ale stalo, ze motor necukal a pak tempomat normalne fungoval a i vykon byl vyssi...fakt uz nevim, cim to muze byt... jinak 1. rada mechaniku byla zaslepit EGR ventil a to i udelali
Napsal: 04 bře 2008, 21:18
od Huml
a žádnou jinou chybu to nepíše? mohlo být to být klidně tím měřícím vstřikem, když bude blbě nebo vůbec měřit může to mít taky vliv na tempomat, ale takhle těžko říct, chce to s tím VAGem projet
Napsal: 04 bře 2008, 21:34
od foXan
jinou chybu uz to nepise...zkusim nekoho sehnat, kdo to se mnou s tim VAGem projede a hned jak budu mit vysledky, tak se ozvu...zatim moc dik za rady
Napsal: 24 bře 2008, 20:09
od foXan
Zavada odhalena
Jednalo se o skrat noveho autoradia. To cukani bylo zpusobeno tim, ze do ŘJ nesly informace o rychlosti vozidla. A tempomat ted slape bez problemu...stacilo jen odpojit modrobili drat napajeni autoradia

Napsal: 24 bře 2008, 20:11
od foXan
Zavada odhalena
Jednalo se o skrat noveho autoradia. To cukani bylo zpusobeno tim, ze do ŘJ nesly informace o rychlosti vozidla. A tempomat ted slape bez problemu...stacilo jen odpojit modrobili drat napajeni autoradia

Napsal: 24 bře 2008, 20:28
od Huml
jo přesně toto jsem už řešil, akorát to nemělo tempomat a vypsalo to chybu, nevěrohodný signál rychlosti vozidla, každopádně VAGem za jízdy to muselo jít hned poznat
Napsal: 25 bře 2008, 19:43
od foXan
Na VAGu to ukazovalo rychlost 0,0..neverohodny signal rychlosti. Co me zarazi, ze budiky normalne fungovaly

Napsal: 25 bře 2008, 19:56
od Huml
teď píšeš, že ti napsalo závadu s tou rychlostí, ale nahoře píšeš, že jsi tam měl jen turbo, tak to se pak těžko radí

Napsal: 25 bře 2008, 20:18
od foXan
tu zavadu s tim neverohodnym signalem to nepsalo...projevila se az za jizdy na VAGu. Po vypnuti motoru a nastartovani zavada zmizi...divny ne??
Napsal: 20 lis 2009, 15:21
od majklik
foXan píše:tu zavadu s tim neverohodnym signalem to nepsalo...projevila se az za jizdy na VAGu. Po vypnuti motoru a nastartovani zavada zmizi...divny ne??
Budíky jsou připojený přímo na čidlo rychlosti v převodovce. Taky to řeším, ale že to má souvislost s radiem by mě nikdy nenapadlo.
Nicméně jsem přišel na to, že když dostanu motor nad 3200ot/min aspoň na pár minut, už to neškube.
Vyzkouším, díky za rady.